کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج

کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج + شرایط و هزینه ها

زبان ترکی استانبولی یکی از زبان هایی است که عمدتا در کشور ترکیه استفاده میشود. جهت سفر به کشور ترکیه یا اشتغال و مهاجرت به این کشور ترک زبان یادگیری زبان ترکی استانبولی ضروری و حائز اهمیت است. آیا شما جهت یادگیری این زبان رایج و پرکاربرد به دنبال یک موسسه معتبر جهت شرکت در کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج هستید؟ آموزشگاه زبان راستان با ارائه بهترین خدمات آموزشی میتواند بهترین ها را برای شما به ارمغان بیاورد.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

کلاس خصوصی ترکی استانبولی مناسب چه افرادی است؟

کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج مناسب افرادی است که به یادگیری زبان ترکی استانبولی علاقه دارند. اما به دلیل محدودیت هایی مانند نداشتن شرایط شرکت در کلاس های عمومی و یا نیازهای خاص تمایل دارند به صورت خصوصی این زبان شیرین را فرا بگیرند. آیا می‎خواهید جهت سفر به کشور ترکیه و یا برای اشتغال در این کشور، زبان ترکی را سریع تر و آسان تر یاد بگیرید؟ شرکت در کلاس خصوصی ترکی استانبولی می‎تواند برای شما مناسب ترین گزینه باشد. زیرا می‎توانید با سرعت بیشتری این زبان را یاد بگیرید و برای سفر یا کار کردن با مشکل مواجه نشوید.

اگر نیاز یا تمایل شما به یادگیری این زبان در یک فضای کاملا خصوصی است یا نمی‎توانید با آموزش های کلاس های گروهی سازگار شوید، کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج می‎تواند به شما کمک کند. زیرا با تکنیک ها و روش های سفارشی و مناسب، میتوانید زبان ترکی استانبولی را سریع و آسان بیاموزید. در نتیجه کلاس خصوصی ترکی استانبولی برای متقاضیانی با هدف یادگیری موثرتر و سریع تر بسیار مناسب است.

مرکز برگزاری کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج

اساتید کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج | موسسه راستان

اساتید کلاس خصوصی ترکی استانبولی در آموزشگاه زبان راستان کرج با برخورداری از تجربه و سابقه فراوان و تحصیلات عالی در زمینه آموزش زبان ترکی، قادر هستند این زبان را به خوبی به زبان آموزان آموزش دهند. مدرسین موسسه راستان با استفاده از بهترین و بروزترین روش ها و تکنیک های آموزشی قادر هستند به خوبی پاسخگوی نیازهای زبان آموزان باشند. توانایی انتقال درست مفاهیم و تجربیات، مهم ترین ویژگی اساتید ترکی استانبولی آموزشگاه زبان راستان است. چرا که موجب می‎شود متقاضی بتواند این زبان را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرد.

بیشتر بخوانید : بهترین دانشگاه های ترکی زبان در استانبول

برگزاری کلاس خصوصی زبان ترکی استانبولی در سطوح مختلف

کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج در سطح های مختلف از مبتدی تا پیشرفته در آموزشگاه زبان راستان با بالاترین کیفیت و با استفاده از شیوه های نوین آموزشی برگزار می‎شود. پیش از شرکت در کلاس ها ابتدا باید سطح زبان شما سنجیده شود و پس از ارائه مشاوره های لازم در کلاس با سطح آموزشی مناسب شرکت کنید. موسسه زبان راستان با بهره مندی از بهترین اساتید ترک زبان با تجربه بالا، کلاس خصوصی ترکی استانبولی را به صورت عالی و کاربردی برگزار می‎کند.

مدت زمان لازم جهت یادگیری زبان ترکی استانبولی

زمان مورد نیاز جهت اتمام یک سطح از زبان ترکی به سطح اولیه شما، تعداد جلسات در هفته، میزان تمرین و مرور زبان آموز و همچنین استعداد و علاقه وی وابسته است. اما به طور کلی جهت اتمام هر سطح حدود 60 تا 80 ساعت زمان نیاز است که می‎تواند در 20 تا 30 جلسه خصوصی برگزار شود.

آزمون های زبان ترکی استانبولی

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی معروف ترین آزمون های زبان ترکی استانبولی بپردازیم :

آزمون Tomer : این آزمون که برای تحصیل و اشتغال در ترکیه مورد تایید است، یک آزمون استاندارد است که آزمون هایی مانند تعیین سطح، از راه دور و فارغ التحصیلی را شامل می‎شود. این آزمون براساس چارچوب مرجع مشترک اروپا طراحی شده است. آزمون Tomer در دانشگاه آنکارا برگزار میشود.

آزمون YDS2 : این آزمون جهت دریافت پذیرش تحصیلی، اشتغال، پروانه کار و یا فارغ التحصیلی در ترکیه مورد نیاز است. همچنین این آزمون در مرکز آزمون دانشگاهی ترکیه برگزار شده و مهارت های خواندن، نوشتن و شنیداری در قالب 80 سوال مورد سنجش قرار میگیرد. آزمون YSD2 آزمون سطح پیشرفته زبان ترکی استانبولی به شمار می‎رود.

آزمون YOS3 : در این آزمون که در واقع سطح پایه ای محسوب میشود؛ مهارت های خواندن و نوشتن در قالب 40 سوال مورد ارزیابی قرار میگیرد. امتحان YOS3 که برای پذیرش در دوره های کارشناسی در ترکیه مورد نیاز است در هر دانشگاه به شکل جداگانه برگزار میشود.

آزمون UTS4 یک آزمون آنلاین جهت ارزیابی و تعیین سطح زبان ترکی است.

آیا قصد شرکت در آزمون های زبان ترکی استانبولی را دارید؟ شما میتوانید در کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج در آموزشگاه زبان راستان شرکت کنید و جهت شرکت در آزمون های فوق آمادگی لازم را کسب کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره های تماس موجود در سایت موسسه راستان تماس بگیرید. کارشناسان آموزشگاه زبان راستان شما را به بهترین شکل ممکن در راه رسیدن به هدفتان همراهی میکنند.

زمان و مکان برگزاری کلاس خصوصی ترکی استانبولی + هزینه ها

هزینه کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج به عوامل مختلفی مانند سطح زبان، مدت دوره و شیوه برگزاری کلاس بستگی دارد. کلاس خصوصی ترکی استانبولی در هر تایم و مکانی که برای زبان اموز راحت و مناسب باشد در موسسه راستان برگزار میشود و از این نظر محدودیتی وجود ندارد. این کلاس ها می تواند به شیوه آنلاین نیز برگزار شود. زبان اموزان در هرشهری می توانند در کلاسهای موسسه راستان شرکت کنند .

دریافت مشاوره از موسسه راستان

آموزشگاه زبان راستان با سابقه طولانی در آموزش زبان های زنده دنیا، کلاس های آموزش زبان را با بالاترین کیفیت، مناسب ترین هزینه و به صورت تضمینی برگزار میکند. یادگیری زبان ترکی استانبولی را با شرکت در کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج و در موسسه راستان تجربه کنید. جهت کسب اطلاعات کامل در رابطه با هزینه کلاس خصوصی و گروهی ترکی استانبولی با کارشناسان موسسه راستان تماس بگیرید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: بهترین کلاس خصوصی ترکی استانبولی در کرج، مدت یادگیری زبان ترکی استانبولی، کتب تدریس ترکی استانبولی، هزینه کلاس خصوصی ترکی استانبولی، ویژگی آموزشگاه خوب برای ترکی استانبولی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید