لیست 10 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی( اندروید و ios)

لیست 10 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی( اندروید و ios)

اگر میخواهید برای یادگیری زبان آلمانی از اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی استفاده کنید تا انتهای این مطلب با موسسه آموزش زبان راستان همراه باشید. در این نوشتار لیست 10 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی با قابلیت نصب روی سیستم های اندروید و IOS معرفی شده است که با استفاده از آنها میتوانید علاوه بر تقویت دانش گرامر آلمانی خود، مهارت های شنیداری و روخوانی خود را نیز ببهبود ببخشید و دایره لغات خود را بالا ببرید.

لازم است بدانید برای هر یک از مهارت های زبان آلمانی اپلیکیشن های زیادی در فضای مجازی وجود دارد که باعث میشود شما بتوانید زبان آلمانی را سریع و آسان یاد بگیرید.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی

 

1) آلمانی با Busuu

اپلیکیشن Bussu یک اپلیکیشن عالی برای یادگیری زبان آلمانی است که توسط کمپانی بوسو طراحی و منتشر شده است. این اپ در هر درس، واژگان کلیدی را به شما آموزش میدهد و مواردی مثل تمرین های نوشتاری، مکالمات، دیالوگ ها و ضبط مکالمه های درسی جهت جمع بندی در آن وجود دارد. با آزمون ها، بازی ها و سرگرمی های موجود در این برنامه میتوانید میزان پیشرفت خود را نیز ارزیابی کنید.

2) Duolingo

دولینگو یکی از معروف ترین و بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی است و در سراسر دنیا طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است. این نرم افزار رایگان از لحاظ گرافیکی و رابط کاربری، کاربر پسند و بی نظیر است. در این اپ کاربردی با تقسیم شدن درس ها به قسمت های کوچک، روند یادگیری بسیار ساده و آسان شده است.

با استفاده مداوم از این اپ علاوه بر یادگیری لغات بسیار زیاد، شاهد پیشرفت خود هستید. درک معانی لغات و درک مطلب یکی از بهترین کاربردهای این اپ آموزشی است. لازم به ذکر است جهت استفاده از این آپ باید به اینترنت متصل باشید. این اپلیکیشن با داشتن 60 درس به صورت گام به گام تمامی مهارت ها را به طور کامل آموزش میدهد.

لیست 10 تا از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی( اندروید و ios)

3) نرم افزار آموزشی tandem

این نرم افزار آموزشی از روش گفتگو و ارتباط با افرادی که زبان مادری آنها آلمانی است؛ زبان آلمانی را به شما آموزش میدهد که از طریق متن ها، چت ویدیویی و فایل های صوتی این ارتباط برقرار شده و میتوانید پیشرفت خود در زبان آلمانی را به وضوح مشاهده کنید.

به عبارت دیگر این اپ به شما این امکان را میدهد که یک نفر را پیدا کنید و پروسه زبان آموزی را ازطریق گفتگو پیش ببرید. بعد از مشخص کردن زمان گفتگو میتوانید از قبل یک موضوع یا موضوعاتی را انتخاب و مشخص کنید. این اپ رایگان است اما برای استفاده از خدمات آن به صورت حرفه ای تر باید هزینه بپردازید.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج + برگزاری دوره های آموزش آلمانی با بالاترین کیفیت

4) آلمانی با  MEMRiSE

یک اپ جذاب جهت تمرین و فراگیری زبان آلمانی است. در این اپلیکیشن با گوش دادن به صداهای ضبط شده لغات و عبارات مختلف و یا ویدیو از گوینده ها به زبان آلمانی، این زبان غنی را هر چه بهتر یاد بگیرید. در این اپلیکیشن، همه چیز به صورتی تنظیم شده که میتوانید هر چه بهتر کلمات و عبارات را حفظ کنید.

سیاست اصلی این اپلیکیشن آموزش دادن کلمات، عبارات پر کاربرد و محاوره ای است تا کاربران بتوانند هرچه سریعتر آلمانی را یاد بگیرند.

5) نرم افزار آلمانی  Babbel

اپلیکیشن Babbel دارای چند درس با مدت زمان 10 الی 15 دقیقه است. هنگامی که این برنامه را باز میکنید به چند زبان به شما سلام میشود. این اپلیکیشن به جز زبان آلمانی زبان های دیگری مانند ایتالیایی، انگلیسی، هلندی، اسپانیایی و فرانسوی و چند زبان دیگر را به شما آموزش میدهد. این اپ کاربردی با برخورداری از سیستم یادآوری به شما کمک میکند که یادگیری خود را به طور منظم پیش ببرید.

این نرم افزار با داشتن رابط کاربری چشم نواز نظر همگان را به سوی خود جلب میکند و با استفاده از چندین گزینه و تصاویر، لغات را به شما آموزش میدهد. تمرکز بر مهارت مکالمه نکته جالب توجه این اپلیکیشن است و همزمان با پیشرفت در این مهارت، قواعد دستوری را نیز کم کم به شما می آموزد.

6) نرم افزار رزتا استون

نرم افزار رزتا استون یکی از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی است و از محبوبیت زیادی در میان زبان آموزان برخوردار است. با استفاده از اپ رزتا استون قادر خواهید بود به شیوه حرفه ای زبان آلمانی را به دو روش صوتی و تصویری یاد بگیرید. شیوه آموزش زبان آلمانی در این آپ، کاربردی و فوق العاده است. در انتهای هر درس جهت ارزیابی میزان یادگیری، از شما آزمون گرفته میشود.

7) Lingbe

اپلیکیشن Lingbe جهت یادگیری سریع و آسان زبان آلمانی انتخاب بسیار مناسبی است و جهت آموزش از شیوه تبادل زبان با سایر کاربران استفاده می کند. Lingbe از بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی است.

در اپلیکیشن آموزش زبان آلمانی Lingbe کاربران با اشتراک گذاری زبان مادریشان به یکدیگر در امر یادگیری کمک می کنند. با استفاده از این اپ بی نظیر می توانید با افراد آلمانی زبان ارتباط برقرار کنید. در نتیجه در این نرم افزار آموزشی شما هم یک معلم وهم یک زبان آموز هستید و میتوانید میزان پیشرفت خود را مشاهده کنید.

8) Hellotalk

در اپلیکیشن Hellotalk شما میتوانید با افراد بومی به‌ صورت آنلاین صحبت کنید و مهارت صحبت کردن شما هنگام چت کردن تقویت می‌شود. در این نرم افزار تنها از طریق چت متنی، صوتی و یا تماس صوتی با افراد native زبان آلمانی و دیگر زبان ها را خواهید آموخت.

Fluentu (9

نرم افزار FluentU یک اپلیکیشن مناسب و عالی جهت یادگیری زبان آلمانی است. اپلیکیشن FluentU از یک شیوه متفاوت جهت آموزش آلمانی استفاده می‌کند. این نرم افزار مبتنی بر ویدیو، بهترین ویدیوهای زبان آلمانی را از سراسر فضای مجازی گردآوری کرده و در قالب این اپ در اختیار شما قرار میدهد. این اپلیکیشن منحصر بفرد ویدیوهایی خاص را از منابع مختلف و در رابطه با انواع موضوعات جمع آوری میکنند. این ویدیوها شامل موزیک ویدیو، شوها و تبلیغات فیلم های سینمایی و تبلیغات تجاری به زبان آلمانی هستند و با داشتن زیرنویس با زبان آموزان شیوه تعاملی دارد.

بیشتر بخوانید : کامل ترین راهنمای آموزش سریع و آسان آلمانی

Mondly German (10

اپلیکیشن ماندلی جرمن یکی دیگر از اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی جهت یادگیری آسان و سریع زبان آلمانی است. mondly  german با داشتن امکانات و قابلیت های مختلف به فراگیران امکان می دهد تا فقط با گذاشتن چند دقیقه وقت در روز، واژه های اصلی زبان آلمانی را فرا بگیرند و یاد بگیرند که چگونه باید جمله بندی هایشان را تنظیم کنند. دستور زبان و آموزش های سرگرم کننده و آموزش تلفظ درست لغات برخی از امکانات این نرم افزار عالی است.با استفاده از این نرم افزار همواره یک معلم خصوصی را در کنار خود خواهید داشت.

بیشتر بخوانید : برترین مرکز تخصصی آموزش زبان آلمانی در کرج

آموزش زبان آلمانی با موسسه راستان

اگر جهت رسیدن به اهدافی مانند مهاجرت به آلمان و اشتغال و تحصیل در این کشور به دنبال یادگیری درست و اصولی زبان آلمانی هستید و میخواهید از سطح پایه یادگیری این زبان را آغاز کنید و تا سطوح پیشرفته و حرفه ای با برنامه ریزی دقیق و منظم این زبان را فرا بگیرید، شرکت در کلاس های آموزشی موسسه راستان در کنار استفاده از اپ های نامبرده میتواند انتخاب مناسب تری برای شما باشد.

آموزشگاه زبان راستان یکی از قدیمی ترین آموزشگاه های زبان آلمانی در شهر کرج است و با برخورداری از اساتید با تحصیلات دکتری آموزش زبان آلمانی و بهترین خدمات و تجهیزات آموزشی دوره های آموزش زبان آلمانی را به شیوه خصوصی، نیمه خصوصی و آنلاین با مناسب ترین شهریه برگزار میکند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های تماس زیر و یا پیج اینستاگرام با ما در ارتباط باشید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: بهترین اپلیکیشن های آموزش زبان آلمانی، آموزشگاه زبان آلمانی در کرج، هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج ، کتب تدریس آلمانی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید