آموزش زبان انگلیسی برای کودکان

بهترین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در کرج

این روزها اغلب والدین به دنبال آموزش کودکان خود برای یادگیری زبان انگلیسی در سنین پایین هستند. تعداد کودکان دو زبانه در سراسر جهان و همینطور ایران در حال افزایش است. هر چقدر کودکان در سنین پایین‌تر شروع به یادگیری زبان انگلیسی نمایند، امکان یادگیری سریعتر و پیشرفت بیشتری خواهند داشت. روش‌های زیادی برای تدریس زبان انگلیسی به کودکان وجود دارد که ما در این مقاله به بررسی بهترین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در کرج خواهیم پرداخت.

زمان طلایی برای بهترین آموزش زبان انگلیسی به کودکان

اگر کودکتان نتوانست خیلی زود به زبان انگلیسی شروع به صحبت نماید، نگران نباشید، زیرا زمان مشخصی مورد نیاز است تا کودک بتواند شروع به یادگیری زبان دوم نماید. لذا صبور باشید تا کودک شما در زمان خودش صحبت به زبان انگلیسی را آغاز کند.

به منظور آموزش زبان انگلیسی به کودکان یک روال معمول در نظر بگیرید. بهتر است جلسات به صورت کوتاه و پیوسته باشند. جهت کودکان خردسال حتی سی دقیقه زمان نیز برای اموزش کافی است. آنها با بزرگتر شدن، تمرکز بیشتری خواهند داشت و به تدریج باید مدت زمان آموزش را طولانی‌­تر نمایید.

تلاش کنید هر روز فعالیت­‌های خاصی را در زمان مشخصی برای کودکانتان در نظر بگیرید. به عنوان مثال؛ هر روز پس از مدرسه با آنها یک بازی انگلیسی انجام داده، یا پیش از خواب یک قصه انگلیسی برای آنها بخوانید و تقویت زبان انگلیسی با داستان را حتماً در پیش بگیرید.

اگر در خانه فضای کافی در اختیار دارید، قسمتی از فضا را با گذاشتن کتاب و وسایل کمک آموزشی زبان انگلیسی به این امر اختصاص دهید. دقت نمایید که تکرار در آموزش زبان امری ضروری است. کودکان باید بارها و بارها کلمات و اصطلاحات را بشنوند، تا بتوانند آنها را تکرار نمایند.

دوره های آموزش زبان انگلیسی کودکان در آموزشگاه راستان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین شهریه در سه سطح Intermediate، Elementary، Advanced برگزار میشود.  کودکان میتوانند از سن 5 سالگی آموزش زبان را آغاز کنند و با کتابهای Tiny، Pockets، Phonics و پس از آن Big English و با First Friends در سطوح بالاتر آموزش خود را ادامه دهند. هر یک از کتاب های آموزشی برای کودکان در دو ترم تدریس میشود و از بهترین وسایل کمک آموزشی و استفاده از شیوه بازی در آموزش کودکان نیز استفاده میشود.

بیشتر بخوانید : معتبرترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج کجاست؟

توصیه‌هایی برای بهترین روش‌های آموزش زبان انگلیسی به کودکان

در این بخش از مقاله برای توضیح بهترین آموزش زبان انگلیسی ویژه کودکان توصیه ها و نکات مهمی ارائه شده است که در ادامه آنها را شرح می دهیم.

  1. آغاز زودهنگام : سنین پیش‌دبستانی، بهترین زمان برای شروع آموزش زبان انگلیسی به کودکان می‌باشد. در این دوره، مغز کودکان قابلیت‌های زبان‌آموزی بسیار بالایی دارد.
  2. بازی‌ و سرگرمی‌ : برای کودکان، یادگیری از طریق بازی‌ بسیار موثر است. از اسباب‌بازی‌ها، نقاشی، قصه و بازی‌های کامپیوتری آموزشی برای افزایش تعامل کودکان با زبان انگلیسی استفاده نمایید.
  3. استفاده از کلمات اساسی : کلمات اساسی و جملات ساده با تاکید زندگی روزمره کودکان را به آنها آموزش دهید. به عنوان مثال، اسامی اشیاء در اطراف خانه یا جملاتی که در ساختارهای روزمره به کار می‌روند.
  4. کمک گرفتن شنیداری : مطالعه داستان‌ها و گوش دادن به موسیقی و فیلم‌ها به زبان انگلیسی می‌تواند به تلفظ کودکان کمک کند.
  5. مکالمه فعال : تشویق کودکان به مکالمه زبان انگلیسی با شما یا دیگر کودکان و افراد دیگر اهمیت دارد.
  6. کلاس‌های آموزشی : شرکت کودکان در کلاس‌های زبان انگلیسی با معلمان متخصص بسیار مفید میباشد.
  7. پشتیبانی  والدین و معلمان : یادگیری زبان نیازمند یک فرآیند پیگیری مداوم می‌باشد. والدین و معلمان می‌توانند نقش مهمی در یادگیری زبان انگلیسی کودکان ایفا نمایند. والدین باید با تشویق و حمایت از فرآیند یادگیری زبان انگلیسی فرزندانشان، آن‌ها را به ادامه یادگیری ترغیب نمایند.
  8. استفاده از کارتون‌های انگلیسی مناسب سن کودک : کارتون‌های انگلیسی یک روش محبوب و موثر جهت آموزش زبان انگلیسی به کودکان می باشد.
  9.  استفاده از اپلیکیشن : با توجه به تمایل کودکان به استفاده از گوشی­‌ هوشمند، استفاده از اپلیکیشن­‌های معتبر زبان انگلیسی می‌تواند بسیار موثر باشد.

به طور کلی، بهترین آموزش زبان انگلیسی به کودکان روشی است که شامل ترکیبی از بازی‌ها، موسیقی، داستان‌ها، مکالمه و تشویق والدین و معلمان به یادگیری باشد. جهت آموزش زبان انگلیسی به کودکانتان می توانید در محدوده کرج و استان البرز به آموزشگاه راستان مراجعه نمایید و از خدمات بی نظیر این مجموعه استفاده کنید.

بهترین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان در کرج

ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان خوب برای کودکان

روشن است که اگر یادگیری زبان انگلیسی به روشی اشتباه صورت گیرد؛ تصحیح آن امری دشوار خواهد بود. پس در انتخاب یک آموزشگاه زبان مناسب برای کودکتان با تامل و آگاهی اقدام نمایید.

موارد مهمی جزو ویژگی‌های یک آموزشگاه زبان مناسب است که بتواند بهترین آموزش زبان انگلیسی به کودکان شما را به همراه داشته باشد.

  • معلمان آموزشگاه : استفاده از مدرسین متخصص با مدرک تحصیلی معتبر، مرتبط و آگاه به نکات روانشناسی، از موارد مهم در انتخاب آموزشگاه می‌باشد.
  • فضای آموزشی مناسب : وسایل آموزشگاه باید ایمن باشند و دارای سیستم های هوشمند آموزشی و فضای کافی برای تحرک کودکان باشد.
  • متدهای آموزشی به روز و مناسب کودکان : مواردی مانند منعطف بودن تدریس، آموزش از طریق بازی، گنجاندن هنر در پروسه آموزش مثل استفاده از نقاشی، و بکارگیری روش های خلاقانه در آموزش بسیار مهم می‌باشد.
  • استفاده از منابع معتبر و علمی ویژه کودکان : یک سیستم آموزشی موفق در حوزه زبان کودک باید از کتاب‌های مصور، کتاب‌های داستان، فیلم و انیمیشن های مرتبط به آموزش زبان کودک استفاده نماید.
  • تجهیز کلاس ها به سیستم های سمعی و بصری مدرن : از ملزومات یک کلاس آموزشی استاندارد برای کودکان، داشتن سیستم صوتی و تصویری می‌باشد تا کودکان بتوانند ارتباط بیشتری با مطالب آموزشی برقرار کنند.

بیشتر بخوانید : یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان

بهترین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان با موسسه زبان راستان

از آنجایی که آموزش زبان انگلیسی به کودکان برای والدین از اهمیت زیادی برخوردار است؛ لذا انتخاب یک  موسسه معتبر در این زمینه نیز حائز اهمیت می باشد.

موسسه راستان با بکارگیری از روش‌های نوین آموزش زبان و ارائه برنامه های آموزشی منحصر بفرد، محیطی جذاب برای کودکان فراهم نموده است تا بتوانند با بهترین و به روزترین روش‌ها زبان انگلیسی را یاد بگیرند.

برنامه‌های ارائه شده توسط این موسسه بر اساس سن کودکان طبقه بندی و تنظیم شده است. فعالیت های گروهی، استفاده از موسیقی و داستان، تمرین‌های عملی و واقعی در کلاس های آموزشگاه راستان موجبات تسلط هر چه بیشتر کودکان شما به انگلیسی را فراهم می‌نماید.

اگر بدنبال بهترین آموزش زبان انگلیسی برای کودکان خود هستید، بدون شک آموزشگاه راستان میتواند بهترین انتخاب برای آموزش کودک دلبند شما باشد. برگزاری کلاس برای رده های سنی متفاوت به شیوه ترمیک، خصوصی و نیمه خصوصی در این آموزشگاه انجام می‌شود. بنابراین با انتخاب موسسه زبان راستان برای کودکان خود، می توانید به شکل بسیار موثری زبان انگلیسی کودک خود را تقویت نمایید و او را برای آینده‌ای موفق و روشن آماده کنید.

در این خصوص می‌توانید برای کسب مشاوره رایگان و اطلاع از هزینه کلاس‌ها از طریق شماره تماس های ذکر شده، با مشاوران مجموعه راستان تماس حاصل نموده و راهنماییهای لازم را دریافت نمایید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: بهترین کلاس خصوصی زبان کودکان، مدت یادگیری زبان انگلیسی برای کودکان، کتب تدریس زبان انگلیسی، هزینه کلاس خصوصی زبان انگلیسی، ویژگی آموزشگاه خوب برای زبان انگلیسی کودکان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید