هزینه (قیمت) کلاس خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج در سال 1402

یادگیری زبان ترکی استانبولی می‌تواند به شما کمک کند فرهنگ و تاریخ کشور ترکیه را بهتر بفهمید و همچنین در برقراری ارتباط با مردم ترکیه و سفر به این کشور برایتان مفید باشد. اما برای یادگیری این زبان، انتخاب یک آموزشگاه مناسب بسیار مهم است.

کلاس‌ خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج، که آموزشگاه راستان برگزار کننده آن‌ها هستند،  یکی از گزینه‌های مناسب برای یادگیری این زبان هستند.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

کلاس خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج

در کلاس‌های خصوصی، شما می‌توانید با معلم خصوصی خود به صورت یک به یک درس بگیرید و بهترین نتیجه را بگیرید. شرکت در کلاس‌ خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج، به شما کمک می‌کند تا به سرعت و با کیفیت بالا این زبان را یاد بگیرید. همچنین، شما می‌توانید با انتخاب یک آموزشگاه مناسب، از تجربه و دانش معلمان حرفه‌ای استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتیجه مطلوب دست یابید.

در نهایت، برای شرکت در کلاس‌های خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج، با کمی پرسش و تحقیق و جستجوی اینترنتی و مشاوره با دوستان و آشنایان، به آموزشگاه راستان میرسید که مناسب برای یادگیری این زبان است. همچنین، مطالعه نظرات و تجربیات دیگران نیز می‌تواند شما را در انتخاب این آموزشگاه به قطعیت برساند.

هزینه کلاس خصوصی ترکی استانولی در کرج

کسانی که قصد دارند در کلاس‌های خصوصی زبان ترکی شرکت کنند، باید برای هر جلسه مبلغ 270/000 تومان را بپردازند. شاید فکر کنید که مبلغ زیادی باشد، اما با کمی تحقیق و جستجو متوجه خواهید شد که آموزشگاه زبان راستان در ازای خدماتی که ارائه میدهد مبلغ بسیار مناسبی را دریافت می‌کند. در این کلاس‌ها تنها یک زبان آموز حضور دارد و آموزش کاملاً مطابق با استعداد آن فرد پیش می‌رود.

بیشتر بخونید: همه چیز درباره یادگیری زبان ترکی استانبولی

هزینه کلاس گروهی ترکی استانبولی در کرج

کسانی که هم که می‌خواهند در کلاس‌های گروهی آموزش زبان ترکی استانبولی شرکت کنند، باید به ازای هر ترم مبلغ 850/000 تومان را پرداخت کنند. مبلغ کلاس‌های گروهی موسسه زبان راستان، مبلغی بسیار مقرون بصرفه است. چرا که در این کلاس‌ها تنها 8 زبان آموز وجود دارد و با توجه به آن که گروهی هستند اما نیمه خصوصی محسوب میشوند.

اهمیت یادگیری زبان ترکی استانبولی

امروزه زبان ترکی استانبولی یکی از زبان‌های پر طرفدار در میان ایرانیان است. کشور ترکیه به دلیل نزدیکی می‌تواند مقصد تفریحی و تجارتی افراد زیادی باشد. در همین راستا هم برای رسیدن به هر هدفی، یادگیری آن الزامی است. با یادگیری زبان ترکی استانبولی، می‌توانید در زمینه موقعیت‌های شغلی و موقعیت‌های تحصیلی به موفقیت برسید.

هزینه (قیمت) کلاس خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج در سال 1402

روش آموزش زبان ترکی استانبولی

روش تدریسی که مدرسین آموزشگاه راستان بکار می‌برند با توجه به استعداد هر زبان آموز و هدفی که هر فرد دارد مشخص می‌شود. برای مثال اگر فردی قصد آمادگی برای آزمون Tömer را داشته باشد نحوه تدریس متناسب با این آزمون می‌باشد.

اما شیوه تدریس کلی که می‌توانیم به آن اشاره کنیم این است که در کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی موسسه راستان، گفتار کلمات، شنیدار کلمات، املا آن‌ها، درک مطالب و گفتگو به همه زبان آموزان آموزش داده می‌شود.

تفاوت کلاس خصوصی و گروهی ترکی استانبولی

  1. کلاس خصوصی هزینه نسبت به کلاس گروهی بیشتری دارد.
  2. در کلاس خصوصی همه هدف مدرس یک زبان آموز است و در اینصورت یادگیری روندی بهتر و موفق‌تر دارد.
  3. برنامه آموزشی شخصی سازی شده شامل کلاس خصوصی می‌شود که در کلاس‌های گروهی این برنامه وجود ندارد.
  4. زمان بندی کلاس‌های خصوصی بر عهده زبان آموز است اما در کلاس‌های گروهی همه دانش آموزان باید در ساعت مقرر تعیین شده توسط آموزشگاه حضور پیدا کنند.
  5. روش تدریس در این دو کلاس فرق می‌کند.
  6. در کلاس گروهی 8 نفر حضور دارند اما در کلاس خصوصی تنها یک نفر.
  7. در کلاس خصوصی زبان حس راحت‌تری با مدرس دارد و بدون استرس و اضطراب می‌تواند سؤال‌هایش را بپرسد.
  8. در کلاس خصوصی امکان بررسی چندین بار یک مورد وجود دارد، اما در کلاس گروهی به علت حضور چندین زبان آموز، بررسی بحث‌ها با توجه به نظر همه پیش می‌رود.
  9. در کلاس خصوصی زبان آموز نمی‌تواند از تجربیات دیگر زبان آموزها استفاده کند.

آموزش ترکی استانبولی برای گروه‌های سنی مختلف

گروه‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان با خیالی راحت و بدون محدودیت می‌توانند با مراجعه به آموزشگاه راستان در کلاس خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج شرکت کنند. آموزشگاه راستان مدرسین بسیار با سابقه و دارای مدرک تحصیلی مرتبطی دارد که آموزش و یادگیری را برای همه گروه‌های سنی راحت می‌کند. آن‌ها با بکار گیری متدهای آموزشی متفاوت برای هر گروه سنی، تدریس را انجام می‌دهند.

مدرک پایان دوره زبان ترکی استانبولی

شما پس از آن که دوره‌های یادگیری زبان ترکی استانبولی را به پایان برسانید، از آموزشگاه راستان مدرک معتبر دریافت می‌کنید. این مدرک نشان می‌دهد که شما تا چه میزان به زبان ترکی استانبولی مسلط هستید و برای اهداف متفاوتی مثل ارتقا شغلی یا تحصیلی از ان استفاده کنید. مدارک موسسه زبان راستان تحت نظارت وزارت آموزش و پرورش کشور می‌باشد و بسیار معتبر است.

مشاوره رایگان آموزشگاه زبان راستان

یادگیری زبان ترکی استانبولی می‌تواند برای شما در سفر به ترکیه و برقراری ارتباط با مردم این کشور بسیار مفید باشد. اما برای یادگیری بهتر و به دست آوردن نتایج مطلوب، بهتر است قبل از ثبت نام در کلاس‌های آموزش زبان ترکی استانبولی، مشاوره رایگان از موسسه‌های آموزشی دریافت کنید.

موسسه زبان راستان، یکی از موسسه‌هایی است که به شما این امکان را می‌دهد تا قبل از ثبت نام در کلاس‌ خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج، مشاوره رایگان دریافت کنید. در این مشاوره، متخصصین زبان موسسه با شما در مورد هدف و نیازهای یادگیری زبان ترکی استانبولی صحبت خواهند کرد. و به شما راهنمایی خواهند کرد که کدام کلاس‌ها و روش‌های آموزشی برای شما مناسب هستند.

از دیگر مزایای دریافت مشاوره رایگان از موسسه زبان راستان، این است که شما می‌توانید با معلمان و دانشجویان این موسسه آشنا شوید و از تجربیات آن‌ها در یادگیری زبان ترکی استانبولی بهره‌مند شوید. همچنین، با شنیدن نظرات و تجربیات دیگران، می‌توانید بهترین تصمیم را در خصوص یادگیری زبان ترکی استانبولی بگیرید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: کلاس خصوصی و گروهی ترکی استانبولی در کرج، هزینه کلاس خصوصی ترکی استانبولی، هزینه کلاس گروهی ترکی استانبولی، روش آموزش زبان ترکی استانبولی، تفاوت کلاس خصوصی و گروهی ترکی استانبولی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید