آزمون زبان آلمانی گوته

آزمون زبان آلمانی گوته چیست + اخذ مدرک زبان آلمانی گوته

اموزشگاه زبان راستان در این نوشتار تلاش بر آن دارد تا یکی از معتبرترین آزمون های زبان آلمانی را به مخاطبان خود معرفی کند. آزمون زبان آلمانی گوته چیست؟ آزمون های گوته یکسری آزمون هستند که از سطح های A1 تا C2 تشکیل شده اند. لازم به ذکر است هر فرد متقاضی میتواند در امتحانات موسسه گوته ثبت نام کند و نیاز نیست که حتما در دوره های آموزشی شرکت کند. در ادامه قصد داریم به بررسی شرایط و هزینه های آزمون زبان آلمانی گوته بپردازیم.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج کجاست؟

معرفی آزمون زبان آلمانی گوته

این آزمون ویژه افرادی است که میخواهند در دوره های دانشگاهی کشور آلمان ثبت نام کنند و یا در آلمان زندگی کرده و مشغول به کار شوند. همچنین میتوان از آن جهت نشان دادن سطح زبان خود به موسسات بین المللی  استفاده کرد. آزمون Goethe-Zertifikat در شش سطح از A1 تا C2 و براساس CEFR برگزار میشوند.

آزمون زبان آلمانی گوته یکی از معتبرترین آزمونهای زبان آلمانی است که زیر نظر موسسه گوته در کشور آلمان در بسیاری از کشورها برگزار میشود. این آزمون که شبیه آزمون آیلتس و تافل است، دانش فرد در مهارت های مختلف زبان آلمانی را مورد ارزیابی قرار میدهد. علاوه بر آزمون گوته آزمون های دیگر مانند OSD و TESTDAF در ایران برگزار میشود. مدارک اخذ شده از طریق قبولی در این آزمون ها علاوه بر کشور آلمان در بسیاری از کشورهای دیگر اعتبار بالایی دارد و یک امتیاز مثبت برای دانشجویان به شمار میرود.

آموزشگاه زبان راستان معتبرترین موسسه تخصصی آزمون گوته است و دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی گوته را به طور تضمینی آموزش و ارائه میدهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شرایط دوره های Goethe Exam با شماره های تماس موجود در سایت راستان تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید : آزمون زبان آلمانی گوته

معرفی سطح Goethe-Zertifikat A1

سطح A1 ابتدایی ترین سطح از آزمون گوته محسوب میشود. در سطح A1 شما میتوانید کلمات و جملات پایه ای زبان آلمانی را فرا بگیرید و با گذراندن این سطح نشان میدهید که میتوانید به زبان آلمانی یک مکالمه ساده داشته باشید. همچنین میتوانید مکالمات و اصطلاحات معمول روزمره را به کار بگیرید. شما با گذراندن این سطح قادر هستید خودتان را معرفی کنید و یا با دیگران مکالمات پایه ای و ابتدایی داشته باشید.

آزمون زبان آلمانی گوته چیست + اخذ مدرک زبان آلمانی گوته

معرفی سطح Goethe-Zertifikat A2

این سطح از آزمون گوته ویژه بزرگسالان طراحی شده است. پس از گذراندن سطح A2 باید بتوانید اصطلاحات و یا جملات روزمره زبان آلمانی را درک کرده و استفاده کنید و یا در موقعیت های معمولی و روزمره منظور خود را برسانید.

معرفی سطح Goethe-Zertifikat B1

سطح B1 که سطح سوم از آزمون گوته به شمار میرود؛ یکی از سطوح متوسط زبان آلمانی است و برای افرادی که میخواهند در دانشگاه های آلمان تحصیل کنند و یا اقامت داشته باشند مناسب است. شما در این سطح باید بتوانید مکالمات زبان آلمانی در رابطه با مدرسه، کار و دانشگاه را تا حد زیادی درک کنید. همچنین در رابطه با اکثر موضوعاتی که در آلمان با آن مواجه خواهید شد مکالمه کنید. حتی باید بتوانید در رابطه با موضوعات غیر قابل لمس و خیالی به خوبی صحبت کنید.

معرفی سطح Goethe-Zertifikat B2

سطح B2 نشان دهنده سطح بالاتر از متوسط است و برای اقامت در آلمان و یا مهاجرت بیش از B2 از شما درخواست نمیشود. افرادی که قصد فعالیت در رشته های پزشکی را دارند، باید حتما سطح B2 را داشته باشند. همچنین جهت تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در آلمان باید مدرک سطح B2 آزمون گوته را داشته باشید. در سطح B2 شما باید متن های پیچیده و یا موضوعات انتزاعی در زبان آلمانی را درک کنید. همچنین بتوانید آلمانی را خوب و روان صحبت کنید.

سطح Goethe-Zertifikat C1

سطح C1 زبان آلمانی سطح پیشرفته است و برای افرادی که قصد تحصیل در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در آلمان را دارند؛ مناسب است. شما میتوانید با گرفتن سطح C1 ویزای تحصیلی یا اقامتی بگیرید و به راحتی مهاجرت کنید.

سطح Goethe-Zertifikat C2

پیشرفته ترین سطح زبان آلمانی سطح C2 است و در این سطح از آزمون گوته شما میتوانید با تسلط کامل به زبان آلمانی صحبت کنید.

آزمون TESTDAF موسسه گوته

این آزمون برای افرادی که قصد انجام پروژه های تحقیقاتی و یا تمایل به تحصیل در کشور آلمان را دارند، ایده آل و مناسب است. به طور کلی آزمون TESTDAF موسسه گوته برای کارهایی که به سطح بالایی از زبان آلمانی نیاز دارد در سطوح B2 تا C1 طراحی شده است. این آزمون مورد تایید همه دانشگاه های آلمان است.

نمره آزمون زبان آلمانی گوته

در آزمون زبان آلمانی گوته برای هر یک از مهارت های نوشتن، خواندن، شنیدن و گفتاری نمره بندی به صورت جداگانه انجام میشود. این نمرات در نهایت با یکدیگر ترکیب شده و یک نمره کلی به دست می آید. برای آزمون گوته نمره بندی از 0 تا 100 انجام میشود. حداقل نمره قبولی برای هر سطح از آزمون گوته در زیر مشخص شده است :

  • A1: 60-79
  • A2: 60-79
  • B1: 60-79
  • B2: 60-79
  • C1: 60-79
  • C2: 60-79

اعتبار مدرک زبان آلمانی گوته

پس از برگزاری آزمون گوته، نتیجه به صورت یک گواهی به متقاضی ارائه میشود که نمرات هر یک از مهارت های خواندن، شنیدن، نوشتن و صحبت کردن را شامل میشود. تاریخ و زمان اعلام نتایج در مراکز مختلف میتواند متفاوت باشد. پس از حدود 2 الی 4 هفته نتیجه آزمون اطلاع رسانی خواهد شد. مدرک گوته دارای اعتبار 2 ساله است و پس از گذشت این زمان مجددا باید در آزمون گوته ثبت نام کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی معتبرترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

دریافت مشاوره رایگان از موسسه راستان

اکنون احتمالا متوجه شده اید که آزمون زبان آلمانی گوته چیست؟ شما مخاطب عزیز اگر تمایل به گذراندن دوره های آمادگی آزمون گوته دارید، میتوانید در کلاس های آموزش زبان آلمانی ویژه آزمون گوته در آموزشگاه زبان راستان، معتبرترین موسسه زبان آلمانی در کرج با بالاترین کیفیت آموزشی و مناسب ترین هزینه شرکت کنید.

دوره های آمادگی آزمون زبان آلمانی گوته در موسسه راستان با آزمون های آزمایشی گوته انجام میشود. جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان آموزشگاه زبان راستان تماس بگیرید. مشاوران ما در اسرع وقت آماده پاسخگویی به سوالات و ابهامات زبان اموزان عزیز هستند.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آزمون زبان آلمانی گوته، آزمون گوته، هزینه کلاس آمادگی آزمون گوته، ویژگی آموزشگاه خوب برای آزمون گوته

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید