بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی+لیست 5 تایی+دانلود رایگان

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی+لیست 5 تایی+دانلود رایگان

زبان چینی یکی از کاربردی ترین و قدیمی ترین زبان های دنیا است و بیش از یک میلیارد نفر در سراسر جهان به زبان چینی صحبت می کنند و قدمتی طولانی دارد.  لازم است بدانید که چینی در اصل یک ملیت و زبان آن ماندارین است. اگر شما یک فرد مبتدی هستید و تمایل دارید زبان ماندارین یا همان چینی را به صورت سریع و آسان فرا بگیرید؛ می توانید از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی استفاده کنید.  استفاده از این اپ ها به شما کمک می کند تا به سرعت و آسان زبان چینی را یاد بگیرید. موسسه راستان در این مقاله قصد دارد به معرفی لیست کامل بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی بپردازد. تا انتهای مطلب با ما باشید.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان چینی در کرج کجاست؟

معرفی بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی

 جهت یادگیری زبان چینی اپلیکیشن های زیادی وجود دارد و بهترین روش جهت یادگیری این زبان آن است که تا حد ممکن خود را در معرض شنیدن و صحبت کردن به زبان چینی قرار دهید. در این راستا اپلیکیشن های زبان چینی می توانند بسیار مفید و کارساز باشند؛ که ما در اینجا بهترین ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم :

1. اپلیکیشن چرب زبان (بهترین اپ جهت یادگیری زبان چینی)

اپلیکیشن چرب زبان یکی از بهترین اپ ها برای یادگیری زبان چینی با محیط کاملا فارسی است. این اپلیکیشن که نتیجه 7 سال تلاش و زحمت گروه آموزشی چرب زبان است؛ با استفاده از بهترین متدهای آموزشی و استفاده از کاربردی ترین کلمات و جملات، زبان چینی را به شما آموزش می دهد. استفاده از این اپ قوی باعث تقویت حافظه شما نیز می شود. استفاده از این اپ بسیار ساده و آسان است و به جز زبان چینی برای یادگیری زبان های دیگر نیز بسیار مفید است. شما می توانید با خرید و دانلود این اپلیکیشن، به تمامی مکالمات به صورت تصویری دسترسی داشته باشید و علاوه بر آن از تمامی مطالب جدید به سرعت بهره مند شوید. در ادامه می توانید این اپلیکیشن کاربردی را دانلود نمایید :

2. Rocket Languages ( برای اندروید و IOS)

در برداشتن تمامی نکات و جزئیات فرهنگ چینی در میان آموزش ها، یکی از مهم ترین دلایلی است که موجب شده این اپلیکیشن به یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی تبدیل شود. وجود این جزئیات و نکات باعث جالب تر شدن درس ها شده است و به زبان آموز کمک می کند تا هر چه بهتر با نحوه شکل گرفتن کاراکترها و واژگان چینی آشنا شوید. این اپلیکیشن مفید و کاربردی تمرین های نوشتاری، آموزش واژگان، دروس صوتی و تصویری را آموزش می دهد که بخش وسیعی از این آموزش ها برپایه مکالمات واقعی هستند. در ادامه به معرفی ویژگی های مثبت این نرم افزار می پردازیم :

  • آشنایی با فرهنگ چینی
  • عادت کردن زبان آموز به گوش کردن و صحبت کردن به زبان چینی
  • فضای یادگیری کامل و جامع

در ادامه می توانید این اپلیکیشن را به راحتی دانلود کنید :

3. MosaLingua

آیا به دنبال یک برنامه مفید و کامل جهت افزایش دایره لغات چینی خود هستید؟ در پاسخ باید بگوییم اپلیکیشن MosaLingua میتواند بهترین انتخاب شما باشد. با استفاده از این اپلیکیشن و فلش کارت های آن در کوتاه مدت دایره واژگان خود را افزایش دهید و با کلمات و عبارات مهم و ضروری آشنا شوید. با استفاده از این واژگان و عبارات می توانید در آینده نزدیک به راحتی به زبان چینی ارتباط برقرار کنید.  در این اپ برای آشنایی با تلفظ درست لغات، درس های صوتی نیز به شما ارائه می شود. این درس ها مختصر و مفید هستند و تنها 10 دقیقه از شما زمان را صرف میکند.

4. اپلیکیشن Duolingo

اپلیکیشن دولینگو یکی از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی و سایر زبان ها است. این اپ آموزشی هم با استفاده از فلش کارت کلمات و عبارات جدید را به شما آموزش می دهد. هنگام کار با این برنامه علاوه بر یادگیری کلمات چینی، تمرین های درک مطلب و تلفظ هم به شما ارائه می شود. آموزش زبان با استفاده از روش تعاملی و سرگرم کننده، استفاده از درس های کوتاه و ارائه آموزش در قالب بازی های جذاب برای سرعت بخشیدن به یادگیری از ویژگی های مثبت این اپ فوق العاده است.

بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی+لیست 5 تایی+دانلود رایگان

5. Skritter

اگر به دنبال بهترین برنامه برای نوشتن به زبان چینی هستید، بدون تردید Skritter میتواند بهترین گزینه برای شما باشد. چرا که این اپ آموزشی بی نظیر به شما کمک می کند تا کلمات جدید را با تکرار و تمرین های با فاصله فرا بگیرید. قابلیت نوشتن روی صفحه یکی از ویژگی های مهم این اپلیکیشن است. بنابراین خیلی سریع و راحت یاد می گیرید که چگونه حروف چینی را بنویسید.

این اپلیکیشن برای یادگیری نحوه خواندن و نوشتن چینی بسیار مناسب و کارآمد است و لغات را به گونه ای به مخاطبان خود آموزش می دهد که در حافظه بلند مدت مخاطب به خوبی ثبت می شود.

بیشتر بخوانید : تاریخچه زبان چینی + آشنایی کامل و جامع با زبان چینی

یادگیری اصولی زبان چینی در موسسه راستان

در پایان اگر می خواهید به طور پیوسته، درست و اصولی تمامی مهارت های زبان چینی را فرا بگیرید؛ شرکت در دوره های آموزشی در موسسات آموزش زبان می تواند برای شما بسیار مفید و مناسب باشد. اگر ساکن استان البرز و شهر کرج هستید و قصد یادگیری زبان چینی در بهترین آموزشگاه زبان چینی در شهر کرج را دارید، بدون شک موسسه آموزش زبان راستان در منطقه درختی می تواند درست ترین گزینه برای یادگیری زبان چینی باشد. زیرا در این موسسه قدیمی و معتبر با بیشتر از 10 سال سابقه در عرصه آموزش زبان های خارجی می توانید به بهترین شکل و مناسب ترین هزینه زبان چینی را فرا گیرید.

در موسسه آموزش زبان راستان آموزش زبان چینی با استفاده از کتاب های HSK انجام می شود که کتاب اول در سه ترم و کتاب های بعدی در 4 ترم به زبان آموزان عزیز آموزش داده می شود.

شما میتوانید در کنار استفاده از بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی، از آموزش ها و خدمات آموزشی فوق العاده این آموزشگاه بهره مند شوید و با استفاده از اساتید حرفه ای با تحصیلات عالی و مرتبط و تجهیزات آموزشی بی نظیر بهترین و اصولی ترین آموزش ها را دریافت نمایید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: بهترین اپلیکیشن ها برای یادگیری زبان چینی، یادگیری زبان چینی، آموزشگاه زبان چینی در کرج، کلاس زبان چینی در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید