هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج [سال 1402]

هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج [سال 1402]

هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج  یکی از مسائل بسیاری از افرادی است که قصد مهاجرت و تحصیل به کشور آلمان را دارند. زبان آلمانی جزو زبان‌هایی است که در سالهای اخیر بسیار مورد توجه مردم واقع شده است. این زبان گویش بعضی از کشورهای اروپایی می باشد و از آنجایی که یکی از کشو‌های محبوب برای مهاجرت ایرانیان، کشور آلمان می باشد؛ یادگیری این زبان طرفداران زیادی دارد. در این مقاله به بررسی اهمیت زبان آلمانی و همچنین هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج می پردازیم.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

بیشتر بخوانید : آزمون زبان آلمانی ÖSD چیست؟

اهمیت یادگیری زبان آلمانی

آلمان یکی از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت ایرانیان است. از مهم‌ترین دلایل مهاجرت به این کشور می توان مقرون بصرفه بودن هزینه‌ها، کیفیت خوب زندگی، وجود دانشگاه‌های معتبر، نظام آموزشی منحصر بفرد و امنیت کاری را  نام برد. کشور آلمان جزئی از اروپای مرکزی و غربی بوده و زبان آلمانی در اروپا در کشورهایی مانند سوئیس یا اتریش نیز رواج دارد.

یادگیزی زبان آلمانی اولین قدم برای اقدام جهت مهاجرت به کشورهای آلمانی زبان است. در این خصوص انتخاب یک آموزشگاه خوب برای فراگیری این زبان و هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج برای ساکنین استان البرز به خصوص شهر کرج حائز اهمیت است.

آموزشگاه راستان با ارائه مناسب ترین هزینه جهت کلاس‌های آموزش زبان آلمانی می کوشد تا رضایت شما زبان آموزان را جلب نموده و بهترین خدمات آموزشی را برای یادگیری این زبان در اختیار شما قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید : معتبرترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج کجاست؟

آموزش سطوح متفاوت زبان آلمانی در موسسه راستان

سطوح متفاوت زبان آلمانی معیاری برای میزان شناخت شما از زبان آلمانی است. در ادامه سطوح متفاوت زبان آلمانی آورده شده است:

  •  A1  مقدماتی

این سطح دو زیرمجموعه A1.1 و A1.2 دارد. کتاب‌های این سطح در مورد لغات و اصطلاحات رایج و روزمره می‌باشد. در سطج مقدماتی مواردی مانند معرفی خود به دیگران، سوالاتی مانند نام بردن اشیاء را شامل می شود و سطح ساده زبان آلمانی محسوب می گردد.

  • A2  مقدماتی

این سطح شامل دو زیرمجموعه به نام‌های A2.1  و  A2.2 بوده و زبان آموزان پس از گذراندن این سطح خواهند توانست به معرفی خود پرداخته و اطلاعات ساده در مورد مشاغل و اشیاء و محیط را بیان کنند.

هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج [سال 1402]

  •  B1  متوسط

این سطح سه زیرمجموعه به نام‍‌ های  B1.1، B1.2 و B1+ دارد. زبان‌آموز پس از گذراندن این سطح می‌تواند نیازهای خود را با جملات ساده بیان نماید و در مورد محل کار، تحصیل و گذراندن اوقات فراغت خود صحبت کند. با اتمام سطح B1 شما می‌توانید در آزمون ZD شرکت نموده و به کشورهای آلمانی زبان سفر کنید.

  •  B2 متوسط

این سطح از زبان آلمانی دارای 4 زیرمجموعه به نام‌های B2.1 ،B2.2 ،B2.3 و B2.4 بوده و در این سطح زبان آموز تا حدی متوجه متون سخت تر می‌شود و می‌تواند منظور خود را به راحتی عنوان نماید. در این سطح شما قادر خواهید بود در آزمون ZD Beruf  شرکت نمایید. لازم به ذکر است که در همین مرحله اگر سطح زبان‌ شما پیشرفته تر باشد؛ حتی می‌توانید در آزمون ZMP نیز شرکت نمایید.

  •  C1  پیشرفته

دارای 4 زیر مجموعه به نام‌های C1.1 ،C1.2 ،C1.3  و C1.4 بوده و شما پس از گذراندن سطح C1 می‌توانید به آسانی مفهوم فیلم و اخبار را درک نمایید و نوشتن به زبان آلمانی را بهبود دهید. در این سطح شما خواهید توانست در آزمون ZMP  شرکت نمایید.

  •  C2  پیشرفته

این سطح دارای زیرمجموعه‌های C2.1، C2.2 و C2.3 بوده و شما پس از اتمام این سطح از توانایی درک متون دشوار آلمانی برخوردار می‌شوید. شما می‌توانید کلمات را با تلفظ دقیق عنوان نموده و مانند یک فرد آلمانی زبان صحبت کنید. شما پس از اتمام این سطح قادر خواهید بود در آزمون‌های KDS، GDS، DSH یا ZOP  شرکت نمایید.

لازم به ذکر است شما در هر سطحی از موارد فوق که باشید؛ با شرکت در کلاس‌های آمادگی زبان آلمانی آموزشگاه راستان خواهید توانست به شکل حرفه ای بر این زبان مسلط شوید.

شما ساکنین استان البرز اگر در جستجوی آموزشگاهی در کرج هستید که هزینه کلاس زبانی آلمانی در آن مناسب و در عین حال بهترین سطح آموزش را نیز داشته باشد؛ به آموزشگاه راستان واقع در خیابان درختی کرج مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره زبان آلمانی

 خصوصیات یک آموزشگاه زبان آلمانی خوب در کرج

  • استفاده از اساتید به نام و باتجربه که با متد روز آموزش زبان آلمانی آشنا باشند.
  • وجود تجهیزات مدرن آموزشی در موسسه برای یادگیری هر چه بیشتر زبان آموزان اهمیت زیادی دارد.
  • هزینه منطقی و مقرون به صرفه کلاس ها و کیفیت مناسب آموزش مهمترین ویژگی یک موسسه آموزشی خوب می باشد.
  • وجود کلاسهای گروهی، خصوصی و نیمه حصوصی برای بر طرف کردن نیازهای تمامی زبان آموزان.
  • امکان شرکت در کلاس‌ها به شکل حضوری و آنلاین.

آموزشگاه زبان راستان با دارا بودن تمامی ویژگی‌های گفته شده در بالا، بهترین انتخاب برای زبان آموزان ساکن کرج و استان البرز می‌باشد تا بتوانند بدون دغدغه و با خیالی آسوده در این موسسه ثبت نام کنند.

هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج [سال 1402]

 

هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج

کلاس‌ زبان آلمانی در آموزشگاه راستان از کلاس‌های پر طرفدار این موسسه می‌باشد که دلیل آن مناسب بودن هزینه کلاس، وجود اساتید با تجربه و استفاده از به روزترین متدها و کتب آموزشی می‌باشد. ارائه کلاس‌های آمادگی برای شرکت و موفقیت در آزمون‌های زبان آلمانی و اخذ مدارک معتبر مانند ÖSD و گوته در آموزشگاه راستان صورت می گیرد.

سطح بالای آموزش و هزینه مقرون به صرفه، از ویژگی‌های کلاس آموزش زبان آلمانی در آموزشگاه زبان راستان می‌باشد.

توجه فرمایید مواردی مانند کلاس حضوری، آنلاین، گروهی، نیمه خصوصی و خصوصی در میزان هزینه‌های کلاس موثر هستند. لذا جهت اطلاع دقیق از هزینه‌ها می‌توانید با همکاران ما در آموزشگاه راستان تماس گرفته و اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

مشاوره رایگان در آموزشگاه زبان راستان راهنمای شما تا موفقیت

آموزشگاه راستان با ارائه بهترین هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج آماده ارائه بروزترین خدمات آموزشی جهت زبان آموزان عزیز می‌باشد. این موسسه با دارا بودن مجوز رسمی از آموزش و پرورش، بهره بردن از تجهیزات مدرن آموزشی و اساتید برتر، کلاس های آموزش زبان آلمانی را برای سنین مختلف (کودکان، نوجوانان و بزرگسالان) برگزار می‌نماید.

کلاس‌های آمادگی زبان آلمانی در این موسسه به شکل ترمی، نیمه خصوصی و خصوصی برگزار می‌شود. در صورت نیاز برای به دست آوردن اطلاعات دقیق‌تر می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان موسسه راستان تماس حاصل نمایید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه زبان آلمانی در کرج، هزینه کلاس زبان آلمانی در کرج ، کتب تدریس آلمانی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید