آزمون زبان آلمانی ÖSD چیست؟

یکی از معتبرترین مدارک زبان آلمانی، مدرک آزمون ÖSD است که مورد تایید دانشگاه های آلمانی و سفارت خانه ها است. آزمون ÖSD آزمون دیپلم زبان آلمانی از کشور اتریش است که سطح های A1 تا C2 را در بر میگیرد. آموزشگاه زبان راستان دوره های آمادگی آزمون ÖSD را با بالاترین سطح کیفیت برگزار کرده و زبان آموز را برای شرکت در آزمون ÖSD  آماده میکند. در این مقاله از موسسه راستان به معرفی آزمون زبان آلمانی ÖSD پرداخته ایم و اطلاعات کامل و جامعی را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. بنابراین تا پایان مطلب با آموزشگاه زبان راستان همراه باشید.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج کجاست؟

معرفی آزمون زبان آلمانی ÖSD

مدرک زبان آلمانی ÖSD برای زبان آموزان آلمانی که میخواهند به کشورهای آلمانی مهاجرت کاری یا تحصیلی داشته باشند، مناسب است و میتواند به خوبی پاسخگوی نیازهای آنها در مهاجرت باشد. به طور کلی مدارک زبان آلمانی با دنبال کردن یک خط مشی مشخص و براساس استاندارد مشترک اروپا طراحی و تعریف میشوند.

آزمون ÖSD یا گوته ؟

درجه سختی آزمون های گوته و ÖSD و اعتبار آنها برای کشورهای آلمانی تفاوتی ندارد. در مقایسه با سایر آزمون های زبان آلمانی، میان آزمون گوته و ÖSD تشابه بیشتری وجود دارد.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج کجاست؟

مدرک ÖSD و اعتبار آن

اعتبار مدرک آزمون ÖSD مادام العمر است، اما برخی از مراکز دانشگاهی ممکن است در مورد بازه زمانی اعتباری این مدارک برای خود قوانین خاص و مشخصی داشته باشند. به طور کلی معتبرترین آزمون های زبان آلمانی که مورد تایید دانشگاه های آلمانی و سفارتخانه ها هستند عبارتند از :

  • ÖSD
  • TELC
  • Gothe Zertifikat
  • TestDAF

موسسه آموزش زبان راستان با برگزاری آزمون های TestDAF و ÖSD به بهترین شکل ممکن قادر است تمامی نیازهای زبان آموزان آلمانی را در همه سطوح و برای هر هدفی برآورده کند. آموزشگاه راستان برجسته ترین مدرسه زبان آلمانی در شهر کرج است و با بهره مندی از اساتید با سابقه و با تجربه در زمینه آموزش زبان آلمانی و بهترین کادر آموزشی مفتخر است با ارائه خدمات و آموزش های عالی و کاربردی به زبان آموزان آنها را در راه رسیدن به اهداف و مقاصدشان در امر یادگیری زبان همراهی نماید.

هزینه آزمون های ÖSD

در مراکز آزمون در کشورهای مختلف هزینه آزمون ÖSD تفاوت دارد و هزینه آزمون با توجه به اختیارات موسسه برگزار کننده تعیین میشود. هزینه آزمون ÖSD با توجه به سطح مورد نظر به طور حدودی بین 140 تا 200 یورو است و برای سطح های A1 تا C2  به طور پلکانی افزایش دارد و هزینه آزمون براساس یورو و به صورت ریالی اخذ میشود.

آمادگی برای آزمون ÖSD

در کلاس های آمادگی آزمون ÖSD در آموزشگاه زبان راستان شما میتوانید به بهترین شکل با بایدها و نباید های آزمون ÖSD آشنا شوید. دهمچنین روی ارائه جملات کلیدی در بخش شفاهی و نگارشی تاکید بسیاری میشود و از حفظ کردن طوطی وار مطالب پرهیز میشود.  با شرکت در دوره های آمادگی آزمون ÖSD در موسسه راستان و مشاهده مثال ها، به دریافت نمره کامل آزمون ÖSD نزدیک میشوید.

آزمون زبان آلمانی OSD چیست؟

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

تاریخ و مرکز برگزاری آزمون ÖSD

تاریخ های آزمون ÖSD برخلاف آزمون TESTDAF به صورت شناور است. به طور کلی هر یک از آزمون ها در سطوح A1 تا C2 یکبار در ماه در شهر تهران برگزار میشود و تمامی استانداردهای بین المللی در برگزاری این آزمون رعایت میشود. همچنین تصحیح اوراق امتحانی به دو شیوه و بر پایه درجه بندی مراکز آزمون امکان پذیر است.

ماژول های امتحانات ÖSD

آزمون های OSD از دو ماژول آزمون کتبی (نوشتن، خواندن، گوش دادن و ازمون شفاهی) تشکیل شده است که میتواند به صورت ترکیبی یا جداگانه برگزار شوند.

اعتبار مدرک ÖSD

اعتبار مدرک ÖSD مادام العمر است اما برخی از مراکز دانشگاهی ممکن است در رابطه با بازه زمانی برای اعتبار این مدارک برای خود قوانین خاصی داشته باشند. به طور کلی ÖSD ،TestDaf ،Goethe Zertifika ،Telc مطرح ترین و معتبرترین آزمون های زبان آلمانی هستند که تمامی سفارتخانه ها و دانشگاه های آلمانی آن را تایید کرده و مورد پذیرش قرار میدهند. موسسه آموزش زبان های خارجه راستان با برگزاری آزمون های ÖSD با بالاترین سطح کیفی و مناسب ترین شهریه قادر است به خوبی نیازهای زبان آموزان را پاسخگو باشد.

بیشتر بخوانید : درباره زبان آلمانی بیشتر بدانید!

دریافت مشاوره رایگان از موسسه راستان | آزمون زبان آلمانی ÖSD

اگر شما هم به دنبال شرکت در آزمون ÖSD هستید و به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز جهت شرکت در کلاس های آمادگی آزمون ÖSD هستید، آموزشگاه زبان راستان با برخورداری از سالها سابقه و تجربه و کادر آموزشی مجرب، اساتید با تحصیلات و با سابقه عالی میتواند بهترین انتخاب شما باشد. جهت دریافت مشاوره رایگان در خصوص آزمون زبان آلمانی ÖSD با مشاوران موسسه راستان تماس بگیرید و از بهترین مشاوره ها در این خصوص بهره مند شوید.

اگر قصد شرکت در بهترین مرکز آموزشی برای آمادگی جهت قبولی در آزمون زبان آلمانی ÖSD را دارید؛ در انتخاب موسسه راستان تردید نداشته باشید. هدف موسسه راستان رساندن کارآموزان به بالاترین سطح آموزشی است و در این راستا از جدیدترین و بروزترین شیوه های آموزش زبان استفاده کرده است تا زبان آموز به راحتی بتواند به اهداف و مقاصد خود در یادگیری زبان دست یابد.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: بهترین کلاس آلمانی در کرج، ویژگی آموزشگاه خوب برای آلمانی، آزمون زبان آلمانی ÖSD

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید