بهترین آموزشگاه برای آزمون دکتری EPT با نرخ قبولی 100% و تضمینی در کرج

بهترین آموزشگاه برای آزمون دکتری EPT با نرخ قبولی 100% و تضمینی در کرج

یافتن قوی ترین آموزشگاه زبان EPT برای قبولی در آزمون دکتری EPT در کرج همواره یکی از مسائل و دغدغه های دانشجویان است. آزمون EPT یکی از آزمون های معتبر داخلی ویژه دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است که به شیوه هماهنگ و به صورت کتبی برگزار میشود.

متقاضیانی که تمایل دارند تحصیلات خود را در مقطع دکتری ادامه دهند و خود را برای دفاع از پروپوزال آماده کنند؛ به ارائه مدرک معتبر EPT به دانشگاه مربوطه نیاز دارند. به همین دلیل یافتن یک آموزشگاه زبان EPT در کرج جهت آمادگی هر چه بهتر برای آزمون دکتری EPT لازم و ضروری است. تا انتهای این مطلب با آموزشگاه زبان راستان همراه باشید تا به بررسی کامل و جامع جنبه های آزمون EPT بپردازیم.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج کجاست؟

نگاهی به ساختار آزمون دکتری EPT

آزمون دکتری EPT از لحاظ ساختار به آزمون های بین المللی زبان بسیار مشابه است و از سه قسمت تشکیل شده است :

  • واژگان
  • دستور زبان
  • درک مطلب

بخش واژگان دارای 25 سوال چهار گزینه ای است. شما برای پاسخ به این پرسش ها باید دایره لغات وسیعی داشته باشید. سوالات بخش دستور زبان از گرامر با تعداد 40 تست تشکیل شده است و میزان تسلط داوطلب به ساختارهای متفاوت جمله و نقش های مختلف لغت در جمله را مورد سنجش قرار میدهد.

آزمون EPT که شباهت زیادی به آزمون TOEFL PBT دارد؛ در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار میشود. تنها تفاوت آزمون EPT با تافل پی بی تی در این است که EPT دارای قسمت شنیداری و نگارش نمی باشد. در قسمت درک مطلب برای داوطلبان چهار تست در نظر گرفته میشود که موضوعات آن متنوع و معمولا در مورد مباحث علمی است.

بهترین آموزشگاه برای آزمون دکتری EPT با نرخ قبولی 100% و تضمینی در کرج

نحوه ثبت نام در آزمون زبان EPT

ثبت نام برای آزمون دکتری EPT به شیوه آنلاین قابل انجام است و داوطلبان باید به وبسایت مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه آزمون میتوانند ثبت نام خود را نهایی کنند.

مرکز تخصصی آموزش زبان راستان با ارائه خدمات آموزشی با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان EPT در کرج شناخته شده است. این موسسه با برخورداری از فضای آموزشی جذاب و ایده آل قادر است ذوق و اشتیاق برای فراگیری زبان را در زبان آموزان دو چندان کند.

بیشتر بخوانید : سامانه ثبت نام آزمون EPT

هزینه شرکت در آزمون EPT

ثبت نام برای آزمون EPT به شیوه آنلاین قابل انجام است و هزینه آزمون نیز باید به صورت اینترنتی پرداخت شود. لازم به ذکر است؛ جهت شرکت در آزمون EPT محدودیتی وجود ندارد و متقاضیان میتوانند به دفعات دلخواه در این آزمون شرکت کنند.

شما میتوانید جهت قبولی در آزمون دکتری EPT از کلاس های آمادگی موسسه راستان با مناسب ترین هزینه نسبت به سایر آموزشگاه های سطح کرج استفاده کنید و از آموزش های با سطح کیفیت بسیار بالا بهره مند شوید.

آزمون EPT با MSRT چه تفاوتی دارد؟

تفاوت بین دو آزمون MSRT و EPT یکی از سوالات عده بسیاری از داوطلبان آزمون دکتری EPT است. این دو آزمون از لحاظ سطح سوالات شباهت زیادی به هم دارند. با این تفاوت که آزمون MSRT بخش شنیداری دارد، اما آزمون EPT خیر.

زمان برگزاری یکی دیگر از تفاوت های میان این دو آزمون است. آزمون ای پی تی در تمامی دانشگاه های آزاد و مورد تایید وزارت علوم به صورت ماهیانه برگزار میشود. نداشتن نمره منفی یکی از نکات مهم در آزمون EPT است.

معرفی منابع آزمون EPT

در این بخش از مقاله قصد داریم به معرفی منابع آزمون زبان EPT بپردازیم. لازم به ذکر است منابع ارائه شده جهت شرکت در دیگر آزمون های بین المللی نیز مورد تایید هستند. معتبرترین منابع جهت مطالعه برای آزمون ای پی تی به قرار زیر است :

کتاب لانگمن قرمز : یکی از کامل ترین منابع جهت مطالعه برای آزمون EPT است. این کتاب دارای درسنامه های مختلفی است و هر یک از آنها به یک مهارت زبان اختصاص دارند.

درسنامه های بخش گرامر، شنیداری، درک مطلب و نگارش به گونه ای آورده شده است که شما میتوانید مهارت تست زنی خود را به خوبی تقویت کنید. کتاب لانگمن قرمز علاوه بر متقاضیان EPT برای داوطلبان آزمون تافل و دیگر آزمون های زبان انگلیسی مفید و معتبر است.

کتاب ۵۰۴ واژه : این کتاب یکی از معروف ترین کتاب ها جهت افزایش دایره لغات زبان آموزان است. در این کتاب تعداد 504 واژه انگلیسی که از کتاب ها، فیلم ها و مطبوعات جمع آوری شده اند. این واژه ها بیشترین میزان استفاده را در گفتگوها دارند، آورده شده است.

شما میتوانید با تسلط بر این 504 واژه پرتکرار، مهارت مکالمه خود را تا حد زیادی افزایش دهید. این کتاب علاوه بر اینکه یک منبع قوی و معتبر برای آزمون EPT است؛ یکی از منابع مهم آزمون های تافل، آیلتس، تولیمو و GRE نیز به شمار میرود.

کتاب راهنمای تافل : این کتاب که منبع اصلی آزمون تافل است؛ مـیتواند یک راهنمای کامل و جامع برای شرکت در آزمون های دیگر مانند ای پی تی باشد و به دلیل داشتن مجموعه ای از بهترین سوالات، شما را برای آزمون های مهم آماده میکند.

کتاب ۱۱۰۰ واژه بارونز : این کتاب با ارائه برنامه 46 هفته ای به شما کمک میکند دایره لغات خود را به طور قابل توجهی افزایش دهید.

قبولی در آزمون EPT با موسسه راستان

آموزشگاه راستان تنها مرکز تخصصی برگزاری دوره های آمادگی برای آزمون دکتری EPT است. موسسه راستان یکی از برترین آموزشگاه های زبان در کرج است و با ارائه خدمات متنوع در زمینه آموزش زبان های مختلف، تلاش بر آن دارد تا گامی بزرگ در جهت رفع دغدغه های زبان آموزان عزیز بردارد.

آموزشگاه زبان راستان برای متقاضیانی که امکان شرکت در دوره های حضوری را ندارند، این امکان را فراهم کرده است تا بتوانند در کلاس های آنلاین موسسه برای آمادگی آزمون EPT شرکت کنند و از دوره های مجازی این مجموعه آموزشی با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین هزینه نهایت لذت را ببرند.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه آزمون دکتری EPT در کرج، بهترین کلاس آمادگی EPT در کرج، کتب تدریس EPT، هزینه کلاس آمادگی EPT

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید