بهترین آموزشگاه دوره روش تدریس TTC در کرج

بهترین آموزشگاه دوره روش تدریس TTC در کرج

دوره روش تدریس TTC در کرج مناسب افرادی است که اشکالات آنها در زبان انگلیسی برطرف شده و از لحاظ دانش زبان انگلیسی در سطح بالایی قرار دارند و تمایل دارند که به صورت رسمی و حرفه ای زبان انگلیسی را تدریس کنند. جهت شرکت در دوره TTC، یافتن بهترین آموزشگاه دوره تربیت مدرس TTC در کرج امری حائز اهمیت است. در این مقاله که توسط مجموعه آموزش زبان راستان تدوین شده است به معرفی و بررسی تمامی جنبه های دوره TTC در کرج میپردازیم.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره دوره TTC

معرفی دوره روش تدریس TTC در کرج

یکی از مهم ترین دستاوردها جهت تسلط به زبان های خارجی، ورود به عرصه تدریس و فعالیت حرفه ای به عنوان یک مدرس است. صحبت کردن به شیوه مطلوب به تنهایی نمی تواند افراد را واجد شرایط تدریس کند. بنابراین تسلط کامل به مباحث دستوری و گذراندن دوره های روش تدریس TTC  همواره یک پیش نیاز اساسی جهت گام نهادن در مسیر تدریس هر زبان است.

لازم به ذکر است شاید یک فرد تمام دوره های TTC را سپری کند؛ اما نتواند در انتقال مطالب به خوبی عمل کند؛ زیرا در علم تدریس فرض بر این است که یک فرد به صورت ذاتی مدرس متولد میشود و پس از داشتن استعداد ذاتی با سپری کردن دوره های روش تدریس مانند یک مدرس حرفه ای عمل خواهد کرد.

در آموزشگاه زبان های خارجه راستان تلاش بر آن است که در دوره های TTC به آموزش مدرسان در تمامی زمینه ها پرداخته شود که شامل موارد زیر میشود :

رفتار مدرس با زبان آموزان که مهمترین بخش از تدریس است، چرا که هنگامی که میان مدرس و زبان آموز رابطه خوبی برقرار باشد؛ بصورت ناخودآگاه در زبان آموز انگیزه و اشتیاق برای یادگیری ایجاد میشود.

اهداف مهم دوره تربیت مدرس TTC در کرج

افرادی که در دوره روش تدریس TTC در کرج شرکت میکنند؛ میتوانند اصول و مبانی تدریس زبان انگلیسی را بیاموزند. در موسسه آموزش زبان راستان جهت رفاه حال متقاضیان دوره تربیت مدرس TTC در کرج  هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین برگزار میشود.

شرایط لازم جهت شرکت در دوره TTC

جهت شرکت در دوره روش تدریس TTC در کرج سطح زبان شما باید حداقل در سطح پیشرفته باشد و قادر باشید بدون هیچگونه اشکال ساختاری و به شیوه روان و با دایره لغات متناسب با زبان انگلیسی ارتباط ایجاد کنید. اگر دانش شما به این سطح نرسیده است؛ بنابراین نمی توانید در دوره های TTC شرکت کنید. توصیه ما به شما این است جهت رسیدن به سطح مطلوب در دوره های آموزشی زبان انگلیسی شرکت کنید.

در دوره های آموزشی مواردی نظیر به وجود آمدن انگیزه در زبان آموز و هدفمند کردن کلاس و زبان آموز نیز آموزش داده میشود. همچنین مواردی مانند رفتارهای مدرس در موسسه، زبان آموزان، همکاران، پرسنل با چیدمان صندلی در کلاس به صورت کامل توضیح داده میشود. همینطور تدریس مجازی و حضوری و تدریس در مدرسه و شرکت ها نیز ارائه و آموزش داده میشود.

معرفی تکنیک های تدریس

از زمان های گذشته تا کنون متدهای متفاوتی جهت تدریس زبان ارائه شده است که این تکنیک ها مشکلاتی نیز داشته اند. در موسسه زبان های خارجه راستان به تمامی این متدها، معایب و مزایای آنها پرداخته میشود و در نهایت جدیدترین متد تدریس که سه روش است شرح داده میشود. همچنین زبان آموز به صورت تئوری ـو عملی تمامی دانش ها و مهارت ها را در سطوح مقدماتی، متوسطه و پیشرفته دمو میدهد و تا مرحله تکمیل شدن این دموها انجام میشود؛ تا کاملا در هر یک از موارد مانند لغت،’گرامر و تلفظ و مهارت ریدینگ، رایتینگ و… تسلط کافی را به دست آورند.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه دوره تربیت مدرس در کرج

طرح درس، طرح سوال و کتاب کار

از موارد مهم دیگر که در کلاس های TTC آموزش داده میشود؛ نوشتن طرح درس یا Lesson Plan و طرح سوال برای سطوح مختلف است و همچنین آموزش نحوه تدریس کتاب کار و کتاب های جانبی است.

بهترین آموزشگاه دوره روش تدریس TTC در کرج

اعتبار مدرک TTC

مدرسانی که از آموزشگاه زبان راستان مدرک TTC یا روش تدریس را دریافت کرد اند، میتوانند در تمامی کشورهای همسایه مثل ارمنستان، ترکیه، آذربایجان نیز مشغول به تدریس شوند. اعتبار مدرک روش تدریس دریافت شده از آموزشگاه راستان در بالاترین سطح ممکن است.

دوره های آنلاین روش تدریس TTC

 دوره های روش تدریس TTC در کرج  جهت بهره وری بالاتر از کلاس عموما به صورت حضوری برگزار میشوند، اما آموزشگاه راستان با داشتن زیر ساخت های مناسب بستری امن را جهت برگزاری کلاس های روش تدریس به صورت آنلاین فراهم کرده است و تمام تلاش این موسسه بر آن است تا میان کلاس حضوری و آنلاین تفاوتی وجود نداشته باشد. کلاس های روش تدریس به صورت حضوری و آنلاین در آموزشگاه زبان های خارجه راستان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه برگزار میشوند. بهترین دوره های روش تدریس را در مرکز تخصصی آموزش زبان راستان بیابید.

خدمات آموزشگاه راستان در دوره های روش تدریس TTC در کرج

1.    نحوه اجرا کردن روش های متفاوت تدریس در کلاس
2.    دوره های روش تدریس برای زبان آموزان آموزشگاه راستان با درصدی تخفیف محاسبه میشود.
3.    استفاده از اساتید با تجربه آموزش روش تدریس با سطح علمی بالا در سطح کشور
4.    آموزش های منحصر به فرد در جهت اداره کلاس
5.    در پایان دوره، امکان همکاری به عنوان مدرس در آموزشگاه راستان برای متقاضیانی که بالاترین نمره پایانی را دریافت کنند؛ وجود دارد.

تفاوت دوره روش تدریس آموزشگاه راستان با سایر موسسات چیست؟

در آموزشگاه زبان راستان براساس کتاب یک نویسنده معروف کار میشود و زبان آموز میتواند در آینده به راحتی در آزمون های بین المللی شرکت کند، برخلاف سایر موسسات که براساس جزوه کار میکنند و تنها با یک متد تدریس مطالب را ارائه میدهند. در آموزشگاه راستان جدیدترین و بروزترین روش های تدریس آموزش داده میشود. تعداد جلسات دوره روش تدریس TTC در کرج شامل 8 تا 10 جلسه تئوری و 8 تا 10 جلسه عملی است که به طور کلی حدود 18 تا 20 جلسه است و تعداد جلسات نیز با توجه به تعداد زبان آموزان متغیر است. هزینه دوره نیز در ابتدای دوره به طور دقیق و شفاف مشخص میشود.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت : روش تدریس TTC در کرج، بهترین آموزشگاه روش تدریس در کرج، دوره TTC

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید