بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

معرفی بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

یکی از مطرح ترین و مهم ترین زبان های دنیا، زبان فرانسه است و میتوان گفت پس از زبان انگلیسی، یکی از مهم ترین زبان ها تلقی میشود. با یادگیری زبان فرانسوی که یک زبان کهن، قدیمی و کامل است؛ در بسیاری از کشورها امکان صحبت کردن برای شما به آسانی فراهم می شود. زبان فرانسه زبانی با قواعد خاص و ویژه است و بدون دیدن دوره های آموزش زبان فرانسه ممکن است یادگیری آن برای شما دشوار باشد. اما با شرکت کردن و ثبت نام در یک آموزشگاه زبان فرانسوی خوب در کرج میتوانید زبان فرانسه را به بهترین شکل ممکن فرا بگیرید. سوالی که در اینجا مطرح میشود این است که بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج کجاست؟

چگونه بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج را بیابیم؟

اگر شما هم از ساکنین استان البرز و شهر کرج هستید و جهت یادگیری زبان فرانسه به طور اصولی و کامل، به دنبال بهترین آموزشگاه های زبان فرانسه در کرج هستید؛ مطالعه این مطلب میتواند برای شما بسیار مفید باشد، چرا که با مطالعه این مطلب میتوانید اطلاعات تماس بهترین و معتبرترین ترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج را بیابید و با ثبت نام در این موسسه در کمترین زمان و به بهترین نحو ممکن زبان فرانسه را فرا بگیرید. در ادامه با معرفی بهترین و مطرح ترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج شما مخاطبان عزیز را درجهت اتخاذ تصمیمی مناسب، منطقی و عاقلانه همراهی مینماییم تا نیاز شما را در جهت یادگیری زبان فرانسه به خوبی برآورده کنیم.

بیشتر بخوانید : معتبرترین موسسه آموزش زبان فرانسه در کرج

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج کجاست؟

امروزه دانشجویان و افراد علاقه مند به یادگیری زبان فرانسه به دنبال یافتن بهترین آموزشگاه جهت یادگیری زبان فرانسه هستند. زبان فرانسه یکی از زبان هایی است که متقاضیان زیادی تمایل به فراگیری این زبان دارند و روزانه افراد زیادی جهت یادگیری اقدام به ثبت نام در دوره های آموزشی می کنند. اما ثبت نام در بهترین موسسات آموزش زبان فرانسه در کرج باعث میشود شما بتوانید خیلی آسان و سریع این زبان شیرین را فرا بگیرید و به صورت کاملا اصولی تمامی نکات و قواعد دستوری را یاد بگیرید. انتخاب بهترین موسسه آموزش زبان فرانسه در کرج یکی از مشکلات اصلی متقاضیان یادگیری زبان فرانسه است؛ اما ما در مطلب پیش رو به معرفی برجسته ترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج پرداخته ایم تا شما بتوانید با خیال آسوده و اطمینان خاطر، بهترین انتخاب را برای خود داشته باشید.

لیست کامل بهترین آموزشگاه های زبان فرانسه در کرج [1402]

بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

زبان فرانسه با زبان هایی مانند اسپانیایی، پرتغالی، ایتالیایی، گرامر و لغات مشابهی دارد و دارای 525 میلیون گویش است. ممکن است این مسئله برای شما مطرح شود که زبان فرانسه را چگونه و در کدام موسه آموزشی یاد بگیریم تا بتوانیم به طور کامل تمامی نکات و قواعد آن را فرا بگیریم.  ابتدا در این بخش از مطلب قصد داریم به معرفی ویژگی های بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج بپردازیم :

  • بهره مندی از اساتید مجرب
  • دسترسی سریع و آسان
  • استفاده از جدیدترین متدهای آموزشی روز دنیا
  • انجام تعیین سطح به صورت دقیق و اصولی
  • ارائه مدرک معتبر
  • برگزاری تمامی دوره های زبان خارجه
  • داشتن بهترین امکانات

آموزشگاه زبان های خارجه راستان | بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج

آموزشگاه زبان راستان یکی از معروف ترین و بهترین آموزشگاه های زبان فرانسه در کرج است که توسط سرکار خانم خرازی مدیریت میشود. این موسسه آموزش زبان با برخورداری از سال ها تجربه و سابقه فعالیت های درخشان، در حوزه آموزش زبان فرانسه و سایر زبان های خارجه، به عنوان یکی از بهترین آموزشگاه های زبان فرانسه در کرج شناخته شده است. پرسنل این موسسه آموزشی همواره سعی بر آن دارند تا در راستای آموزش زبان فرانسه، خدمات بی نظیر و متنوعی را به زبان آموزان ارائه دهند. برای یادگیری زبان فرانسه راه ها و روش های زیادی وجود دارد، اما بهترین راه و درست ترین روش ثبت نام در بهترین موسسه آموزش زبان فرانسه در کرج است. برخی از خدمات موسسه آموزش زبان راستان عبارتند از؛

  • برخورداری از مجوز رسمی آموزش و پرورش
  • داشتن رتبه برتر 100 امتیازی آموزشی میان سایر موسسات آموزشی
  • ارائه مدرک دیپلم و مدارک معتبر
  • بهره مندی از تجهیزات آموزشی بروز و مدرن
  • برگزاری کلاسهای رده های سنی مختلف در طبقات مجزا به شیوه ترمیک ، خصوصی و نیمه خصوصی
  • ارائه مشاوره رایگان به زبان آموزان توسط پشتیبان های مجرب و کارآزموده
  • اعزام اساتید با مدرک دانشگاهی دکتری به سازمان ها، شرکت ها و منازل
  • برگزاری دورههای TTC ,TKT, IELTS ,TOEFL ,EPT
  • برگزاری کلاسهای فشرده مکالمه زبان های انگلیسی، فرانسه، ترکی، آلمانی، ایتالیایی، روسی، کره‌ای، ژاپنی تنها در شش ماه

آدرس موسسه راستان : کرج، 45 متری گلشهر، بعد از دور برگردان، خیابان درختی،  سمت چپ، پلاک 47 ، آموزشگاه زبان راستان

شماره تماس: 02633529357

لازم به ذکر است دوره های آموزش زبان فرانسه در موسسه راستان با با استفاده از کتابهای Editor آموزش داده میشوند و تدریس هر کتاب بین 4 تا 5 ترم زمان میبرد. در آموزشگاه زبان خارجه راستان، کلاس های فرانسه به صورت نیمه خصوصی تشکیل میشود و هر ترم در 10 جلسه برگزار میشود. همچنین کلاس های آمادگی برای شرکت در آزمون های بین المللی زبان فرانسه در این مرکز آموزشی برجسته برگزار میشود. در ادامه به معرفی آزمون های بین المللی زبان فرانسه میپردازیم.

معرفی آزمون DILF (Diplôme Initial de Langue Française)

افرادی که در زمینه زبان فرانسه مبتدی هستند، میتوانند با انتخاب این آزمون که در واقع قبل از آزمون های DELF و DALF است؛ موفق به دریافت مدرک در سطح ابتدایی زبان فرانسه شوند. آزمون DILF دانش زبان فرانسه را در چهار سطح نوشتن، خواندن، شفاهی و گوش دادن مورد سنجش قرار میدهد. برای شرکت در این آزمون زبان آموز باید حداقل سن 16 سال سن داشته باشد.

آزمون DELF و DALF

آزمونهای DELF و DALF از جمله آزمونهای معتبر زبان فرانسه هستند و ویژه افراد غیر بومی می باشند. این آزمون ها زیر نظر وزارت آموزش فرانسه و مرکز بین‌المللی آموزش‌ (CIEP) برگزار و مدارک آن به زبان آموزان اعطا می‌شوند. سالیانه بیش از 300 هزار زبان آموز از سراسر دنیا برای شرکت در این آزمونها ثبت نام میکنند.

آزمونهای DELF و DALF دارای شش سطح هستند و شما باید با توجه به سطح مهارت خود در زبان فرانسه یکی از این سطوح را برای شرکت در آزمون انتخاب کنید :

  • DELF A1 – سطح پایه
  • DELF A2 – سطح مبتدی
  • DELF B1 – سطح متوسطه
  • DELF B2 – سطح فوق متوسطه
  • DALF C1 – سطح پیشرفته
  • DALF C2 – سطح عالی و حرفه ای

دریافت مشاوره رایگان از موسسه راستان

در پایان توصیه ما به شما مخاطب عزیز این است که اگر قصد یادگیری زبان فرانسه را دارید و میخواهید به شیوه درست و اصولی این زبان را فرا بگیرید، میبایست در یکی از بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج ثبت نام کرده و در دوره های آموزش زبان فرانسه شرکت کنید. کلاس های زبان فرانسه در موسسه راستان با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه به صورت نیمه خصوصی برگزار میشود. در صورت تمایل و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مجموعه آموزش زبان راستان تماس بگیرید و از مشاوره های کارشناسان ما بهره مند شوید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: بهترین آموزشگاه زبان فرانسه در کرج، مدت یادگیری زبان فرانسه، کتب تدریس فرانسه، هزینه یادگیری زبان فرانسه، ویژگی آموزشگاه خوب برای فرانسه

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید