6 تکنیک طلایی برای یادگیری زبان ایتالیایی

6 تکنیک طلایی برای یادگیری زبان ایتالیایی

یادگیری زبان ایتالیایی یکی از دغدغه های تمام افرادی است که قصد مهاجرت به کشور ایتالیا را دارند و میخواهند در این کشور مشغول به کار و تحصیل شوند. ایتالیایی یکی از زیباترین و آهنگین ترین زبان های زنده دنیا است. به دلیل اینکه کشور ایتالیا یکی از کشورهای مهم توریستی و گردشگری است، بنابراین یادگیری این زبان غنی و جذاب میتواند برای مهاجران بسیار مناسب و کارآمد باشد.

در مطلب پیش رو به معرفی 6 تکنیک طلایی برای یادگیری زبان ایتالیایی پرداخته ایم و بهترین آموزشگاه زبان ایتالیایی در کرج را به شما عزیزان معرفی خواهیم کرد.

یادگیری زبان ایتالیایی با شش ترفند

یادگیری ایتالیایی میتواند یکی از تمایلات مهم افرادی باشد که قصد دارند به این کشور مهاجرت کنند. برخی از افراد معتقدند که یادگیری این زبان زیبا و جذاب کمی دشوار است. اما ما در این مطلب که توسط موسسه راستان تدوین شده است؛ به معرفی شش تکنیک برای یادگیری آسان تر زبان ایتالیایی میپردازیم.

1) شرکت در کلاس خصوصی زبان ایتالیایی

در کلاس های خصوصی که عموما” به دو شیوه حضوری و آنلاین برگزار میشوند، تنها زبان آموز و استاد حضور دارند. وجود ارتباط راحت تر با استاد و نبودن عوامل حواس پرتی، مطرح کردن راحت تر سوالات و مشکلات، برخی از مزیت های شرکت در کلاس خصوصی زبان ایتالیایی هستند.

در کلاس های خصوصی تمام تایم مدرس در اختیار زبان آموز است و برای زبان آموز وقت و انرژی بیشتری صرف میکند.

بیشتر بخوانید : معتبرترین و بزرگ ترین مرکز آموزش زبان ایتالیایی در کرج

2) یادگیری ایتالیایی با استفاده از کتاب

کتاب های آموزش ایتالیایی : به طور کلی کتاب های آموزشی یکی از اصلی ترین منابع آموزشی مهم در راستای یادگیری زبان است. کتاب های آموزشی زبان ایتالیایی از سطوح مبتدی تا پیشرفته، زبان ایتالیایی را آموزش میدهند و هر کتاب روی مهارت خاصی تمرکز دارد. برخی از کتاب ها نیز همه مهارت ها را به طور عمومی آموزش میدهد.

هنگام شرکت در کلاس های آموزشی ایتالیایی متناسب با سطح شما، کتابی برای آموزش انتخاب میشود. کتاب های Nuovo Espresso، Progetto Italiano، Italian grammar از بهترین منابع و کتب یادگیری ایتالیایی هستند.

 داستان های ایتالیایی : شما میتوانید با مطالعه کردن کتاب های معروف کشور ایتالیا، علاوه بر افزایش دایره لغات با هنر و ادبیات ایتالیا آشنا شود. کتاب های داستان Storie di due minuti، Omicidio nel castello و Topolino از بهترین کتاب های داستان ایتالیایی هستند. با مطالعه این کتاب ها میتوانید در امر یادگیری زبان ایتالیایی گام بزرگی بردارید.

6 تکنیک طلایی برای یادگیری زبان ایتالیایی

3) بازدید از وب سایت های ایتالیایی

جهت یادگیری زبان شیرین و جذاب ایتالیایی توصیه میشود زمانی را برای مطالعه اخبارهای ایتالیایی اختصاص دهید؛ مانند خبرهایی از دنیای تکنولوژی، سرگرمی ها و یا سیاست. به طور مثال اگر یک مهندس نرم افزار هستید؛ مقالات تکنولوژی و رایانه به زبان ایتالیایی را مطالعه کنید.

سایت هایی مانند ANSA.IT و Gazzaetta.it سایت هایی شامل اخبارهای ایتالیایی هستند و در این زمینه میتوانند برای شما بسیار مفید باشند.

4) شنیدن پادکست به زبان ایتالیایی

شنیدن پادکست در تقویت مهارت شنیداری در یادگیری زبان ایتالیایی بسیار موثر است. بنابراین به پادکست های ایتالیایی با موضوعات مختلف گوش دهید و علاوه بر لذت بردن از شنیدن آنها، مهارت شنیداری خود را تقویت کنید و دایره لغات خود را بالا ببرید.

5) تماشای فیلم های ایتالیایی

برای یادگیری زبان ایتالیایی، مشاهده فیلم های زبان اصلی میتواند بسیار تاثیر گذار باشد. تماشای بهترین فیلم ها یا سریال ها به زبان ایتالیایی باعث میشود تا شما بتوانید روش تلفظ محاوره را بیشتر و بهتر درک کنید. فیلم هایی مانند Suburra، Gomorrah و Malena منابع بسیار خوبی جهت یادگیری زبان شیرین ایتالیایی هستند.

استفاده از فیلم های آموزشی روش دیگر برای یادگیری زبان ایتالیایی هستند؛ مانند فیلم های آموزشی موجود در یوتیوب که میتوانند برای بهبود یادگیری بسیار موثر باشند.

6) استفاده از اپلیکیشن ها

اپلیکیشن های موبایلی یک انتخاب مناسب برای آموزش مهارت های مختلف هستند. یکی از راه های یادگیری ایتالیایی، استفاده از برنامه های قابل نصب روی موبایل است. با استفاده از این برنامه ها میتوانید از وقت خود به بهترین نحو استفاده کنید و در مسیر خانه، محل کار و … به یادگیری ایتالیایی بپردازید. Busuu و Babble از جمله اپلیکیشن های یادگیری ایتالیایی هستند.

بیشتر بخوانید : درباره زبان ایتالیایی بیشتر بدانید!

اصول یادگیری ایتالیایی

  1. مداومت در یادگیری
  2. تمرین و تکرار
  3. استفاده روزانه از دانش و آموخته ها
  4. دیدن آموزش متناسب با نیاز
  5. یادداشت کردن اشتباهات
  6. همزمان با یادگیری ایتالیایی به یادگیری زبان دیگر نپردازید.
  7. آهسته پیش بروید.

اگر قصد دارید زبان ایتالیایی را درست و اصولی فرا بگیرید، ما در آموزشگاه زبان راستان بستری مطمئن و امن را به وجود آورده ایم. شما میتوانید با انتخاب بهترین مدرس ها، در دوره آموزشی مورد نظرتان شرکت کنید و از آموزش ها با بالاترین کیفیت بهره مند شوید.

بهترین آموزش زبان ایتالیایی را در آموزشگاه راستان بیابید!

اگر به دنبال بهترین آموزش زبان ایتالیایی هستید، بدون تردید موسسه راستان یک گزینه ایده آل و عالی برای شما است. در این موسسه معتبر و قدیمی، آموزش زبان ایتالیایی با استفاده از کتاب های 4 جلدی Nuovo Espresso انجام میشود. کتاب اول در دو ترم و سطوح بعدی در سه ترم تدریس میشوند. هزینه سطوح متفاوت با یکدیگر مختلف است و به نحوه برگزاری کلاس و سطح مورد نظر بستگی دارد.

آکادمی آموزش زبان راستان با داشتن اساتید با تجربه و با سابقه، محیط آموزشی پویا و جذاب و برخورداری از بهترین امکانات کمک آموزشی قادر است بهترین ها را در امر آموزش زبان ایتالیایی برای زبان آموزان خود رقم بزند.

دریافت مشاوره رایگان

زبان آموزان عزیز ساکن شهر کرج در صورتی که تمایل دارند زبان ایتالیایی را به بهترین شکل و به صورت اصولی فرا بگیرند، میتوانند به موسسه راستان با سالها تجربه در عرصه آموزش زبان های زنده دنیا اعتماد کنند.

متقاضیان آموزش زبان میتوانند از طریق شماره های موجود در وب سایت موسسه راستان با کارشناسان این موسسه تماس گرفته و یا با مراجعه حضوری نسبت به کسب اطللاعات کامل در رابطه با کلاس های دوره ایتالیایی و هزینه دوره ها اقدام نمایند.

کارشناسان و مشاوران راستان در اسرع وقت آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند و شما را در جهت انتخاب بهترین کلاس و سطح، متناسب با نیازتان همراهی میکنند.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه زبان ایتالیایی در کرج، بهترین کلاس آموزش ایتالیایی در کرج، هزینه کلاس آموزش ایتالیایی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید