قوی ترین آموزشگاه زبان چینی در کرج را بشناسیم + آدرس و شهریه [آپدیت 1402]

کشور چین یکی از برترین و پیشرفته ترین کشورهای جهان است. به دلیل اینکه کشور چین روی اقتصاد تمام جهان تاثیر بسزایی دارد. بنابراین یادگیری این زبان خالی از لطف نیست و میتواند بسیار کاربردی باشد. یادگیری زبان چینی چندان دشوار نیست و این زبان از لحاظ ساختاری ساده است. آیا شما هم به دنبال یک آموزشگاه زبان چینی هستید؟ در پاسخ باید بگوییم زبان آموزان از سراسر ایران میتوانند به صورت آنلاین و کاملا تضمینی زبان چینی را در آموزشگاه راستان آموزش ببینند و از کیفیت بالای آموزش در این موسسه بهره مند شوند.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان چینی در کرج کجاست؟

یادگیری زبان چینی چه مزیت هایی دارد؟

برای یادگیری زبان چینی به شیوه درست و اصولی باید به سراغ بهترین اساتید و بهترین آموزشگاه ها بروید. به طور کلی یادگیری یک زبان جدید با داشتن اساتید با تجربه دلپذیرتر میشود. آموزشگاه راستان با استفاده از جدیدترین و بروزترین متدهای آموزشی و اساتید حرفه ای به زبان آموزان خود کمک میکند تا بتوانند این زبان شرقی را به آسانی فرا بگیرند. در ادامه به معرفی مزیت های یادگیری این زبان جهانی میپردازیم :

1)در کار و تجارت کاربرد زیادی دارد.

2) یک زبان ساده اما کاربردی که یادگیری آن برای ذهن شما سودمند است.

3) سفر به کشورهای خارجی برای شما آسان میشود.

4) با تاریخ و فرهنگ کشور چین آشنا میشود.

پیشنهاد آموزشگاه زبان راستان به شما این است که افراد مبتدی برای یادگیری زبان چینی از کتاب‎های آموزشی استفاده کنند و کلمات چینی را حفظ کنند. همچنین توصیه می‎شود روی گرامر تمرکز بیشتری داشته باشید و از فایل های صوتی زبان چینی جهت تقویت مهارت شنیدن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید : منبع معتبر جهت یادگیری زبان چینی 

آیا آموزش زبان چینی آسان است؟

یادگیری زبان چینی در بحث نوشتاری و با یادگیری حروف خنزه کمی دشوار است که برای آسان تر شدن یادگیری توصیه میشود برای آموزش خواندن و مکالمه از خط پینین استفاده کنید که موجب میشود یادگیری تا هشتاد درصد ساده تر شود. زبان چینی دو نوع نوشتار دارد : چینی ساده و چینی کلاسیک. چینی کلاسیک در واقع خط اصیل این زبان است که توسط امپراطوری های چین نوشته شده است اما چینی ساده، ساده شده نوع کلاسیک است.

بهترین آموزشگاه زبان چینی در کرج را بشناسیم + آدرس و شهریه [آپدیت 1402]

جالب است بدانید جهت یادگیری این زبان باید بتوانید حدود 10000 کاراکتر را بخوانید و بنویسید. جدیدترین و آسان ترین روش برای آموزش زبان چینی استفاده از وسایل دیجیتالی است که با تبدیل گفتار به نوشتار مشکل شما را حل میکنند.

اگر میخواهید در زندگیتان به دنیایی تازه وارد شوید؛ زبان چینی را فرا بگیرید. کشور چین امروزه نقش عظیمی در تجارت جهانی دارد. با یادگیری این زبان میتوانید فرصت های شغلی خوب و ایده آلی را برای خود بیابید. تعداد افرادی که زبان چینی را آموزش میدهند بسیار کم و محدود هستند. به همین دلیل با یادگیری زبان چینی یافتن فرصت های شغلی مناسب برای شما تضمین شده است.

بهترین و معروف ترین اپلیکیشن های آموزش زبان چینی

  • lingbe
  • Anki
  • Duolingo
  • Memrise
  • Skritter
  • Hello Chinese

معیارهای انتخاب قوی ترین آموزشگاه زبان چینی در کرج

یادگیری زبان چینی علیرغم اینکه زبان ساده ای است؛ نیاز به دقت بالایی دارد. شما باید در موسساتی این زبان را آموزش ببینید که در این زمینه حرفه ای عمل میکنند و قادر هستند با بهترین امکانات آموزشی و به بهترین نحو ممکن این زبان را به شما آموزش دهند. در این بخش از مقاله برخی معیارهای مهم برای دسته بندی آموزشگاه زبان چینی در کرج را معرفی کرده ایم:

  • بهره مندی از اساتید ماهر و باتجربه
  • شهریه مناسب دوره ها
  • کیفیت بالای آموزش
  • ارائه خدمات آموزشی مناسب
  • دریافت بهترین نتیجه از شرکت در دوره آموزشی

ویژگی های بهترین آموزشگاه زبان چینی در کرج

کلاس های آموزش زبان چینی در موسسه راستان به صورت فشرده، نیمه فشرده و عادی برگزار میشود و دوره ها به سه صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی هستند. همچنین در صورت درخواست و نیاز زبان آموزان امکان برگزاری کلاس های آنلاین نیز وجود دارد. در موسسه آموزش زبان راستان تدریس زبان چینی توسط بهترین و با تجربه ترین اساتید با تحصیلات عالی انجام میشود.

شیوه آموزش زبان چینی در آموزشگاه راستان بر پایه چهار مهارت خواندن، نوشتن، گوش دادن و صحبت کردن است که بر اساس کتاب HSK آموزش داده میشود. این کتاب یکی از مطرح ترین منابع آموزشی در سطح جهان است و مطالب را به صورت روان و گویا توضیح داده است. کتاب HSK که در شش جلد و به عبارتی شش سطح چاپ شده است؛ و در آموزشگاه راستان هر کتاب در قالب سه ترم ارائه میشود.

بهترین آموزشگاه زبان چینی در کرج را بشناسیم + آدرس و شهریه [آپدیت 1402]

برگزاری کارگاه اصول نوشتار چینی

آموزشگاه زبان راستان در کرج، بهترین آموزشگاه زبان چینی در کرج ، آموزش های خنزه نویسی چینی را نیز به زبان آموزان خود ارائه میدهد. متقاضیان با شرکت در دوره های آموزش زبان چینی میتوانند به طور مجزا و یا همزمان در دوره خنزه نویسی نیز شرکت کنند.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز آموزش زبان چینی در کرج کجاست؟

معرفی آموزشگاه زبان راستان، بهترین و قوی ترین آموزشگاه زبان چینی در کرج

موسسه آموزش زبان راستان با ارائه بهترین خدمات آموزشی و استفاده از مدرسین عالی و با تجربه به عنوان بهترین آموزشگاه زبان چینی در کرج شناخته شده است. اگر شما هم تمایل به شرکت در این دوره ها را دارید؛ بهترین گزینه برای شما آموزشگاه زبان راستان است. شما میتوانید در این موسسه معتبر و معروف زبان چینی را به طور اصولی و از پایه فرا بگیرید. جهت دریافت مشاوره رایگان و اطلاعات دقیق از هزینه دوره ها با ما تماس بگیرید و از باکیفیت ترین و مناسب ترین خدمات آموزشی بهره مند شوید.

آموزشگاه راستان در راستای آموزش زبان چینی از برترین و باسابقه ترین مدرسین استفاده میکند و با برخورداری از بهترین کادر و تجهیزات آموزشی قادر است این زبان جهانی را به زبان آموزان خود آموزش دهد. کیفیت بالای آموزش و مناسب ترین شهریه ها را در آکادمی آموزش زبان راستان بیابید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با شروع کلاس های آموزشی چینی و نحوه ثبت نام در این کلاس ها با کارشناسان آکادمی آموزش زبان راستان تماس بگیرید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه زبان چینی در کرج، قوی ترین کلاس آموزش چینی در کرج،هزینه کلاس آموزش چینی

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید