آزمون آزمایشی شبیه ساز ماک آیلتس در کرج

آزمون آزمایشی شبیه ساز ماک آیلتس در کرج

آزمون آیلتس IELTS یکی از ارزشمندترین آزمون های زبان انگلیسی محسوب میشود که سالیانه در سراسر دنیا مطابق با اصول خاص خود و با تعداد بیش از 2 میلیون برگزار میشود. آزمون آیلتس هر سال توسط دانشگاه کمبریج انگلستان و مرکز آیلتس استرالیا برگزار میشود. اکر به دنبال بهترین مرکز آموزشی برای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون آیلتس هستید، بدون شک موسسه راستان میتواند انتخاب درستی برای شما باشد. آموزشگاه راستان به عنوان بهترین مرکز برگزاری آزمون شبیه ساز ماک آیلتس در کرج، مفتخر است با ارائه آموزش ها با بالاترین کیفیت و مناسب ترین هزینه شما را به کسب نمره خوب در آزمون آیلتس بسیار نزدیک کند.

درباره آزمون آیلتس بیشتر بدانید

داشتن مدرک آیلتس برای اشتغال، تحصیل و زندگی در 135 کشور جهان مورد نیاز است. نمره بندی آزمون آیلتس شامل 0 تا 9 سطح میباشد و برای این آزمون نمره ای به عنوان نمره قبولی تعیین نشده است. نمره یا سطح 5 به معنی نمره متوسط و نمره 6، خوب به بالا محسوب میشود. این آزمون از بخش های خواندن، نوشتن، مکالمه و شنیدن تشکیل شده است و به دو شیوه آکادمیک و عمومی ارائه میشود.

به طور کلی افرادی که قصد دارند تحصیلات خود را از سطح کارشناسی به بالا در دانشگاه های انگلیسی زبان تکمیل کنند، باید در نوع آکادمیک این آزمون شرکت کنند. اما افرادی که جهت دریافت مدرک دیپلم و یا سفر به کشورهای انگلیسی زبان و اشتغال در این کشورها نیاز به مدرک آیلتس دارند؛ میتوانند با شرکت در نوع عمومی آزمون آیلتس به اهداف خود برسند. آزمون آیلتس در 110 کشور مختلف جهان برگزار میشود.

بیشتر بخوانید : تخصصی ترین مرکز آیلتس در کرج کجاست؟

ماک آیلتس  یا IELTS Mock چیست؟

ماک آیلتس همان آزمون بین المللی زبان است که به شیوه آزمایشی و جهت ارزیابی میزان دانش زبان آموزان در قیاس با استانداردهای جهانی و دیگر زبان آموزان برگزار میشود. ارزیابی میزان آمادگی داوطلبان پیش از ورود به آزمون اصلی، دلیل دیگر برای شرکت در ماک آیلتس است.

زبان آموزانی که قصد شرکت در آزمون آیلتس را دارند، به محک زدن پیوسته و منسجم خود نیاز مبرم دارند تا بتوانند توانایی های خود را در چهار مهارت آیلتس مورد ارزیابی قرار دهند. همچنین بتوانند از سطح علم و دانش خود در این زمینه مطلع شوند.

در آزمون ماک آیلتس سوالات دقیقا هم سطح با آزمون اصلی است. همچنین شیوه برگزاری آزمون نیز مانند آزمون اصلی است. آموزشگاه زبان های خارجه راستان به عنوان معتبرترین مرکز آمادگی آزمون آیلتس، زبان آموزان خود را جهت کسب آمادگی های لازم برای ماک آیلتس در کرج و آزمون اصلی به بهترین شکل ممکن همراهی میکند.

آزمون آزمایشی شبیه ساز ماک آیلتس در کرج

به چه دلیل باید ماک آیلتس بدهیم؟

به طور کلی جهت شرکت در آزمون اصلی نیاز است که متقاضی حتما در این آزمون آزمایشی در چند دوره شرکت کند تا علاوه بر شناسایی نقاط قوت و ضعف خود، بتواند برای روش مطالعه خود برنامه بهتری لحاظ کند. همچنین زبان آموزان میتوانند با شیوه برگزاری و شرایط آزمون آشنا شده و برای شرکت در آزمون اصلی تجربه های بسیاری کسب کنند.

تفاوت آزمون ماک آیلتس با دیگر آزمون های متداول در موسسات این است که آزمون ماک به کتاب و روش آموزشی خاصی وابسته نیست و در سطح مشخص و از پیش تعیین شده، پیشرفت دانش آموزان را ارزیابی میکند. این موضوع میتواند برای دانش آموزان دستاوردی عظیم به همراه داشته باشد. آزمون ماک با یک مقیاس واحد استاندارد، یک ارزیابی دقیق و بی طرفانه را به دانش آموز ارائه میدهد.

ماک آیلتس در اصل یک نمونه شبیه سازی شده از آزمون اصلی آیلتس است. موسسه راستان تلاش بر آن دارد تا ماک آیلتس در کرج را با لحاظ کردن تمامی مراحل آزمون اصلی و جزئیات کامل برگزار کند تا داوطلب بتواند یک درک صحیح و تجربه ای درست از آزمون اصلی را به دست آورد.

ویژگی های موسسه راستان در برگزاری ماک آیلتس در کرج

  • شبیه سازی دقیق براساس آزمون اصلی
  • ارائه کارنامه معتبر
  • سنجش با استفاده از سوالات استاندارد
  • بهره مندی از امکانات صوتی و تصویری پیشرفته
  • امکان مشاهده نمرات به شیوه آنلاین
  • برگزاری تمام مواد آزمون در یک روز
  • برگزاری هر دو آزمون عمومی و آکادمیک به صورت منظم و دوره ای

هزینه IELTS Mock در آموزشگاه راستان چقدر است؟

آموزشگاه زبان راستان برای دانش آموزانی که قصد دارند یک ارزیابی دقیق و استاندارد از سطح زبان خود در هر چهار مهارت داشته باشند؛ آزمون ماک را برگزار میکند. ماک آیلتس همچنین برای افرادی که تمایل به پرداخت هزینه های زیاد و اضافی ندارند و تنها میخواهند سطح دانش خود را به طور واقعی بسنجند مناسب است.

جهت استعلام هزینه آزمون ماک آیلتس در کرج در موسسه راستان از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان موسسه تماس بگیرید.

آزمون ماک آیلتس چه روزهایی برگزار میشود؟

آزمون ماک آیلتس در کرج در آموزشگاه آیلتس راستان به صورت دوره ای، منظم و یکبار در ماه برگزار میشود. جهت کسب اطلاعات بیشتر از تاریخ های دقیق برگزاری این آزمون با موسسه راستان تماس حاصل نمایید. جهت رزرو آزمون ماک آیلتس در کرج با مناسب ترین هزینه اقدام نمایید.

بیشتر بخوانید :  همه چیز درباره آزمون آیلتس

چرا راستان را برای ماک آیلتس انتخاب کنیم؟

سیستم برگزاری آزمون ماک آیلتس در آموزشگاه زبان راستان به شیوه ای است که به بهترین و حرفه ای ترین شکل ممکن انجام میشود. همچنین دقیق ترین و ریزترین جزئیات در این آزمون لحاظ شده است.

آموزشگاه راستان آزمون اصلی آیلتس را برای شما مطابق با استانداردها طراحی کرده و به شما امکان تجربه ای بسیار نزدیک به آزمون اصلی را ارائه میدهد.

آموزشگاه آیلتس راستان در کرج با برخورداری از بهترین اساتید و مدرسین با سطح سواد بسیار بالا، بهترین کادر آموزشی و اداری قادر است شما را به اهداف خود، که قبولی در آزمون اصلی آیلتس با نمره خوب است برساند.

هدف آموزشگاه آیلتس ارائه بهترین آموزش ها با مناسب ترین هزینه جهت جلب رضایت زبان آموزان است. این موسسه قادر است با استفاده از بروز ترین و پیشرفته ترین امکانات صوتی بصری، بهترین ها را در زمینه آموزش زبان برای مخاطبان خود به ارمغان بیاورد.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: ماک آیلتس در کرج، بهترین کلاس آمادگی آیلتس در کرج، کتب تدریس آیلتس، هزینه کلاس آمادگی آیلتس

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید