بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج کجاست؟/ معرفی بهترین کلاس آیلتس در کرج

بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج کجاست؟/ معرفی بهترین کلاس آیلتس در کرج

یافتن بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج همواره یکی از دغدغه های تمامی زبان آموزانی است که ساکن استان البرز هستند و قصد دارند خود را برای آزمون بزرگ آیلتس آماده کنند. از طریق آزمون آیلتس (International English Language Testing System) به عنوان یک آزمون استاندارد زبان انگلیسی، مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خواندن، و نوشتن افراد غیر انگلیسی زبان مورد ارزش‌یابی قرار می‌گیرد.

 آزمون آیلتس برای افرادی که تمایل دارند برای اموری مانند تحصیل یا کار به کشورهایی همچون انگلیس، استرالیا، کانادا( کشورهای انگلیسی زبان) مهاجرت نمایند؛ مهم می‌باشد.

نتایج این آزمون به عنوان شاخصی از مهارت زبانی فرد به منظور ورود به دانشگاه‌ها یا استفاده در محیط کار، در نظر گرفته می‌شود. در این مطلب به بررسی ساختار آزمون آیلتس، اهمیت آزمون آیلتس و معرفی بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج می‌پردازیم.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز آموزش آیلتس در کرج کجاست؟

ساختار و قالب آزمون آیلتس

آزمون آیلتس به دو شکل و با دو هدف برگزار می‌شود:

  • آیلتس جنرال یا عمومی (General Training) : افرادی در آزمون آیلتس عمومی یا جنرال شرکت می‌کنند که قصد دارند به منظور زندگی یا کار  به کشورهای انگلیسی زبان مهاجرت نمایند.
  • آیلتس آکادمیک (Academic) : اشخاصی در آزمون آیلتس آکادمیک شرکت می‌نمایند که هدفشان تحصیل در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی بین‌المللی در مقطع کارشناسی و بالاتر می‌باشد.

آزمون آیلتس دارای چهار بخش اصلی شامل : لیسنینگ (Listening)، ریدینگ (Reading)، اسپیکینگ (Speaking) و رایتینگ (Writing) می‌باشد که هر بخش از آزمون دارای ساختار و نوع سوالات متفاوتی است.

  1. Listening (شنیداری) : در این بخش آزمون ، میزان درک شما از یک گفتار انگلیسی ارزش یابی می‌شود.
  2. Reading (خواندن) : در این بخش، شما باید متونی را که شامل مقالات، تبلیغات و نوشته‌های روزمره هستند، مطالعه کنید و به سوالات مربوط به آنها پاسخ دهید. این بخش شامل سوالات چهارگزینه‌ای، تشریحی، تطابق و تکمیل جمله است.
  3. Writing {نوشتاری) : در این بخش، شما باید دو متن نوشتاری درخصوص دو موضوع متفاوت، بنویسید.
  4. Speaking (مکالمه) : در این بخش، شما با یک مصاحبه کننده رسمی آیلتس، صحبت می‌کنید و به سوالات و دستورات او پاسخ می‌دهید.

بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج کجاست؟/ معرفی بهترین کلاس آیلتس در کرج

با توجه به اهمیت آزمون آیلتس، برای انتخاب بهترین دوره آموزشی و بهترین موسسه دقت زیادی به خرج دهید و فریب تبلیغات دروغین بسیاری از موسسان نامعتبر را نخورید. زیرا باعث تلف شدن زمان شما خواهد شد.

اگر به دنبال بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج هستید؛ حتماً به آموزشگاه راستان مراجعه نموده و از خدمات منحصر بفرد این موسسه در خصوص برگزاری کلاسهای آمادگی برای آزمون آیلتس بهره‌مند شوید.

نمره بندی آزمون آیلتس چگونه است؟

در آزمون آیلتس، هر یک از مهارت‌های چهارگانه فوق به صورت جداگانه ارزیابی می‌شوند و نمراتی بین ۰ تا ۹ به افراد اختصاص داده می‌شود. نمره‌ی افراد در هر بخش با هم جمع شده و از میانگین آنها نمره‌ی نهایی در نظر گرفته می‌شود که آیلتس آن را Band Score می نامد. نمره‌ی تمامی مهارت‌های شما به تفکیک در کارنامه آیلتس قابل مشاهده است.

نمره ۶ معمولاً به عنوان حد نصاب برای بسیاری از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی مورد قبول قرار می‌گیرد.

هر دانشگاه یا سازمانی ممکن است باند مورد نیاز خاص خود را برای قبولی دریافت کند.

برای آزمون آیلتس IELTS چه منابعی مهم است؟

جهت آمادگی برای آزمون آیلتس، می‌توانید از منابع آموزشی مختلفی مانند کتاب‌ها، منابع آنلاین و دوره‌های آموزشی موسسات آموزشی معتبر استفاده کنید. همچنین، تمرین مداوم و شرکت در آزمون‌های آزمایشی نیز می‌تواند به بهبود مهارت‌های زبانی شما کمک کند.

لازم به ذکر است که شرکت در یک کلاس معتبر و استاندارد جهت آمادگی برای آزمون آیلتس از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر ساکن استان البرز هستید می‌توانید به موسسه زبان راستان در کرج مراجعه نموده و از کلاس‌های آیلتس و اساتید با تجربه این موسسه استفاده نمایید.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره آزمون آیلتس 

ویژگی‌های بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج

بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج باید ویژگی‌های زیر را دارا باشد:

  1. استادان ماهر : دارا بودن اساتید با تجربه و با مهارت آموزشی قوی که توانایی ارائه راهنمایی و تسلط بر مفاهیم آزمون را دارا باشند.
  2. منابع آموزشی موثر : استفاده از منابع و کتب آموزشی، ویدیوهای با کیفیت برای تقویت هر چه بهتر مهارت‌های گفتاری، شنیداری، خواندن و نوشتن .
  3. برگزاری آزمون‌های شبیه‌ساز: ارائه آزمون‌های شبیه‌سازی برای دانش‌آموزان جهت آمادگی بهتر و آشنایی با قالب و نحوه سوالات آیلتس.
  4. بازخورد مستمر: ارائه فیدبک به دانش‌آموزان جهت رفع اشکالات و بهبود نقاط قوتشان .
  5. کلاس‌های کوچک: ایجاد محیطی که در آن تعداد دانش‌آموزان کم باشد تا اساتید بهتر بتوانند به نیازهای هر دانش‌آموز پاسخ دهند.
  6. سوابق موفقیت موسسه: سوابق موفقیت آموزشگاه در آموزش دانش‌آموزان و کسب نتایج مثبت در آزمون‌های آیلتس.

ویژگی‌های کلاس‌های آیلتس موسسه زبان راستان

ویژگی کلاس‌های آیلتس موسسه زبان راستان به عنوان بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج شامل موارد زیر است:

  • تعداد جلسات دوره آیلتس برای هر کتاب در موسسه زبان راستان، 30 جلسه است.
  • کلاس‌ها به دو شکل گروهی و خصوصی برگزار می‌شوند.
  • برگزاری کلاسها زیر نظر اداره آموزش و پرورش اداره می شود.
  • در پایان دوره به زبان‌آموزان مدرک معتبر ارائه می‌گردد.
  • کلاس‌های آیلتس آموزشگاه راستان به صورت ترمیک، فشرده و حتی در روزهای تعطیل (ویژه کارمندان و شاغلین) برگزار می‌شود.
  • دوره های مشاهده فیلم (Movie) و بحث آزاد (Free Discussion)در دوره آموزشی آیلتس در این موسسه ارائه می‌گردد.
  • برگزاری آزمون شبیه ساز ماک آیلتس در آموزشگاه راستان برای افزایش مهرات زبان آموزان به صورت منظم و دوره ای ارائه می‌گردد.
  • شهریه کلاس‌های آیلتس بر اساس مصوبه آموزش و پرورش (در کلاس‌های گروهی) می‌باشد.

اهمیت اخذ مدرک آیلتس

از مدرک آیلتس به عنوان یک سند رسمی از مهارت‌های زبان انگلیسی فرد یاد می‌شود و لذا اهمیت زیادی دارد.

در بسیاری از دانشگاه‌های کشورهای انگلیسی‌ زبان، به ویژه در کانادا، استرالیا و برخی از کشورهای اروپایی، از داوطلبان خواسته می‌شود که مدرک آیلتس را برای اثبات مهارت‌های زبان انگلیسی‌شان ارائه دهند. از طرفی در فرآیند مهاجرت به کشورهای انگلیسی زبان و یافتن شغل در آنها، از مدارک آیلتس به عنوان یکی از معیارهای ارزیابی مهارت‌های زبانی استفاده می‌شود.

بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج کجاست؟/ معرفی بهترین کلاس آیلتس در کرج

برای افرادی که در حوزه‌هایی مانند تدریس، مشاوره، یا حتی مهندسی کار می‌کنند، مدرک آیلتس می‌تواند در ارتقاء موقعیت شغلی و افزایش فرصت‌های حرفه‌ای آنها تاثیر زیادی داشته باشد. از طرفی برای شرکت در کنفرانس‌ها و همایش‌های بین‌المللی، داشتن مدرک آیلتس می‌تواند به شرکت‌کنندگان کمک کند تا درک و ارتباط بهتری با شرکت‌کنندگان دیگر داشته باشند.

در کل، مدرک آیلتس نقش مهمی در تعیین میزان تسلط فرد به زبان انگلیسی و افزایش فرصت‌های تحصیلی و حرفه‌ای او ایفا می نماید. نمره آیلتس در حدود 10.000 سازمان  مانند دانشگاهها، مدارس، مراکز آموزش عالی، ادارات، مراکز صنعتی و حرفه ای و در میان 145 کشور دارای اعتبار است.

مشاوره رایگان در آموزشگاه راستان/ بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج

با توجه به مطالب فوق، در صورت شرکت در کلاس‌های آمادگی آزمون آیلتس در بهترین آموزشگاه آیلتس در کرج، می‌توانید در پایان دوره به مهارتهایی مانند یادگیری تکنیک‌های برتر برای پاسخ به بخش های متفاوت آزمون و درک نقاط مثبت و منفی خود دست بیابید.

آموزشگاه راستان با دارا بودن مجوز رسمی از آموزش و پرورش، با ارائه مشاوره تعیین سطح رایگان و صدور مدرک معتبر شما را از ابتدا تا انتهای مسیر موفقیت در آزمون آیلتس همراهی می‌کند. در صورت نیاز شما برای دریافت اطلاعت جامع‌تر می‎توانید با کارشناسان موسسه زبان راستان تماس حاصل نموده و برای مشاوره رایگان اقدام نمایید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه آیلتس در کرج، بهترین کلاس آمادگی آیلتس در کرج، کتب تدریس آیلتس، هزینه کلاس آمادگی آیلتس

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید