آموزشگاه تافل در کرج

معرفی بهترین آموزشگاه تافل در کرج | موسسه راستان

آزمون تافل TOEFL یک آزمون طراحی شده جهت سنجش سطح مهارت زبان انگلیسی است و در کنار آزمون آیلتس، به عنوان یک آزمون اصلی زبان انگلیسی به شمار میرود. آزمون تافل در بیشتر از 190 کشور در جهان و بیش از 11000 دانشگاه پذیرفته شده و مورد تایید است.

زبان آموزان ساکن شهر کرج همواره تمایل به یافتن بهترین آموزشگاه تافل در کرج را دارند؛ تا بتوانند با شرکت در کلاس های آمادگی تافل خود را برای رسیدن به بهترین نتایج آماده کنند.

موسسه راستان با برگزاری کلاس های آمادگی آزمون تافل با بالاترین سطح کیفیت و مناسب ترین هزینه، آمادگی برای این آزمون مهم را به بهترین نحو ممکن میسر کرده است. در ادامه به ارائه اطلاعات کامل در خصوص آزمون تافل و معرفی بهترین آموزشگاه تافل در کرج میپردازیم.

بیشتر بخوانید : کسب اطلاعات کامل برای آزمون تافل

شاخص های مهم جهت شناخت بهترین آموزشگاه تافل در کرج

  • میزان رضایت زبان آموزان
  • میزان تحصیلات و سواد علمی مدرسین
  • استفاده از بروز ترین شیوه های آموزش
  • ارگان های طرف قرارداد آموزشگاه
  • افتخارات کسب شده توسط آموزشگاه
  • محیط آموزشی مناسب و جذاب
  • کادر اداری منضبط و کارآزموده

اگر شما هم به دنبال آموزشگاه زبان خوب برای تافل در کرج هستید؛ که دارای تمامی شاخص های فوق باشد، پیشنهاد ما به شما شرکت در کلاس های آمادگی آزمون تافل در موسسه راستان است. این موسسه معروف و قدیمی در شهر کرج به عنوان بهترین آموزشگاه تافل در کرج شناخته شده است.

بیشتر بخوانید : بهترین مرکز آموزش تضمینی تافل در کرج 

همه چیز درباره آزمون تافل

تافل یک آزمون زبان بین المللی برای افراد غیر انگلیسی زبان است تا سطح زبان انگلیسی آنها بررسی شود. اخذ مدرک تافل در جهت گرفتن ویزای تحصیلی میتواند بسیار مناسب باشد. به طور کلی جهت آماده شدن برای آزمون تافل باید به این درک برسید که آزمون چگونه ساختاری دارد، چه سوالاتی از شما پرسیده میشود و چگونه میتوان در روز آزمون نمره بالایی کسب کرد.

در آزمون تافل TOFEL که در حدود 4 ساعت زمان میبرد، 4 مهارت اصلی سنجیده میشود. به طور کلی برای مکالمه 20 دقیقه و برای نوشتن 50 دقیقه تایم دارید. اما زمان مهارت های خواندن و شنیدن متفاوت است و حدود 60 تا 90 دقیقه زمان میبرد. بین بخش های شنیدن و مکالمه 10 دقیقه استراحت اجباری خواهید داشت. همچنین امکان یادداشت برداری در تمام بخش های آزمون وجود دارد.

هر بخش از آزمون 30 امتیاز دارد که در مجموع نمره تافل از جمع امتیاز چهار مهارت یعنی از 120 به دست می آید.

در آزمون تافل توانایی فرد در چهار مهارت نوشتن، خواندن، شنیدن و مکالمه ارزیابی میشود. شما باید تمامی این مهارت ها را تقویت کنید تا موفق به اخذ مدرک تافل شوید. در این صورت میتوانید برای حضور در محیط های کاری یا آکادمیک آمادگی لازم را کسب کنید.

انواع آزمون تافل | TOFEL IBT و TOFEL PBT

تافل یکی از آزمون های استاندارد جهانی جهت سنجش میزان مهارت های داوطلبان است. از نمرات این آزمون معتبر در مراحل پذیرش برای دانشگاه استفاده میشود. آزمون تافل برای رسیدن به اهدافی مانند درخواست ویزای دانشجویی نیز مناسب است.

آزمون تافل در دو نوع TOFEL IBT و TOFEL PBT برگزار میشود. نوع IBT به صورت آنلاین و نوع PBT با قلم و کاغذ انجام میشود. هنگامی که برگزاری آزمون به صورت آنلاین امکان پذیر نباشد؛ از آزمون کاغذی استفاده میشود.

در طول آزمون TOFEL یک مکالمه میشنوید و یا بخشی از یک کتاب درسی را میخوانید و یا به صورت کتبی و شفاهی به سوالات پاسخ میدهید.

معرفی بهترین آموزشگاه تافل در کرج | موسسه راستان

آیلتس یا تافل یا PTE

TOEFL iBT یک آزمون بسیار معتبر است؛ اما رقبای این آزمون هم اعتبار بالایی دارند. مهم ترین رقیب آزمون آیلتس و PTE است. لازم است بدانید اگر قصد مهاجرت به آمریکا را دارید، آزمون تافل بهترین انتخاب برای شما است. اگر در کار کردن با کامپیوتر مهارت دارید و از مصاحبه حضوری نیز هراس دارید، آزمون تافل برای شما بهتر است. اگر بیشتر لهجه آمریکایی گوش میدهید باز هم تافل بهترین گزینه برای شما است.

جهت آمادگی برای آزمون تافل میتوانید از کلاس های آموزشی موسسه راستان استفاده کنید. شما میتوانید با دریافت بهترین آموزش ها با جدیدترین و بروزترین سیستم و تجهیزات آموزشی و مدرسین با سابقه، خود را برای این آزمون مهم و ارزشمند به خوبی آماده کنید.

منابع مناسب برای آزمون تافل TOFEL

  • کتاب TOEFL Test Prep
  • کتاب Official guide to the TOEFL Test
  • Longman Preparation Course for the TOEFL Test
  • Delta’s Key to the TOEFL IBT: Advanced Skill Practice
  • Oxford Preparation Course for the TOEFL IBT Exam
  • نمونه سوال های تافل TPO

موسسه آموزش زبان راستان در آموزش های خود جهت آمادگی در آزمون تافل، از بهترین و معتبرترین منابع استفاده میکند. بنابراین زبان آموز میتواند در روز آزمون به بهترین شکل ممکن از عهده پاسخگویی به سوالات بربیاید و نمره قابل قبول را در آزمون تافل کسب کند.

معرفی آموزشگاه راستان | بهترین آموزشگاه تافل در کرج

اگر به دنبال تحصیل در دانشگاه های بین المللی هستید؛ یا قصد دارید دوره هایی را به زبان انگلیسی بگذرانید؛ باید به زبان انگلیسی مسلط شوید. یکی از راه های بدست آوردن این تسلط اخذ مدرک تافل است.

آموزشگاه زبان راستان دارای بهترین دپارتمان تافل است و قادر است کلاس های آمادگی تافل را با بهترین سطح کیفیت، استفاده از ابزارهای کمک آموزشی و شهریه مناسب برگزار کند. کلاس های آمادگی تافل در این موسسه معتبر و برجسته توسط بهترین اساتید اداره و رهبری میشود.

دریافت مشاوره رایگان

آموزشگاه زبان راستان با بیش از 10 سال سابقه و تجربه در تدریس زبان های زنده دنیا قادر است زبان آموزان خود را جهت حضور در آزمون بین المللی تافل و اخذ نمره عالی آماده کند. اگر در راستای شرکت در کلاس های آمادگی آزمون تافل در موسسه راستان، سوالی در ذهن دارید؛ میتوانید از طریق شماره های تماس موجود در سایت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

شما میتوانید از مشاوره های رایگان مجموعه آموزش زبان راستان بهره مند شوید. آموزشگاه راستان بهترین آموزشگاه تافل در کرج است. این مدرسه زبان با سیستم آموزشی بی نظیر خود قادر است بهترین ها را در امر آموزش زبان برای شما عزیزان رقم بزند. آموزش تضمینی تافل در کرج یکی از مهمترین اهداف موسسه راستان است.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزشگاه تافل در کرج، بهترین کلاس آمادگی تافل در کرج، کتب تدریس تافل، هزینه کلاس آمادگی تافل

4/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید