کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج/ هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی به عنوان یکی از زبان‌های مهم جهان، در بسیاری از کشورها به عنوان زبان دوم یا سوم تدریس می‌شود. اگر شما نیز به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید، کلاس خصوصی زبان آلمانی می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج نیز مانند بسیاری از شهرها برگزار می‌شود، و در آن‌ها با توجه به نیازهای شخصی شما، برنامه‌ای تنظیم می‌کنند که به شما در یادگیری زبان آلمانی کمک می‌کند.

در این کلاس‌ها، معلم با شما به صورت فردی کار می‌کند و به شما کمک می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، زبان آلمانی را به صورت صحیح و قابل استفاده یاد بگیرید. در کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج، شما می‌توانید با استفاده از روش‌های مدرن و به‌روز، زبان آلمانی را به صورت سریع و موثر یاد بگیرید.

همچنین، در این کلاس‌ها، به صورت فردی با معلم خود کار می‌کنید و می‌توانید به راحتی برنامه درسی خود را تنظیم کنید.در نتیجه، اگر به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید، کلاس‌های خصوصی زبان آلمانی آموزشگاه راستان می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج کجاست؟

کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج

آموزشگاه راستان در کرج، یکی از مراکز آموزشی معتبر در زمینه زبان آلمانی است. این آموزشگاه با داشتن معلمان با تجربه و متخصص، به دانش‌آموزان کمک می‌کند تا به صورت سریع و موثر زبان آلمانی را یاد بگیرند. در کلاس خصوصی زبان آلمانی در آموزشگاه راستان، معلم با شما به صورت فردی کار می‌کند و برنامه درسی را بر اساس نیازهای شما تنظیم می‌کند.

این کلاس‌ها به شما امکان می‌دهند تا با تمرکز بر روی نقاط ضعف خود، زبان آلمانی را به صورت صحیح و قابل استفاده یاد بگیرید. همچنین، در کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج، در آموزشگاه راستان، از روش‌های مدرن و به‌ روز در آموزش زبان استفاده می‌شود. این روش‌ها به شما کمک می‌کنند تا با توجه به سطح زبانی خود، بهترین روش برای یادگیری زبان آلمانی را پیدا کنید.

هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج

آموزشگاه راستان برای کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج هزینه‌ای که در نظر گرفته است، مبلغ 270/000 تومان برای هر جلسه مقدماتی است. این مبلغ نسبت به هزینه ای که سایر آموزشگاه ها دریافت می‌کنند بسیار مناسب‌تر است و با این مبلغ زبان آموز به راحتی می‌تواند دوره آموزشی را به راحتی طی کند. تعداد هر ترم برای کلاس‌های خصوصی کاملاً متغیر است و فرد با توجه به استعدادی که دارد و تلاشی که برای یادگیری زبان آلمانی می‌کند، به تعداد ترم‌ها و کلاس‌های متفاوتی نیاز دارد.

بیشتر بخوانید: بهترین روش یادگیری زبان آلمانی

کتاب تدریس خصوصی زبان آلمانی

کتاب‌هایی که در آموزشگاه راستان برای کلاس‌های خصوصی در نظر گرفته شده است کتب Menschen، DaF kompakt و Starten wir می‌باشد. این کتاب‌ها هر کدام با توجه به سلیقه و انتخاب زبان آموز برای تدریس انتخاب می‌شوند. در ابتدا مدرس با توضیح ویژگی‌های هر کتاب اطلاعات کافی را به زبان آموز می‌دهد و سپس زبان آموز می‌تواند راحت‌تر انتخاب کند. هر کتابی که زبان آموز برای آموزش دیدن انتخاب کند، حدوداً طی سه ترم تدریس می‌شود که هر ترم برای کلاس‌های خصوصی موسسه زبان راستان شامل حدوداً 20 جلسه است.

کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج/ هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی

ویژگی‌های کلاس خصوصی زبان آلمانی آموزشگاه راستان

  1. در کلاس خصوصی زبان آلمانی که موسسه راستان برگزار می‌کند، زبان آموز با داشتن حق انتخاب در تعیین کتاب آموزشی، می‌تواند مسیر یادگیری را هموارتر کند.
  2. مدرسین زبان آلمانی برای یادگیری هر چه بهتر فرد مواردی چون بخش شنیداری کلمات به طور صحیح، گرامر، املا صحیح کلمات، الفبای زبان آلمانی به شکل نوشتاری و گفتاری و انواع نامه‌های رسمی و غیر رسمی، اداری و غیر اداری را در کلاس‌ها آموزش می‌دهند.
  3. در انتهای هر ترم، آزمون‌های شبیه‌ سازی شده همانند آزمون‌های ÖSD و Goethe از زبان آموز گرفته می‌شود تا سطح آموزش فرد مشخص شود.
  4. نمونه سوالاتی آزمون نهایی به طور کامل در اختیار فرد قرار داده می‌شود تا با نحوه سوالات آزمون نهایی آشنا شوند.
  5. مدرسین زبان آلمانی در موسسه زبان راستان تحصیلاتی مرتبط با زبان تدریسی، مدرک گوته و همچنین شغل‌هایی مرتبط با زبان تدریسی دارند.
  6. محیط آموزشی در آموزشگاه راستان به نحوی است که، زبان آموز به راحتی مراحل آموزش را می‌تواند طی کند.
  7. صفر تا صد زبان آلمانی در کلاس‌ها آموزش داده می‌شوند.
  8. زمان برگزاری کلاس‌های خصوصی را می‌توانید با توجه به شرایط خودتان انتخاب کنید.
  9. در هر سطحی که باشید چه مبتدی، متوسط و یا حرفه‌ای با کلاس‌های خصوصی زبان آلمانی موسسه راستان می‌توانید پیشرفت کنید.
  10. آموزشگاه راستان بیشترین آمار قبولی در آزمون‌های زبان‌های بین المللی را دارد.
  11. آموزشگاه راستان برای همه سنین دوره‌های اقتصادی و آموزشی بسیار کاملی ارائه می‌دهد، که همه افراد بتوانند از خدمات این موسسه بهره ببرند.
  12. میزان بالایی در کلاس‌های خصوصی زبان آلمانی در موسسه راستان، تعامل و همکاری وجود دارد که سبب یادگیری و آموزش هر چه بهتر می‌شود.
  13. دارای دپارتمان زبان آلمانی.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی

این که شما در چه مدت زمانی آموزش زبان آلمانی را به اتمام برسانید به خودتان بستگی دارد. زمان وابسته است به آن که شما در چه مدتی کلاس‌ها را تمام کنید، کلاس خصوصی شرکت کنید یا گروهی، مدت زمان هر کلاس چقدر باشد یا آیا در بین اتمام هر ترم فاصله بیاندازید یا خیر.

بنابراین نمی‌توان زمان مشخصی را برای یادگیری کامل زبان آلمانی مشخص کرد، اما می‌توان گفت که این زبان در درجه سختی، میزان متوسطی دارد و می‌توانيد به راحتی آن را فرا بگیرید. همچنین باید گفت که آموزشگاه راستان به شما کمک می‌کند تا در کمترین زمان ممکن بتوانید، مکالمه زبان آلمانی داشته باشید.

همچنین می‌توان گفت که با توجه با استعداد هر زبان آموز، امکان به اتمام رساندن کتاب‌های زبان آلمانی در زمان کمتر یا بیشتری وجود دارد. تلاش و استعداد فراوان در این زمینه کمک رسان افراد خواهد بود.

مشاوره رایگان آموزشگاه راستان

آموزشگاه راستان به عنوان یکی از برترین مراکز آموزش زبان آلمانی در ایران، به دانشجویان و علاقه‌مندان به یادگیری زبان آلمانی، خدمات مشاوره رایگان ارائه می‌دهد. این مشاوره شامل بررسی سطح زبان شما، تعیین اهداف شما در یادگیری زبان آلمانی و همچنین ارائه راهکارهای مناسب جهت یادگیری زبان به شما می‌باشد.

با دریافت مشاوره رایگان از آموزشگاه راستان، شما می‌توانید با توجه به نیازهای خود، بهترین کلاس‌های آموزش زبان آلمانی را برای خود انتخاب کنید و با یک برنامه درست و منظم، به سرعت در یادگیری زبان پیشرفت کنید.

همچنین در کنار این مزایای دریافت مشاوره رایگان، آموزشگاه راستان با بیش از چندین سال سابقه فعالیت در زمینه آموزش زبان آلمانی، به شما اطمینان می‌دهد که با شرکت در کلاس‌های آن، بهترین و کامل‌ترین آموزش زبان آلمانی را دریافت خواهید کرد.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: کلاس خصوصی زبان آلمانی، آموزشگاه زبان راستان، هزینه کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج، مدت زمان یادگیری زبان آلمانی

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید