آموزش زبان انگلیسی در کرج | بهترین کلاس آموزش زبان

در سالهای اخیر بازار آموزش زبان انگلیسی در ایران بسیار داغ شده است از مهم ترین عوامل این مسئله می توان به مهاجرت و ادامه تحصیل ایرانیان اشاره کرد.اما علاوه بر آن عواملی چون دسترسی به منابع علمی وبرای مقاطع بالای تحصیلی و برقراری ارتباط با دیگر مردمان خارج کشور که زبان مادری آنها انگلیسی است یا زبان دوم آنها انگلیسی می باشد همه را به سمت یادگیری زبان سوق داده است.اما بزرگترین معضله این است که بهترین کلاس و آموزشگاه چه معیارهایی باید داشته باشد.

 

معیارهای استاندارد آموزشگاه های زبان انگلیسی

 

در ابتدا باید درباره یک سری معیارهای استاندارد آموزشگاه های زبان خوب بپردازیم:

  1. اساتید با تجربه
  2. منابع به روز و جدیدترین متد های دنیا
  3. ارائه مدرک معتبر
  4. امکان ثبت نام در دوره های مختلف زبان
  5. برگزاری کلاس به صورتی باشد که متناسب با میزان یادگیری زبان آموزان و گروه سنی آنها باشند

بیشتر بدانید مصوب شهریه کلاس های زبان

1)اساتید مجرب

از مهم ترین نکات در یادگیری داشتن استاد با تجربه و حرفه ای می باشد.اساتید مهم ترین راهنماها در مسیر یادگیری زبان می باشند. آموزشگاه زبان راستان با داشتن اساتید مجرب و کادری حرفه ای زبان آموزان را در مسیر یادگیری زبان انگلیسی یاری می کند و تجربه ای لذت بخش از یادگیری زبان را برای آنها به ارمغان می آورد.

2)منابع به روز دنیا و جدیدترین متدهای به روز

مهم ترین نکته در یادگیری زبان این است که به منابع روز دنیا دسترسی داشته باشید.اموزشگاه راستان با به کارگیری جدیدتری روش های روز دنیا و تجهیزات مدرن آموزشی محیط آموزشی برای زبان آموزان فراهم آورده است.

3)ارائه مدرک معتبر

دارا بودن مجوز از آموزش و پرورش و ارائه مدرک معتبر و یا دیپلم معتبر از دیگر معیارها برای انتخاب آموزشگاه می باشد.آموزشگاه زبان راستان با دارا بودن مجوز از آموزش و پرورش و ارائه دیپلم و مدرک معتبر در این مسیر شما را یاری می رساند.

4)امکان ثبت نام در دروه های مختلف

کلاس هایی که برگزار می شود باید به گونه ای باشد که ساعت آنها منعطف با زمان زبان آموزان باشند و یا امکان برگزاری کلاس آنلاین نیز وجود داشته باشد.همچنین دوره های آموزشی باید به صورتی گروهی،خصوصی و نیمه خصوصی باشد تا طیفی از انتخاب با توجه به شرایط زبان آموزان را در اختیار آنها قرار دهد.

5)برگزاری کلاس با توجه به شرایط زبان آموزان

در کنار تمامی مواردی که ذکر شد باید به این نکته اشاره کرد با استاد زبان باید روانشناس خوبی باشد و کلاس را ارزیابی کند.همیشه در یک کلاس طیفی از زبان آموزان از وی تا ضعیف در کلاس وجود دارد.تمرینات و فعالیت های کلاس باید به گونه ای طراحی شود تا همه زبان آموزان به خوبی در کلاس مشارکت داشته و پیشرفت کنند.

سن مناسب برای یادگیری زبان در کودکان

 

در ابتدا باید به این نکته بسیار مهم اشاره داشت که توانمندی کودکان متفاوت بوده و برای یادگیری زبان هیچ گاه دیر نیست.

تحقیقات نشان می دهد کودکان در سنین پایین هوش سرشاری دارند و به سرعت بیشتری نسبت به بزرگسال ها همه چیزی را می آموزند.یادگیری زبان دوم در باز سنی 3 تا 4 سال آسان تر بوده و سب تقویت هوش خلاقیت کودکان می شود. همچنین این تحقیقات نشان می دهد کودکان در بازه سنی 8 تا 11 سال نیز در یادگیری زبان دوم موفق هستند.

راهکار های برای یادگیری راحت تر کودکان

 

  • استفاده از فلش کارت با طرح های گرافیکی
  • پخش کردن کارتون به زبان انگلیسی
  • انجام بازی و فعالیت های مفرح به زبان انگلیسی برای کودکان
  • خواندن داستان های کوتاه به زبان انگلیسی

از میان مواردی که ذکر شد کارتون و بازی تاثیر بسزایی در یادگیری کودکان دارد.کودکان در سنین پایین بسیار بازیگوش و اگر تلاش کنیم که با روش های بزرگسال به آنها آموزش دهیم باعث دلسردی و ضدگی کودکان در یادگیری زبان می شود.

 

آموزش زبان انگلیسی

مزایا یادگیری زبان در سنین کم چیست؟

 

  1. در عملکرد درسی کودکان تاثیر بسزایی دارد
  2. موجب افزایش خلاقیت آنها می شود
  3. برقراری ارتباط آسان با فرهنگ سایر کشورها و مردمان آن
  4. افزایش قدرت حافظه،خلاقیت،حل مسئله،قدرت ذهنی

استاندارد های انتخاب بهترین آموزشگاه زبان برای آموزش زبان به کودکان

 

  • مدرسان متخصص و مجرب
  • محیط آموزشی پویا و امن
  • معتبر بودن مدارکی که پس از پایان دوره آموزشگاه ارائه می دهد
  • روش های تدریس به روز
  • تجهیزات به روز
  • منابع آموزشی به روز

آموزشگاه زبان راستان با دارا بودن تمامی این ویژگی ها محیطی امن و پویا را برای کودکان شما فراهم آورده تا در کنار بازی و فعالیت زبان انگلیسی فرا بگیرند.

 

 نکات مهم در آموزش زبان به کودکان

 

  1. در ابتدا این نکته مهم را باید در نظر داشت کودکان به شدت کنجکاو هستند و همیشه سوال های زیادی دارند .در نتیجه شماباید فردی بسیار صبوری باشید
  2. درست کردن کاردستی یکی از روش هایی می باشد که تاثیر بسزایی در یادگیری کودکان دارد این روش سبب می شود تا آن ها فکر کنند که بازی می کنند و با بازی کردن زبان را می آموزند.
  3. بازی کردن و فعالیت بسیار مهم است این سبب می شود کلاس از خشک بودن و جدی بودن خارج شود و محیطی پویا و مفرحی برای کودکان فراهم کند
  4. زبان بدن از دیگر روش های موثر است سعی کنید با زبان بدن و تغییرات احساسات در چهره به کودکان آموزش بدهید

آموزشگاه زبان راستان با دارا بودن معیارهای استاندارد آموزشگاه و محیطی امن و پویا محیطی بسیار مناسب برای کودکان شما فراهم آورده است تا بازی و فعالیت های مفرح زبان انگلیسی را به خوبی یادبگیرند.همچنین با بکار گیری جدیدترین روش های روز دنیا و تجهیزات مدرن آموزشی  نه تنها کودکان بلکه به بزرگسالانه نیز کلاس ارائه می دهد.

همچنین این مجموعه  دیپلم و مدرک معتبر در پایان هر دوره ارائه می دهد و با برگزاری کلاس های به صورت گروهی ،خصوصی و نیمه خصوصی به زبان آموزان خدمات ارائه می دهد.

 

برای شروع شما می توانید با مشاوره رایگان در آموزشگاه راستان شروع کنید.این مشاورین متخصص بوده و راهنمایان بسیار خوبی در امر یادگیری زبان می باشند.همچنین این آموزشگاه کلاس های مکالمه فشرده نیز برگزار می کند.

بیشتر بخوانید تاریخ زبان انگلیسی

پانوشت:آموزش زبان ,آموزش زبان انگلیسی , آموزش زبان به کودکان, بهترین آموزشگاه زبان د ر کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید