پنج دلیل اصلی برای یادگیری زبان کره ای

پنج دلیل اصلی برای یادگیری زبان کره ای

یادگیری زبان کره ای امر سخت و دشواری نیست. اگر با دیگر زبان های خارجه آشنایی نداشته نباشید، باز هم قادر هستید به راحتی زبان کره ای را فرا بگیرید. جالب است بدانید در زبان کره ای ریشه ای از زبان چینی هم وجود دارد. اگر تمایل دارید زبان کره ای را به درستی فرا بگیرید و با دلایل اصلی برای یادگیری این زبان شیرین آشنا شوید، در این مطلب از موسسه راستان با ما همراه باشید تا شما را با پنج دلیل اصلی جهت یادگیری این زبان آشنا کنیم و دریابید که یادگیری این زبان غنی چه فایده ها و مزیت هایی دارد؟

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان کره ای در کرج کجاست؟

پنج دلیل اصلی و مهم جهت یادگیری زبان کره ای چیست؟

بسیاری از افراد ممکن است برای یادگیری یک زبان دیگر وقت یا هزینه کافی نداشته باشند که این افراد در صورت نیاز می توانند از مترجم زبان کره ای استفاده کنند. اما اگر تمایل به یادگیری یک زبان جدید مانند زبان کره ای را دارید؛ بهتر است ابتدا با دلایل و مزیت های یادگیری زبان کره ای آشنا شوید و آن را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهید. در ادامه به معرفی و نقد و بررسی پنج دلیل مهم برای یادگیری زبان کره ای می پردازیم :

  • شناخت بیشتر و بهتر فرهنگ کره ای

بسیاری از افراد به این دلیل به سراغ یادگیری زبان کره ای می روند که پیش از آن جذب سریال ها و برنامه های تلویزیونی کره ای شدند و علاقه دارند این زبان شیرین و غنی را فرا گرفته و آن را بهتر درک کنند. با یادگیری این زبان می توانید آهنگ ها و برنامه های تلویزیونی کره ای را به خوبی بفهمید و درک کنید.

  • کمک به تحریک رشد فکری

به طور کلی فراگیری یک زبان جدید باعث افزایش هوش و تحریک رشد فکری شما می شود و رشد ذهنی شما را تقویت می کند. چرا که مغز شما هنگام یادگیری یک زبان جدید دائما” فعال است.

  • بهبود روابط تجاری

اگر تمایل دارید با همکاران خود در محیط کار به زبان کره ای صحبت کنید و یا می خواهید با یک مشتری جدید جهت رسیدن به اهداف تجاری خود به زبان کره ای ارتباط برقرار کنید، یادگیری کره ای می تواند برای شما بسیار مفید باشد. با فراگیری این زبان می توانید، تجارت خود را گسترش دهید و در حوزه تجارت درهای بسیاری به روی شما باز می شود و در این بازار رقابتی همواره یک گام جلوتر خواهید بود.

  • لذت بخش شدن تجربه سفر به کره

اگر بخواهید به کشور کره سفر کنید و بتوانید به زبان کره ای هم صحبت کنید، سفر برای شما لذت بخش تر و فوق العاده می شود و در حین سفر سرگردان یا سردرگم نخواهید شد. به طور کلی بهتر است که خود را با فرهنگی که از آن دیدن می کنید، تطبیق دهید. به عنوان مثال هنگام خرید با افراد محلی، راهنماهای تور و صاحبان مشاغل گفتگو کنید. با دانستن زبان کره ای راحتی شما هنگام سفر افزایش می یابد.

  • ایجاد فرصت های تازه

با زندگی در کشور کره می توانید جهت کمک به افراد دیگر نیز فرصت داشته باشید. مثلا به افراد محلی کمک کنید تا به زبان انگلیسی گفتگو کنند. یادگیری این زبان کار سخت یا پیچیده ای نیست. شما می توانید با گرفتن معلم خصوصی یا شرکت در کلاس های گروهی در موسسات آموزش زبان به راحتی و به طور اصولی این زبان را فرا بگیرید.

پنج دلیل اصلی برای یادگیری زبان کره ای

مدت زمان لازم برای یادگیری زبان کره ای

اولین سوالی که ممکن است هر فرد علاقه مند به یادگیری زبان کره ای از خود بپرسد این است که برای یادگیری این زبان چقدر زمان لازم است؟ اما باید بگوییم متاسفانه نمی توان پاسخ دقیقی برای این سوال پیدا کنیم. به طور کلی یادگیری زبان های خارجه یک فرآیند زمانبر است که براساس فاکتورهای مختلف برای هر فرد متغیر است. این عوامل عبارتند از :

  • آشنایی با زبان های مختلف و تجربه های یادگیری قبلی
  • نوع زبان
  • چگونه و از چه طریقی یادگیری انجام می شود؟
  • چه میزان برای یادگیری اختصاص می دهید.
  • رویکرد و نگرش شما به یادگیری
  • انگیزه شما از یادگیری

برای یادگیری از چه منابعی استفاده کنیم؟

برای یادگیری زبان شیرین کره ای منابع قطعی و مشخص شده ای وجود ندارد. برخی از این منابع از طریق سایت های آموزشی و به شیوه آنلاین قابل دسترسی است. اما جهت یادگیری بهتر است از کتاب های کاربردی و کتاب کار استفاده کنید. همچنین استفاده از فلش کارت جهت به خاطر سپردن لغات می تواند بسیار مفید و موثر باشد.

مرکز تخصصی آموزش زبان راستان در شهر کرج مفتخر است کلاس های آموزش زبان کره ای را با سطح کیفیت بالا و هزینه مناسب تر نسبت به سایر آموزشگاه ها در سطح شهر کرج برگزار کند و نیازهای زبان آموزان شهر کرج را به خوبی برآورده کند. دوره های آموزش زبان کره ای در موسسه راستان در قالب کتاب های سجونگ Sejong که در 8 جلد چاپ شده اند؛ به زبان آموزان عزیز ارائه می شود. لازم به ذکر است هر کتاب در طی 5 ترم به زبان آموزان آموزش داده می شود.

بیشتر بخوانید : همه چیز درباره زبان کره ای!

آموزش زبان کره ای در آموزشگاه راستان

یکی از بهترین و موثرترین راه های یادگیری زبان کره ای، شرکت در دوره های آموزشی در موسسات شناخته شده و بهره گیری از اساتید مجرب آنها است. آموزشگاه زبان راستان در منطقه درختی کرج یکی از قدیمی ترین موسسات آموزش زبان در شهر کرج، با برخورداری از اساتید حرفه ای یکی از معروف ترین مراکز جهت آموزش زبان کره ای است و شما می توانید از طریق تماس با مشاوران این مجموعه برنامه آموزشی متناسب با شرایط خود را انتخاب کنید و پس از ثبت نام و پرداخت مناسب ترین شهریه، از فراگیری این زبان غنی نهایت لذت را ببرید. یادگیری زبان های خارجی به صورت تضمینی را با مرکز آموزش زبان راستان تجربه کنید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: یادگیری زبان کره ای، آموزشگاه زبان کره ای در کرج، کلاس زبان کره ای در کرج، بهترین آموزشگاه زبان کره ای در کرج، کلاس زبان کره ای در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید