تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج – کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج

بسیاری از افراد برای داشتن آینده‌ای بهتر تصمیم به مهاجرت می‌گیرند، آن هم مهاجرت به کشوری نظیر آلمان که مزایای بسیار زیادی برای هر فردی می‌تواند داشته باشد. از همین جهت هم افراد نیازمند آن هستند که برای رسیدن به هدفشان زبان آلمانی را یاد بگیرند.

شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج یکی از روش‌های جدید برای فراگیری زبان آلمانی است که امروزه افراد بسیاری آن را انتخاب می‌کنند. اگر بخواهیم یکی از برگزار کننده‌های کلاس تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج را معرفی کنیم، آموزشگاه راستان بهترین آن‌ها می‌باشد. در آموزشگاه راستان کلاس‌های تدریس خصوصی زبان آلمانی با بهترین مدرسین برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج کجاست؟

تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج

تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج، در موسسه زبان راستان یکی از کلاس‌های پر تقاضا در این آموزشگاه می‌باشد. این کلاس‌ها مناسب برای زبان آموزانی است که به زبان آلمانی علاقه‌مند هستند و زمان کافی برای رفتن به کلاس‌های گروهی را ندارند. حتی افراد شاغل، افراد خانه دار و افراد محصل هم که معمولاً بازه زمانی طولانی را مشغول هستند هم می‌توانند به راحتی و در زمانی اندک زبان آلمانی را یاد بگیرند. یکی از ویژگی‌های بارز مجموعه راستان در کلاس‌های زبان آلمانی این است که، آموزشگاه راستان دارای یک دپارتمان زبان آلمانی است و بطور تخصصی این زبان را آموزش می‌دهد.

مزایا تدریس خصوصی زبان آلمانی

  1. اتلاف وقت در این نوع کلاس‌ها بسیار کم است.
  2. بازدهی بیشتر و بهتری خواهد داشت.
  3. با کمک یادگیری زبان آلمانی، امکان مهاجرت خواهید داشت.
  4. نحوه آموزش‌ها بر اساس استعداد زبان آموز است.
  5. آموزش در زمان کمتری انجام می‌شود.
  6. تدریس به واسطه مدرسانی بسیار حرفه‌ای و تحصیلکرده صورت می‌گیرد تا بهترین نتیجه حاصل شود.
  7. تعداد زبان آموز کم و فرصت یادگیری بیشتر است.
  8. امکان آموزش برای همه سطح‌ها از سطح A1 تا C2 وجود دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

نحوه برگزاری کلاس‌های تدریس خصوصی زبان آلمانی

آموزشگاه راستان در برگزاری کلاس‌های خصوصی برای زبان آلمانی از بهترین روش‌ها استفاده می‌کند. این کلاس‌ها با توجه به استعداد زبان آموز امکان برگزاری در دوره‌های فشرده و غیر فشرده، بر اساس کتاب دلخواه و ساعات دلخواه زبان آموز صورت می‌گیرد.

مدرسین زبان آلمانی آموزشگاه راستان در ابتدا پس از تعیین سطح زبان آموز و بررسی شرایط فعلی فرد تدریس را آغاز می‌کنند. همچنین در طی دوره آموزش با گرفتن آزمون‌های متعدد و متنوع، مسیر آموزش را مرتباً بررسی می‌کنند. هدف مدرسین آموزشگاه راستان تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن در زبان آموزان است.

تدریس خصوصی زبان آلمانی برای همه گروه‌های سنی

تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج در بسیاری از آموزشگاه‌ها برای همه گروه‌های سنی امکان پذیر نیست. اما نکته حائز اهمیت این است که آموزشگاه راستان برای همه گروه‌های سنی کلاس‌های تدریس خصوصی زبان آلمانی دارد. بزرگسالان، نوجوانان و کودکان هر سه گروه سنی به راحتی و بدون دغدغه می‌توانند آموزش داشته باشند، بدون آن که محدودیت خاصی داشته باشند.

اهداف تدریس خصوصی زبان آلمانی

  • آموزش آکادمیک
  • تقویت مهارت‌های شنیداری، گفتاری، نوشتاری و خواندن
  • قبولی در امتحانات گوته و ÖSD
  • آشنایی با فرهنگ و اداب و رسوم کشور آلمان
  • مهاجرت و ارتقای موقعیت شغلی
  • تجارت و اهداف کاری

اهمیت تدریس خصوصی زبان آلمانی

زبان آلمانی، از برترین زبان‌های دنیا محسوب می‌شود و این برتری تنها مربوط به کشور آلمان نمی‌شود. زبان آلمانی توسط 220 میلیون نفر در سراسر دنیا صحبت می‌شود. از همین بابت هم تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج و سایر شهرها بسیار اهمیت دارد. کشور آلمان نیز محیط آموزشی معتبر و بسیار با کیفیتی را فراهم کرده است تا افراد از سراسر دنیا بتوانند، به آنها وارد شوند. بنابراین یادگیری زبان آلمانی می‌تواند بسیار اهمیت داشته باشد.

تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج - کلاس خصوصی زبان آلمانی در کرج

تفاوت کلاس خصوصی و گروهی زبان آلمانی

  • هزینه‌ای که برای کلاس‌های خصوصی باید پرداخت کنید هر جلسه 270 هزار تومان است که این مبلغ برای کلاس‌های گروهی هر ترم 850 هزار تومان می‌باشد.
  • در کلاس خصوصی کتابی که تدریس می‌شود با توجه به سلیقه زبان آموز انتخاب می‌شود اما در کلاس گروهی تنها کتاب منشن تدریس می‌شود.
  • تعداد زبان آموز در کلاس تدریس خصوصی تنها یک نفر است که این تعداد در کلاس گروهی به نهایتاً 8 نفر می‌رسد.
  • کلاس‌های خصوصی با توجه به استعداد زبان آموز زمان می‌برد اما کلاس‌های گروهی بین 25 تا 30 جلسه هستند.
  • در کلاس خصوصی تمام توجه مدرس به یک فرد است و این نکته سبب پیشرفت و آموزش بهتر فرد می‌شود.
  • ساعات و تعداد جلسات کلاس‌ها در هر هفته برای جلسات خصوصی با توجه به نظر زبان آموز مشخص می‌شود.
  • برنامه آموزشی شخصی سازی شده در تدریس خصوصی تعیین می‌شود که تنها مختص به یک زبان آموز است. این شیوه مسبب یادگیری بهتر زبان آلمانی است.

هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج

مجموعه زبان راستان با تلاش فراوان توانسته است که در شهر کرج، برای آموزش زبان آلمانی بهترین اساتید را جمع آوری کند. اساتید این موسسه همگی دارای مدرک TTC و با سابقه فعالیت تدریس چندین ساله در حوزه زبان آلمانی هستند. این مجموعه با توجه به ارائه خدمان بسیار با کیفیت برای هر جلسه تدریس خصوصی زبان آلمانی مبلغ 270/000 تومان را در نظر گرفته است که این هزینه نسبت به سایر آموزشگاه‌ها برای آموزش خصوصی بسیار مناسب‌تر می‌باشد.

بیشتر بخوانید : برجسته ترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

ویژگی کلاس خصوصی خوب زبان آلمانی

یک کلاس خصوصی خوب برای آموزش زبان آلمانی شامل ویژگی‌های زیر می‌شود؛

  1. برای همه سطوح آموزش دارد.
  2. مدرسین با سابقه و تحصیلکرده دارد.
  3. تکنیک‌ها و متدهای روز آموزشی در آنها بکار می‌رود.
  4. هزینه مقرون بصرفه دارد.
  5. از منابع معتبر و رسمی برای آموزش استفاده می‌شود.
  6. اخذ آزمون‌های دوره‌ای برای بررسی آموزش زبان آموز.
  7. تقویت مهارت‌های شنیداری کلمات.

مشاوره رایگان تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج

موسسه زبان راستان برای هموار کردن مسیر یادگیری زبان آلمانی به خصوص برای افرادی که اصلاً با این زبان آشنایی ندارند، مشاوره رایگانی مشخص کرده است. طی انجام مشاوره، زبان آموز راهنمایی می‌شود تا با توجه به هدفش نوع کلاسی که قرار است در آن شرکت کند را انتخاب کند. انجام این عمل به آموزش صحیح زبان آلمانی می‌انجامد. مشاوران این موسسه همگی از مدرسین با سابقه و با تحصیلات مرتبط با زبان آلمانی هستند و به شما ریزترین نکات را هم یادآوری خواهند کرد.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج، اهمیت تدریس خصوصی زبان آلمانی، تفاوت کلاس خصوصی و گروهی زبان آلمانی، هزینه تدریس خصوصی زبان آلمانی در کرج، تدریس خصوصی زبان آلمانی برای همه گروه‌های سنی

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید