منشن یا اشتارتن ویا/ بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی کدام است؟

منشن یا اشتارتن ویا/ بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی کدام است؟

یکی از شیرین ترین زبان های دنیا، زبان آلمانی است و خیلی از افراد تمایل به فراگیری این زبان غنی دارند. برای افرادی که جهت ادامه تحصیل یا اشتغال قصد مهاجرت به کشور آلمان را دارند، یکی از شرایط اصلی پذیرش، ارائه مدرک زبان آلمانی است که باعث می شود افراد به سوی فراگیری این زبان بروند. در این مطلب که توسط موسسه آموزش زبان راستان تدوین شده است قصد داریم به بررسی و مقایسه بهترین کتاب ها برای یادگیری زبان آلمانی بپردازیم. اگر شما با این سوال مواجه شده اید که برای یادگیری زبان آلمانی کدام کتاب بهتر است؟ منشن یا اشتارتن ویا، تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج کجاست؟

منشن یا اشتارتن ویا؟

در این بخش از مطلب قصد داریم به معرفی و بررسی کتاب های منشن و اشتارتن ویا بپردازیم و آنها را از جنبه های مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

معرفی مجموعه کتاب های منشن Menschen

کتاب های منشن توسط انتشارات هوبر در شش جلد به چاپ رسیده اند و هر جلد از این کتاب در یازده الی دوازده درس به آموزش زبان آلمانی از سطح مبتدی تا متوسطه پرداخته است. موضوعات این کتاب به صورت داستان و در قالب وقایع روزانه ارائه شده است و هر درس دربرگیرنده تصاویر، واژگان، فایل های ویدیویی و تمرینات است. ویژگی های مهم این کتاب عبارتند از :

  • مباحث کتاب برای فهم بهتر توسط زبان آموز به سادگی طرح شده است.
  • برای جذب زبان آموز برای آموزش ها از داستان ها استفاده شده است.
  • مطالعه این کتاب باعث افزایش دایره واژگان آلمانی می شود.
  • تمرکز این کتاب روی تقویت مکالمه آلمانی است.
  • برای یادگیری بهتر فضایی مهیج در کتاب ایجاد شده است.

منشن یا اشتارتن ویا/ بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی کدام است؟

معرفی مجموعه کتاب های Starten Wir

کتاب های اشتارتن ویر نیز توسط انتشارات هوبر در سه سطح به چاپ رسیده است. کتاب های اشتارتن ویر با تمرکز روی چهار مهارت گفتاری، شنیداری، درک مطلب و نوشتاری و آموزش گرامر یکی از بهترین کتاب ها برای آموزش زبان آلمانی است. هر سطح دارای یک کتاب اصلی و یک کتاب کار است. زبان آموز با انجام تمرینات کتاب کار به تسلط کافی و لازم می رسد. ویژگی های این کتاب در ادامه ذکر شده است :

  • از روش های جدید و مدرن برای آموزش استفاده شده است.
  • از متن های بروز و جدید با موضوعات متنوع برخوردار است.
  • به طور جداگانه و دقیق به گرامر هر درس پرداخته شده است.
  • شامل واژگان زیادی است.
  • با مطالعه این کتاب با فرهنگ کشور آلمان آشنا می شوید.
  • با استفاده از این کتاب می توانید با افراد آلمانی زبان به راحتی مکالمه کنید.

منشن یا اشتارتن ویا/ بهترین کتاب برای یادگیری زبان آلمانی کدام است؟

 

مقایسه کتاب های Starten Wir و Menschen

در پاسخ به این سوالات که کدامیک از کتاب های زبان آلمانی بهتر است؟ منشن یا اشتارتن ویا، باید بگوییم هر دو کتاب توسط انتشارات هوبر چاپ شده اند. گروه هدف کتاب اشتارتن ویا افراد بین 20 تا 24 سال و گروه هدف کتاب های منشن جوانان و بزرگسالان هستند. اولین کتاب از مجموعه منشن در سال 2012 چاپ شد و آخرین جلد در سال 2014 چاپ شد. اولین جلد از کتاب اشتارتن ویا در سال 2017 و آخرین کتاب در سال 2020 چاپ شد.

حجم هر دو کتاب چه اصلی و چه کتاب کار تقریبا برابر هستند. هر دو کتاب آموزش زبان آموزان را از الفبا تا انتهای مقطع می پردازند. برای یادگیری هیچ یک از دو کتاب نیازی به داشتن پیش نیاز دانش زبان آلمانی نیست. موضوعات کتاب های منشن بیشتر در رابطه با شیوه زندگی جوانان امروزی است اما موضوعات کتاب های منشن در رابطه با هر آنچه با انسان ها سروکار دارد است.

کتاب های اشتارتن ویر در مقایسه با منشن حجیم تر هستند؛ اما مباحث گرامری و واژگان کتاب های اشتارتن ویر نسبت به منشن کامل تر است.

آموزش زبان آلمانی در مرکز تخصصی راستان

آموزشگاه زبان راستان واقع در منطقه درختی شهر کرج، یکی از موسسات آموزش زبان آلمانی مطرح و شناخته شده در استان البرز است. مرکز تخصصی راستان با برگزاری دوره های آموزش زبان آلمانی به صورت عمومی، نیمه خصوصی و خصوصی با بالاترین سطح کیفیت قادر است نیازهای زبان آموزان را به خوبی برآورده کند.

این موسسه مطرح و معتبر جهت آموزش زبان آلمانی در کلاس های عمومی از کتاب های منشن استفاده می کند. اما در کلاس های خصوصی امکان تدریس سایر کتاب های آموزش زبان آلمانی مانند اشتارتن ویر و … نیز فراهم شده است. بنابراین زبان آموز می تواند با خیال آسوده از امکانات آموزشی و اساتید با تجربه این موسسه بهره مند شود و با شهریه مناسب تر نسبت به سایر آموزشگاه های شهر کرج زبان آلمانی را به طور کامل و اصولی فرا بگیرد.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

درباره موسسه آموزش زبان راستان بیشتر بدانید

موسسه آموزش زبان راستان با بیش از 10 سال سابقه ارائه دوره های آموزش زبان آلمانی به عنوان بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج شناخته شده است. موسسه راستان با همکاری اساتید با تحصیلات عالی و مرتبط توانسته نتایج مطلوبی را در حوزه آموزش زبان ثبت کند. مجموعه آموزش زبان آلمانی راستان از دیدگاه زبان آموزان به عنوان بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در طی سالیان گذشته معرفی شده است.

آموزشگاه راستان تمامی دوره های آموزش زبان آلمانی را به شیوه ای هدفمند و منسجم به زبان آموزان خود ارائه میکند و تمامی آموزش ها به صورت تضمینی ارائه می شوند. همچنین برای آموزش زبان آلمانی از مدرسین با سابقه تدریس موفق و تحصیلات در سطح دکتری بهره میبرد.

آیا به دنبال بهترین موسسه آموزش زبان آلمانی در شهر کرج هستید؟ بدون تردید مرکز تخصصی آموزش زبان راستان با برخورداری از بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات آموزشی، اساتید با سابقه و با تجربه با تحصیلات عالی و فضای آموزش مهیج می تواند بهترین انتخاب برای یادگیری زبان آلمانی باشد. این موسسه با تجربه طولانی در زمینه آموزش زبان آلمانی در حوزه آموزش این زبان غنی حرف اول را می زند. یادگیری اصولی از پایه تا سطوح پیشرفته زبان آلمانی را با ما تجربه کنید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت : منشن یا اشتارتن ویا، بهترین کتاب زبان آلمانی، کتاب زبان آلمانی، کتب تدریس زبان آلمانی، بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید