آموزش انواع سطوح زبان آلمانی در کرج – زبان آلمانی چند سطح دارد – توضیح کامل درباره سطوح زبان آلمانی

زبان آلمانی، زبانی پر کاربرد می‌باشد و میزان تقاضا برای یادگیری آن بسیار زیاد است. یادگیری زبان آلمانی نیازمند آن است که فرد قبل از شروع آن، برنامه ریزی داشته باشد. در واقع برنامه ریزی اولین گام است که زبان آموز باید به آن اقدام کند. برای برنامه ریزی نیاز دارید تا با انواع سطوح زبان آلمانی آشنا شوید. آگاهی از سطح دانش در این زبان، کمک می‌کند تا شروع موفقیت آمیزتری داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتری درباره آموزش انواع سطوح زبان آلمانی در کرج تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

آموزش انواع سطوح زبان آلمانی در کرج

سطوح زبان آلمانی همگی تحت نظر سازمان CEFR هستند و اطلاعاتی درباره سطح دانش هر فرد در زبان آلمانی می‌دهد. بهتر است که برای یادگیری این زبان کاربردی از سطح‌تان مطلع باشید. مجموعه زبان راستان از آموزشگاه‌هایی است که شامل آموزش انواع سطوح زبان آلمانی در کرج می‌شود و هر فردی بدون محدودیت می‌تواند آموزش ببیند. یعنی شما اگر در سطح ابتدایی باشید، تا بالاترین سطوح هم می‌توانید در موسسه راستان یادگیری زبان آلمانی را به اتمام برسانید.

انواع سطوح زبان آلمانی

هر بخش آموزش زبان آلمانی با یک نام شناخته می‌شود؛

  • A1_سطح مقدماتی:

سطح A1 دارای دو زیر مجموعه A1.1 و A1.2 است که شامل کتاب‌هایی است که گفتار لغات و جملات پر کاربرد را آموزش می‌دهد. آموزش در سطح A1 بسیار ابتدایی و با زبانی ساده است. یادگیری زبان آموز در این سطح منجر به آن می‌شود که بتواند به راحتی خود را به دیگران معرفی کند و به سوالاتی ساده نظیر تعداد خواهر و برادر، تعداد دوستان، نام بعضی از اشیا نزدیک و سوالاتی از این قبیل را پاسخ بدهد.

  • A2_سطح مقدماتی:

سطح A2 دو زیر مجموعه A2.1 و A2.2 دارد. این سطح شامل یادگیری اصطلاحات پر کاربرد، اطلاعات خانوادگی، خرید، جغرافیای محلی و… است. در واقع فرد پس از گذراندن این دوره میتواند نیازهای ابتدایی‌اش را برطرف کند.

  • B1_سطح پیش متوسط:

سطح B1 هم دارای دو زیر مجموعه B1.1 و B1.2 می‌شود. موضوعاتی رایج درباره محل کار، مدرسه، اوقات فراغت و… در دوره B1 راحتتر درک می‌شوند. می‌توانید پس از گذراندن این دوره به کشورهای آلمانی زبان سفر و به راحتی امرار معاش کنید. یا می‌توانید متنی را در کنار هم قرار دهید که در حوزه موضوعات روزمره‌تان باشد. گذراندن دوره B1 باعث می‌شود بتوانید، در آزمون ZD شرکت کنید و درباره برنامه‌تان توضیح مختصری ارائه دهید.

  • B2_سطح متوسط:

دو زیر مجموعه B2.1 و B2.2 در سطح B2 قرار دارند. سطح B2 متن‌های پیچیده معین و انتزاعی مانند متن‌های فنی و تخصصی را آموزش می‌دهد. پس از سطح B2 به راحتی با دیگران می‌توانید با زبان المانی صحبت کنید، بدون آن که دچار مشکل شوید. شما این امکان را دارید که متنی دقیق درباره موضوعی خاص را بنویسید و مزایا و معایب آن را بیان کنید. اتمام دوره B2 به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید در همه مدل آزمون در این سطح شرکت کنید.

  • C1_سطح متوسط به بالا:

افراد پس از به پایان رساندن سطح C1، می‌توانند متن‌های پیچیده و طولانی را درک کنند و معنای آن را بفهمند. حتی می‌توانند به شکل فی‌البداهه خودشان را با جملات روان توصیف کنند بدون آن که به جملات طولانی نیاز داشته باشند. همچنین در این دوره، دوره پیشرفته کتاب sicher نیز کار می‌شود. پس از سطح C1 رسیدن به اهداف علمی و اجتماعی بسیار آسانتر می‌شود.

  • C2_سطح پیشرفته:

اتمام سطح C2 یعنی درک تمامی مطالبی که می‌شنوید و می‌خوانید. می‌توانید اطلاعات مربوط به منبع‌های گفتاری و نوشتاری را خلاصه و استدلال کنید. حتی می‌توانید اختلافات جزئی کلمات را درک کنید و در آزمون ÖSD شرکت کنید. همچنین در این دوره، دوره پیشرفته کتاب sicher نیز کار می‌شود.

بیشتر بخوانید: دریافت مدرک معتبر از بهترین مرکز آموزش زبانی آلمانی در کرج

مدت زمان یادگیری زبان آلمانی

امروزه افراد زیادی به دلایل زیادی به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستند و برای هر کدام از آن‌ها این سوال پیش می‌آید که در چه بازه زمانی می‌توانند این زبان را یاد بگیرند. افراد باید توجه کنند که با توجه به شرایط و استعدادی که دارند، می‌توانند روند یادگیری را پیش ببرند و این بازه زمانی برای همه افراد یکسان نیست. هر چه میزان تلاش افراد بیشتر باشد، روند یادگیری زبان آلمانی هم سریع‌تر می‌شود.

آموزش انواع سطوح زبان آلمانی در کرج - زبان آلمانی چند سطح دارد - توضیح کامل درباره سطوح زبان آلمانی

سطح زبان آلمانی برای تحصیل در آلمان

پس از گذراندن هر دوره افراد مدرک تحصیلی مرتبط به آن دوره را دریافت می‌کنند. در میان مدارک زبان آلمانی، دوره B بسیار پر طرفدار می‌باشد و سالانه متقاضیان مهاجرت با مدرک B از همه پر طرفدارتر است. البته باید گفت که هر دانشگاه کشور آلمان، با توجه به رتبه بندی که دارد مدرک B1 یا B2 را می‌خواهد. پس از اتمام هر دوره، در موسسه زبان راستان آزمون ارائه مدرک برگزار می‌شود و افراد مدرک مرتبط با سطح و معتبری دریافت می‌کنند.

سطح زبان آلمانی برای کار در آلمان

از انجایی که کشور آلمان یکی قوی‌ترین کشورها در صنعت و کار است، هر ساله افراد زیادی به قصد کار به این کشور مراجعه می‌کنند. همچنین باید گفت که با این حساب در این کشور رقابت زیادی بر سر کار وجود دارد و زمانی که فرد رزومه کاری قوی و یک مدرک زبان آلمانی قوی داشته باشد، شانس بیشتری هم برای استخدام خواهد داشت.

یکی از شرایط اصلی در استخدام کارهای کشور آلمان،  این است که فرد حداقل مدرک B2 را داشته باشد و بتواند به راحتی منظور و مفهومش را برساند. پس توجه کنید مدرک B2 را از یک مرکز معتبر، مانند آموزشگاه راستان دریافت کنید.

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

مشاوره رایگان آموزشگاه راستان

در صورتی که به دنبال یادگیری زبان آلمانی هستید، موسسه راستان با تیمی مجرب و کارآزموده آماده ارائه خدمات آموزشی به شما می‌باشد. در این موسسه، انواع سطح زبان آلمانی از مبتدی تا پیشرفته تدریس می‌شود و با استفاده از روش‌های مدرن و کاربردی، به شما کمک خواهد شد تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن، به دانش زبان آلمانی برسید.

برای شروع، شما می‌توانید با مراجعه به موسسه راستان، از خدمات رایگان مشاوره زبان آلمانی استفاده کنید. در این مرحله، با توجه به سطح فعلی شما و هدف یادگیری، به شما نکات و راهکارهای مناسب برای یادگیری زبان آلمانی پیشنهاد خواهد شد.

سپس، با توجه به سطح شما، می‌توانید در یکی از دوره‌های آموزشی موسسه راستان ثبت نام کنید. در این دوره‌ها، با استفاده از منابع آموزشی متنوع و کاربردی، تمرکز بر روی چهار مهارت شنیداری، گفتاری، خواندن و نوشتن قرار می‌گیرد.

با توجه به اینکه موسسه راستان به عنوان یکی از بهترین مراکز آموزش زبان آلمانی در ایران شناخته شده است، شما می‌توانید با اطمینان کامل به یادگیری زبان آلمانی با کیفیت و موثر در این موسسه بپردازید.

تماس با مشاورین آموزشگاه راستان

  • مشاوره: 09011778071
  • ساعت کاری: هفت روز هفته، از 10 صبح تا 10 شب
  • در صورت عدم تمایل به تماس تلفنی، در واتس اپ پیام دهید

مشاوره کاملاً رایگان است!

پانوشت: آموزش انواع سطوح زبان آلمانی در کرج، انواع سطوح زبان آلمانی، سطح زبان آلمانی برای تحصیل در آلمان، سطح زبان آلمانی برای کار در آلمان

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید