زبان انگلیسی در کرج

آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج

امروزه یادگیری زبان انگلیسی حتی از تسلط به زبان مادری نیز مهمتر شده است. زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان در تمام جهان است. اگر قصد دارید که مهاجرت کنید و یا تحصیل در هر کشوری را داشته باشید، دانستن زبان انگلیسی پایه مهم و تقریبا ضروری برای شما است. اگر شما نیز به اهمیت زبان انگلیسی پی برده‌اید پس باید به دنبال بهترین آموزشگاه زبان انگلیسی در کرج باشید.

آیا شما نیز می‌خواهید در صحبت کردن، نوشتن و برقراری ارتباط به زبان انگلیسی مسلط باشید؟ یا شاید شما به دنبال بهترین گزینه برای فرزندتان برای یادگیری زبان انگلیسی در کرج هستید . چه به دنبال یک دوره آموزشی برای بزرگسالان باشید، چه به دنبال درس های انگلیسی برای کودکان، باید تمام ویژگی‌های ضروری را که یک موسسه آموزشی باید داشته باشد فهرست کنید. آموزشگاه زبان انگلیسی راستان در کرج یکی از قدیمی‌ترین آموزشگاه‌های در کرج می‌باشد که نزدیک به 15 سال است به طور پیوسته زبان‌های خارجی را آموزش می‌دهد.

مهترین ویژگی‌های آموزشگاه زبان راستان شامل:

 

دارای دوره‌های جامع برای کودکان و بزرگسالان

در هر سطحی که شما یا فرزندتان ممکن است در آن باشید، برای آموزشگاه بالقوه شما بسیار مهم است که تمام دوره‌های در دسترس مورد نیاز شما را داشته باشد. تفکیک کلاس‌های بزرگسالان و کودکان مبتدی همیشه یکی از اولویت‌های اصلی آموزشگاه زبان راستان بوده است.

فرقی نمی‌کند که شما  قصد داشته باشید فرزندتان را برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بفرستید، یا اگر خودتان به دنبال راه‌هایی برای تقویت مهارت‌های ارتباطی خود در زبان انگلیسی باشید، آموزشگاه ما هر دوره‌ای که شما به آن نیاز داشته باشید را برای شما مهیا خواهد کرد.

ممکن است به دنبال یک دوره خصوصی زبان انگلیسی باشید. به این ترتیب، ممکن است مجموعه‌ای سفارشی از دروس داشته باشید و آنها را در راحت‌ترین زمان بندی ممکن انجام دهید. همچنین می‌توانید کلاس‌های گروهی را انتخاب کنید تا اگر بخواهید مهارت مکالمه و نوشتن انگلیسی خود را آزمایش کنید، ممکن است شانس تعامل با دیگر زبان‌آموزان را داشته باشید.

برای شرکت در کلاس زبان آلمانی در کرج کلیک کنید.

بهترین معلمان زبان انگلیسی در کرج

همانقدر که دارا بودن دانش زبان انگلیسی برای یک معلم بسیار مهم تعهد و تدریس نیز اهمیت دارد. بخش عمده‌ای از موفقیت یادگیری شما به مهارت‌های زبانی معلم بستگی دارد.

امروزه اکثر آموزشگاه‌های معتبر از زبان آموزان خود برای تدریس زبان استفاده می‌کنند بدون آنکه آنان را از نظر تجربه و مهارت بسنجد. در آموزشگاه زبان راستان ما همیشه از بهترین مدرسین زبان انگلیسی استفاده کرده‌ایم و صلاحیت آنان هم از نظر تعهد، دانش و تجربه تایید شده می‌باشد.

زبان انگلیسی در کرج

داشتن برنامه درسی منظم

همیشه با مطالعه برنامه درسی موسسه، ایده بهتری در مورد کیفیت دروس خود خواهید داشت. اگر آموزشگاهی که انتخاب می‌کنید دارای کیفیتی عالی باشد همیشه دارای بهترین برنامه درسی است. تمام دروس تدرسی در راستان مورد تایید موسسات شناخته شده بین‌المللی انگلیسی است.

 

مکان مناسب برای یادگیری زبان انگلیسی

کلاس‌های شلوغ با محیطی نامناسب برای آموزش شما را از مسیر یادگیری زبان انگلیسی دورتر خواهد کرد. برای یادگیری هر چیزی لازم است که احساس راحتی داشته باشید. شرکت در کلاس‌ها برای شما باید آسان باشد، بنابراین تمام تمرکز شما در کلاس فقط باید روی زبان انگلیسی باشد.

ویژگی های یک زبان آموز خوب

یک دانش زبان انگلیسی باید ویژگی هایی داشته باشد که ما به آن در اینجا می پردازیم :

قبول کردن مسئولیت : زبان آموزان خوب راه خود را پیدا می کنند و مسئولیت یادگیری خود را بر عهده می گیرند. آنها روش هایی را پیدا می کنند که برای آنها به عنوان یادگیرنده فردی بهترین است. آنها از دیگران یاد می گیرند و روش های مختلفی را آزمایش می کنند.

ایجاد فرصت ها : زبان آموزان خوب فرصت های خود را برای تمرین زبان در داخل و خارج از کلاس ایجاد می کنند.

می توانید کارهایی مانند تماشای فیلم به زبان انگلیسی یا یادگیری متن آهنگ مورد علاقه خود را انجام دهید.

صبور بودن : زبان آموزان خوب می آموزند که با تمرکز بر معنای آنچه می توانند بفهمند، با گیج نشدن، و با ادامه صحبت کردن یا گوش دادن بدون اینکه لزوماً هر کلمه ای را بفهمند، با عدم اطمینان زندگی کنند.

نگران تمام جزئیات نباشید : زبان آموزان خوب بخش هایی از زبان را به عنوان یک کل و روال های رسمی را یاد می گیرند تا به آنها کمک کند فراتر از صلاحیت خود عمل کنند.

به عنوان مثال، آنها ممکن است اصطلاحات، ضرب المثل ها یا عبارات دیگر را با دانستن معنای کل عبارت بیاموزند بدون اینکه لزوماً هر بخش جداگانه را بفهمند.

مشکلات رایج دانش آموختگان زبان

 

داشتن معلمان فاقد صلاحیت :  این مهم ترین و نادیده گرفته ترین مشکل است. آنچه حل این مشکل را بسیار دشوار می کند این است که از آنجایی که بسیاری از جوامع زبان آموز انگلیسی هستند، نمی توانند تعیین کنند که چه کسی یک معلم انگلیسی خوب است و چه کسی نیست. هر چه معلم بگوید، چه صحیح و چه نادرست، توسط زبان آموز صحیح تلقی می شود.

محیط های آموزشی محدود : وقتی در مورد محیط های آموزشی محدود صحبت می کنم، به آب و هوا، در دسترس بودن میز در کلاس ها یا محل مدرسه اشاره نمی کنم. در حالی که همه این عوامل می توانند بر یادگیری تأثیر بگذارند، در یادگیری زبان انگلیسی، آنچه خارج از کلاس اتفاق می افتد بسیار مهم است. در بیشتر موارد، دانش‌آموزان فقط زمانی تلاش می‌کنند که در کلاس درس به زبان انگلیسی درست صحبت کنند که تحت نظارت باشند. علاوه بر این، دانش‌آموزان همیشه نمی‌شنوند که اطرافیانشان انگلیسی درست صحبت کنند. در نتیجه یادگیری صحیح انگلیسی دشوارتر می شود

دانش آموزانی که درس های خود را جدی نمی گیرند :  در این مورد، دانش‌آموزان اغلب فکر می‌کنند همان انگلیسی را که در خانه یا خیابان صحبت می‌کنند، همان زبانی است که در امتحاناتشان می‌نویسند. با این حال، از آنجایی که ارتباطات برای قابل فهم بودن لازم نیست از نظر گرامری صحیح باشد، دانش آموزان همیشه از قوانینی که در مدرسه یاد گرفته اند پیروی نمی کنند و بنابراین به طور کامل آموزش نمی بینند و/یا آزمون های خود را قبول نمی کنند.

متداول ترین سوال ها

اهمیت آموزش زبان انگلیسی چیست؟

امروزه یادگیری زبان انگلیسی حتی از تسلط به زبان مادری نیز مهمتر شده است. زبان انگلیسی رایج‌ترین زبان در تمام جهان است. اگر قصد دارید که مهاجرت کنید و یا تحصیل در هر کشوری را داشته باشید، دانستن زبان انگلیسی پایه مهم و تقریبا ضروری برای شما است.

کیفیت مدرسین زبان انگلیس آموزشگاه راستان چگونه است؟

همانقدر که دارا بودن دانش زبان انگلیسی برای یک معلم بسیار مهم تعهد و تدریس نیز اهمیت دارد. بخش عمده‌ای از موفقیت یادگیری شما به مهارت‌های زبانی معلم بستگی دارد. امروزه اکثر آموزشگاه‌های معتبر از زبان آموزان خود برای تدریس زبان استفاده می‌کنند بدون آنکه آنان را از نظر تجربه و مهارت بسنجد. در آموزشگاه زبان راستان ما همیشه از بهترین مدرسین زبان انگلیسی استفاده کرده‌ایم و صلاحیت آنان هم از نظر تعهد، دانش و تجربه تایید شده می‌باشد.

کلاس های آموزش زبان انگلیسی راستان برای تمام رده های سنی برگزار می شود؟

فرقی نمی‌کند که شما  قصد داشته باشید فرزندتان را برای ادامه تحصیل به خارج از کشور بفرستید، یا اگر خودتان به دنبال راه‌هایی برای تقویت مهارت‌های ارتباطی خود در زبان انگلیسی باشید، آموزشگاه ما هر دوره‌ای که شما به آن نیاز داشته باشید را برای شما مهیا خواهد کرد.

پانوشت : زبان انگلیسی در کرج, بهترین معلمان زبان انگلیسی در کرج, دوره های جامع زبان انگلیسی

4.6/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید