آموزش زبان ترکی برای مهاجرت

آموزش زبان ترکی برای مهاجرت

بیش از 83 میلیون نفر در سراسر جهان زبان ترکی را به عنوان زبان مادری صحبت می‌کنند. این زبان نه تنها توسط بومیان ترکیه، بلکه در قبرس شمالی، عراق، ایران، سوریه، گرجستان، یونان، بلغارستان، مقدونیه، کوزوو، آلبانی و سایر بخش‌های اروپای شرقی، بالکان و قفقاز نیز به طور گسترده صحبت می‌شود. با توجه به علاقه ایرانیان برای حضور و سرمایه گذاری در کشور ترکیه توجه به یادگیری این زبان نیز افزایش یافته است. آموزش زبان ترکی برای مهاجرت در آموزشگاه زبان راستان در کرج توسط بهترین استادان کشور انجام می‌پذیرد.

ترکی دومین زبان رایج در آلمان است. 15 میلیون نفر در سراسر جهان ترکی را به عنوان زبان دوم صحبت می‌کنند. ترکیه به عنوان تابعی از موقعیت ژئواستراتژیک خود، اروپای شرقی، خاورمیانه و آسیای مرکزی را به هم متصل می‌کند. از این رو، دانستن زبان ترکی استانبولی برای تجارت بین المللی و امور سیاسی بسیار مفید است. از آنجایی که اقتصاد ترکیه به سرعت به رشد خود ادامه می‌دهد و در حال تبدیل به یک قدرت واقعی جهانی است. مهاجرت به ترکیه  همچنین دانستن زبان این کشور رو به رشد به شما بسیار کمک خواهد کرد.

 

آموزشگاه راستان

 

اگر قصد دارید به صورت ساختار یافته زبان ترکی استانبولی را یاد بگیرید با ما تماس بگیرید. دوره‌های آموزش زبان ترکی استانبولی برای همه افرادی که قصد تحصیل یا مهاجرت به ترکیه را دارند در آموزشگاه راستان ارائه می‌شود. در آموزشگاه زبان ترکی استانبولی راستان چه مهارت‌های کسب می‌کنید:

آمادگی برای حضور در دانشگاه‌های برتر ترکیه: کسانی که قصد تحصیل در کشور ترکیه را دارند باید در آزمون بین المللی Tomer  شرکت کنند. کتابی که زبان آموزان عزیز جهت آمادگی آزمون باید به آن تسلط پیدا کنند، کتاب HITIT می‌باشد. با آموزش تخصصی این کتاب توسط مدرسین مجرب شما هم بر قواعد و هم بر مکالمه زبان ترکی استانبولی مسلط خواهید شد.

آمادگی برای مهاجرت و حضور در جامعه ترک زبان: همچنین به افرادی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند و صرفا خواهان تسلط به مکالمه زبان ترکی هستند کتاب Istanbul تدریس خواهد شد. کتاب استانبول به افرادی که خواهان مهاجرت و زندگی در ترکیه هستند توصیه می‌شود این کتاب شامل 6 کتاب مجزا در 6 سطح c1, c2, b1, b2 , a1, a2 می‌باشد.

برای کسانی که قصد مهاجرت به ترکیه را دارند تسلط بر دو سطح a1 و a2 برای صحبت و ارتباطات روزمره کافی خواهد بود.

تدریس  زبان ترکی استانبولی چه برای مهاجرت و چه تحصیل توسط اساتید مجرب و دارای تحصیلات دانشگاهی انجام خواهد پذیرفت. یکی از نقاط قوت مدرسین زبان ترکی استانبولی راستان نسبت با سایر آموزشگاه‌ها حضور این اساتید در کشور ترکیه و آشنایی کامل آنان با زبان، لهجه و فرهنگ کشور ترکیه می‌باشد.

در مورد زبان روسی بیشتر بدانید: آموزشگاه زبان ترکی استانبولی در کرج

آموزش زبان ترکی استانبولی برای مهاجرت

زبان ترکی استانبولی فقط واژگان بدون روح و قواعد سختگیرانه نیست. زبان ترکی استانبولی بیشتر از قواعد، تاثیر گرفته از فرهنگ مردمی این کشور می‌باشد. اگر قصد یادگیری زبان ترکی را دارید باید با فرهنگ و سنت‌های مردم ترکیه نیز به خوبی آشنا باشید. مدرسین آموزشگاه راستان این مزیت را دارا هستند که علاوه بر تسلط کامل به زبان ترکی استانبولی، سابقه حضور و زندگی در کشور ترکیه را نیز دارا هستند. آشنایی با فرهنگ ترکیه برای کسانی که قصد مهاجرت و زندگی در این کشور را دارند بسیار کمک خواهد کرد.

آموزش زبان ترکی استانبولی برای مهاجرت برای همه افراد در همه رده‌های سنی شامل دوره‌های فشرده، نیمه فشرده و عمومی است. فرقی نمی‌کند که تا چه حد به ترکی استانبولی تسلط داشته باشید برای تمام افراد از مبتدی تا پیشرفته کلاس‌های تخصصی برگزار می‌شود. اگر قصد دارید که به ترکیه مهاجرت کنید حتما با ما تماس بگیرید.

جهت مشاوره رایگان و اطلاع از شهریه ها با ما تماس بگیرید:

آدرس: 45 متری گلشهر، خیابان درختی، بعداز دوربرگردان، سمت چپ، پلاک 47 ، آموزشگاه زبان راستان
شماره تلفن:  02633529357 – 33536693-026 – 09011778071
پست الکترونیکی: info[at]rastanli[dot]ir

متدوال ترین سوال ها

یادگیری زبان ترکی برای چه چیزی مفید است؟

دانستن زبان ترکی استانبولی برای تجارت بین المللی و امور سیاسی بسیار مفید است. از آنجایی که اقتصاد ترکیه به سرعت به رشد خود ادامه می‌دهد و در حال تبدیل به یک قدرت واقعی جهانی است. مهاجرت به ترکیه  همچنین دانستن زبان این کشور رو به رشد به شما بسیار کمک خواهد کرد.

دوره های زبان ترکی را چه افرادی می توانند شرکت کنند؟

همه ی افرادی که مشتاق یادگیری این زبان هستند. بخصوص کسانی که قصد مهاجرت و تحصیل در این کشور را دارند.

پانوشت : آموزش زبان ترکی برای مهاجرت, یادگیری زبان ترکی در کرج, مهاجرت به ترکیه

4.5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید