آموزش زبان روسی

آموزشگاه زبان روسی راستان یک آموزشگاه معتبر برای تمامی سنین در کرج

آموزشگاه زبان روسی راستان، تنها آموزشگاه معتبر در کرج و دارای 10 سال سابقه تدریس است که برای تمامی سنین، دوره های و کلاس های متنوع برگزار می کند. در ادامه به انواع کلاس ها و دیگر ویژگی های آموزشگاه راستان می پردازیم.

بیشتر بخوانید: برای یادگیری زبان آلمانی چه قدر باید زمان صرف کرد؟ 

انواع کلاس های آموزشگاه زبان روسی راستان

آموزشگاه راستان کلاس های گروهی، خصوصی، فشرده و نیمه فشرده برای تمام رده های سنی برگزار می کند. کلاس های گروهی بصورت 7 نفره در هر کلاس، با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. کلاس های خصوصی و نیمه خصوصی فقط با دو نفر زبان آموز در هر کلاس و با شهریه ای بسیار مناسب برگزار می شود. این آموزشگاه یک جلسه بصورت رایگان، برای اطمینان زبان آموزان از سطح و کیفیت آموزش و مقایسه با دیگر کلاس ها برگزار می کند.

 

 

 

آموزشگاه زبان روسی رستان

 

آیا تحصیل و کار در روسیه تصمیم مناسبی است؟

به دلیل اتفاقات تاسف بار اخیر بین روسیه و اوکراین، بسیاری از افرادی که قصد مهاجرت به روسیه را داشتند، دچار نگرانی هایی شدند و حتی برای یادگیری زبان روسی دچار تردید و توقف شدند. اما در حال حاضر روسیه به دلیل داشتن قدرت های نظامی، کشوری امن محسوب می شود. و هم چنین به دلیل تحریم از سوی دیگر کشور ها ارزش واحد پول روسیه در مقابل دلار به مرور کم میشود و ارتباط روسیه با کشور های غربی کاهش پیدا می کند و به دنبال این اتفاق ممکن است روابط اقتصادی و سیاسی روسیه و ایران افزایش یابد که این موضوع بر اشتغال ایرانیان در روسیه می تواند تاثیر گذار باشد. پس این شرایط می تواند فرصت مناسبی برای تحصیل در روسیه باشد.

آموزشگاه زبان روسی

 

پادفک چیست؟

پادفک یک دوره آموزشی زبان روسی است که فقط در کشور های روس زبان برگزار می شود. این دوره معمولا برای متقاضیان تحصیل در کشور های روس زبان ارائه می شود. مدت این دوره بسته به دانشگاه محل تحصیل، بطور معمول بین 8 تا 10 ماه است. اما در شرایطی می تواند فقط 4 ماه  یا در برخی از رشته ها یک سال زمان نیاز داشته باشد. معمولا این دوره از مهر ماه شروع و در خرداد ماه پایان می یابد. که باز هم در شرایط مختلف، تاریخ شروع دوره می تواند متغیر باشد.

این دوره و امتحان مربوط به آن تنها در کشور روس زبانی که قصد مهاجرت به آن را دارید برگزار می شود اما می توانید با شرکت در آموزشگاه زبان راستان با مدرسین ایرانی به بهترین صورت یاد بگیرید.

آموزشگاه زبان روسی معتبر

چرا برای آمادگی در دوره پادفک باید با مدرسین ایرانی آموزش دید؟

در بسیاری از موسسات اعزام دانشجو، گفته می شود که زبان روسی در دوره پادفک با مدرسین روس زبان آموزش داده می شود. و نگرانی برای یادگیری زبان وجود ندارد. اما مدرس روس زبان به دلیل نداشتن تسلط به اصطلاحات زبان فارسی، توانایی توضیح گرامر و اصطلاحات را بصورت فارسی ندارند و در نتیجه بسیاری از دانشجویان در گرامر و صرف اسامی در روسی به مشکل بر می خورند. بنابراین بهتر است برای آمادگی در دوره و امتحان پادفک یک مدرس ایرانی فارغ التحصیل زبان روسی آموزش های لازم را ارائه دهد.

بیشتر بدانید : الفبای روسی با تلفظ!!

ویژگی های آموزشگاه زبان روسی راستان

  • امکان آموزش فشرده زبان روسی
  • تشکیل کلاس ها بصورت منظم و بدون وقفه
  • استفاده از وسایل کمک آموزشی جدید برای یادگیری بهتر
  • داشتن کلاس های آنلاین
  • کلاس های ویژه برای گفتگو به زبان روسی
  • دارای بهترین مدرسین زبان روسی در سراسر ایران
  • داشتن کلاس های خصوصی و امکان برگزاری کلاس در روز های تعطیل برای شاغلین

بیشتر بدانید : دستور زبان روسی چگونه است؟

متداول ترین سوالات

پادفک چیست؟

پادفک یک دوره آموزشی زبان روسی است که فقط در کشور های روس زبان برگزار می شود. این دوره معمولا برای متقاضیان تحصیل در کشور های روس زبان ارائه می شود. مدت این دوره بسته به دانشگاه محل تحصیل، بطور معمول بین 8 تا 10 ماه است.

چرا برای آمادگی در آزمون پادفک باید با مدرسین ایرانی آموزش دید؟

در بسیاری از موسسات اعزام دانشجو، گفته می شود که زبان روسی در دوره پادفک با مدرسین روس زبان آموزش داده می شود. و نگرانی برای یادگیری زبان وجود ندارد. اما مدرس روس زبان به دلیل نداشتن تسلط به زبان فارسی نمی تواند گزینه مناسبی برای آموزش روسی باشد. بنابراین بهتر است برای آمادگی در دوره و امتحان پادفک یک مدرس ایرانی را انتخاب کرد.

چگ.نه می توانیم از کیفیت تدریس مدرسین زبان روسی راستان مطمئن شویم؟

این آموزشگاه یک جلسه بصورت رایگان، برای اطمینان زبان آموزان از سطح و کیفیت آموزش و مقایسه با دیگر کلاس ها برگزار می کند.

پانوشت : آموزشگاه زبان روسی, آموزشگاه زبان روسی در کرج,  تحصیل در روسیه

4.4/5 - (5 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید