آموزشگاه زبان آلمانی

آموزشگاه زبان آلمانی در کرج | بهترین آموزشگاه زبان آلمانی کرج

آلمانی یکی از رایج ترین زبان های رایج در اروپای مرکزی است. این زبان رسمی آلمان، لوکزامبورگ، اتریش و بسیاری دیگر از کشورهای مجاور است. آلمانی زبانی غنی است که قرن ها فرهنگ و تاریخ در پشت آن وجود دارد. آموزشگاه زبان آلمانی راستان در کرج می تواند شما را با این زبان تاریخی چه به صورت گفتاری و چه به صورت نوشتاری آشنا کند و بسیاری از عناصر فرهنگ آلمانی را به شما آموزش دهد.

بیشتر راجع به تاریخچه زبان آلمانی بخوانید

بیشتر بخوانید : بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج کجاست؟

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت می باشد ؟

مانند یادگیری هر زبان خارجی، یادگیری آلمانی به تمرین، صبر و تمایل برای امتحان کردن چیزهای جدید نیاز دارد. چند چیز وجود دارد که آلمانی با سایر زبان های دنیا مشترک است. به عنوان مثال، همه اسامی در آلمان دارای جنسیت هستند. یادگیری یک اسم جدید در آلمانی به معنای یادگیری جنسیت کلمه نیز می باشد. گاهی اوقات، این منطقی است – کلماتی مانند “زن”، “پسر” و “ملکه” دقیقاً جنسیت هایی را دارند که انتظار دارید. اما کلمات دیگری مانند “سیب زمینی” و “سفره” نیز دارای جنسیت هستند. مانند بسیاری دیگر از زبان های جهان، آلمانی نیز از موارد دستوری استفاده می کند. یک مثال از یک مورد دستوری “I” و “من” در انگلیسی است. در نهایت، افرادی که قبلاً کمی انگلیسی می دانند ممکن است بسیاری از کلمات رایج آلمانی را تشخیص دهند. کلماتی مانند “kommen” (آمدن) و “send” (ارسال) نمونه هایی هستند. برخی از کلمات آلمانی حتی مستقیماً از انگلیسی مدرن می آیند، مانند “کامپیوتر”، “بچه” و “کمپینگ”.

آموزشگاه زبان آلمانی

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟

هیچ دوره زمانی مشخصی وجود ندارد که تضمین کند شما در یادگیری زبان آلمانی موفق خواهید شد، اما آنچه مهمتر است ثبات است. قرار نیست یک روز صبح از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که آلمانی روان صحبت می کنید.

این فقط در فیلم ها اتفاق می افتد. اگر هر بار فقط یک قدم بردارید، خواهید دید که نتایج به سرعت اتفاق می افتد. یادگیری یک زبان جدید بسته به عوامل بسیاری مانند تجربه قبلی و مواجهه با زبان، انعطاف پذیری شما، میزان کاری که برای فرآیند یادگیری انجام می دهید، انگیزه و غیره ممکن است زمان متفاوتی را ببرد. اما، اگر حداقل سه تا شش ماه به صورت روزانه تمرین کنید، احتمالاً می‌توانید مکالمه روزانه با یک دوست و انجام کارهایی مانند ورود به یک کافه و سفارش به آلمانی را انجام دهید.

برخی از افراد بیشتر از دیگران تلاش می کنند و برای رسیدن به آن سطح به زمان بیشتری نیاز دارند، اما این بیشتر به این دلیل است که آنها تلاش و تمرین روزانه انجام نمی دهند. اگر می خواهید آلمانی را روان صحبت کنید، احتمالاً چند سال تمرین طول می کشد، اما ما فقط به دنبال شروع کار هستیم، درست است؟

بیشتر بخوانید : معرفی بهترین آموزشگاه زبان آلمانی در کرج

چگونه زبان آلمانی را یاد بگیریم؟

در اینجا نحوه یادگیری سریع و آسان زبان آلمانی آمده است:

یک دلیل قوی پیدا کنید که انگیزه شما را حفظ کند.
تمام اصول زبان آلمانی را بیاموزید.
با یادگیری عامیانه، کلمات خنده دار و اصطلاحات، چیزها را جذاب نگه دارید.
روزانه تمرین کنید. در صورت امکان، با زبان مادری آلمانی صحبت کنید.
مردم می گویند همه چیز در مورد تسلط بر اصول اولیه است. بنابراین، اگر می‌خواهید بدانید چگونه زبان آلمانی را یاد بگیرید، اگر کاملاً مبتدی هستید، توصیه می‌کنیم با حروف الفبا شروع کنید. زبان آلمانی درست مانند انگلیسی 26 حرف دارد. چند حرف با تلفظ وجود دارد که در انگلیسی وجود ندارد: ä،ö،ü و β، اما این حروف را در الفبا پیدا نخواهید کرد. تلفظ صحیح آنها را تمرین کنید زیرا این به شما کمک می کند تا لهجه خود را به میزان قابل توجهی تنظیم کنید.

متداول ترین سوال ها

آیا یادگیری زبان آلمانی سخت می باشد ؟

مانند یادگیری هر زبان خارجی، یادگیری آلمانی به تمرین، صبر و تمایل برای امتحان کردن چیزهای جدید نیاز دارد.

یادگیری زبان آلمانی چقدر طول می کشد؟

هیچ دوره زمانی مشخصی وجود ندارد که تضمین کند شما در یادگیری زبان آلمانی موفق خواهید شد، اما آنچه مهمتر است ثبات است. قرار نیست یک روز صبح از خواب بیدار شوید و متوجه شوید که آلمانی روان صحبت می کنید.

از چه طریقی میتوان زبان آلمانی را در آموزشگاه زبان راستان یاد گرفت؟

با شماره های موجود می توانید با ما در زبان راستان با ما در ارتباط باشید.
شماره تلفن: 02633529357 – 33536693-026 – 09011778071

پانوشت: آموزشگاه زبان آلمانی, یادگیری زبان آلمانی, سطوح زبان آلمانی

4.5/5 - (4 امتیاز)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سوالی دارید؟ تماس بگیرید